AnonymBruker Skrevet 18. desember 2022 #1 Skrevet 18. desember 2022 Ei jeg dater kommer fort når vi har sex med kun penetrering. Er det fake eller har jeg vært heldig med valg av sexpartner? Anonymkode: eee48...aa1
SlemUlv Skrevet 18. desember 2022 #2 Skrevet 18. desember 2022 Hva har det med å være heldig å gjøre? Om hun faker, er det ingen her so kan fortelle deg. 2
AnonymBruker Skrevet 18. desember 2022 #3 Skrevet 18. desember 2022 Kanskje du er flink. Kanskje hun er heldig. Jeg kommer ofte fort av penetrering. Er heldige i at min mann er en god elsker, og heldig angående at jeg er en av de kvinner som kan komme ved piv. Anonymkode: 8b85c...fbb 1
AnonymBruker Skrevet 18. desember 2022 #4 Skrevet 18. desember 2022 SlemUlv skrev (25 minutter siden): Hva har det med å være heldig å gjøre? Om hun faker, er det ingen her so kan fortelle deg. Jeg foretrekker å gå rett på penetrering og om hun kommer av det er vi heldige. Hvis hun faker vil jeg vite det for å gi henne det hun trenger til å nå klimaks. Anonymkode: eee48...aa1
SlemUlv Skrevet 18. desember 2022 #5 Skrevet 18. desember 2022 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Jeg foretrekker å gå rett på penetrering og om hun kommer av det er vi heldige. Hvis hun faker vil jeg vite det for å gi henne det hun trenger til å nå klimaks. Anonymkode: eee48...aa1 Da må du snakke med henne da, ikke fremmede på Internett 2
AnonymBruker Skrevet 18. desember 2022 #6 Skrevet 18. desember 2022 AnonymBruker skrev (25 minutter siden): Kanskje du er flink. Kanskje hun er heldig. Jeg kommer ofte fort av penetrering. Er heldige i at min mann er en god elsker, og heldig angående at jeg er en av de kvinner som kan komme ved piv. Anonymkode: 8b85c...fbb Dere er heldige ja, nyt og kos dere! "en av de"? Alle kan vel komme ved piv? Anonymkode: eee48...aa1
AnonymBruker Skrevet 18. desember 2022 #7 Skrevet 18. desember 2022 SlemUlv skrev (18 minutter siden): Da må du snakke med henne da, ikke fremmede på Internett Tips til å starte samtalen på en grei måte? Er ute etter sannsynlighet her inne. Forstår jo det at det bare er hun som kan gi meg fasiten. Er sannsynligheten lav for at hun faker, er det ikke nødvendig å snakke om et slikt ømfintlig tema. Anonymkode: eee48...aa1 1
AnonymBruker Skrevet 18. desember 2022 #8 Skrevet 18. desember 2022 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Tips til å starte samtalen på en grei måte? Er ute etter sannsynlighet her inne. Forstår jo det at det bare er hun som kan gi meg fasiten. Er sannsynligheten lav for at hun faker, er det ikke nødvendig å snakke om et slikt ømfintlig tema. Anonymkode: eee48...aa1 Hvis dere går rett på penetrering uten noe forspill og hun kommer raskt så er vel sannsynligheten ganske høy for at hun faker. Men for all del, det kan jo hende hun er en av de som kommer av det, umulig for oss å svare på. Anonymkode: 41786...5a2 2
SlemUlv Skrevet 18. desember 2022 #9 Skrevet 18. desember 2022 AnonymBruker skrev (1 time siden): Tips til å starte samtalen på en grei måte? Er ute etter sannsynlighet her inne. Forstår jo det at det bare er hun som kan gi meg fasiten. Er sannsynligheten lav for at hun faker, er det ikke nødvendig å snakke om et slikt ømfintlig tema. Anonymkode: eee48...aa1 "jeg har lest for mye på kvinneguiden, kan vi snakke om noe?" 1
AnonymBruker Skrevet 19. desember 2022 #10 Skrevet 19. desember 2022 1 hour ago, SlemUlv said: "jeg har lest for mye på kvinneguiden, kan vi snakke om noe?" ''Daten min dumpet meg, likte ikke at sexlivet hennes ble lagt ut på nett, hvordan få henne tilbake?'' Anonymkode: 5b5fb...9df 1
AnonymBruker Skrevet 19. desember 2022 #11 Skrevet 19. desember 2022 AnonymBruker skrev (3 timer siden): Dere er heldige ja, nyt og kos dere! "en av de"? Alle kan vel komme ved piv? Anonymkode: eee48...aa1 Jeg kommer ikke av piv. Av mine venniner vet jeg bare om en som gjør det. Anonymkode: 18b3f...668 1
AnonymBruker Skrevet 19. desember 2022 #12 Skrevet 19. desember 2022 AnonymBruker skrev (3 timer siden): Kanskje du er flink. Kanskje hun er heldig. Jeg kommer ofte fort av penetrering. Er heldige i at min mann er en god elsker, og heldig angående at jeg er en av de kvinner som kan komme ved piv. Anonymkode: 8b85c...fbb Piv? Anonymkode: 5f04c...7af
SlemUlv Skrevet 19. desember 2022 #13 Skrevet 19. desember 2022 AnonymBruker skrev (1 time siden): Piv? Anonymkode: 5f04c...7af Penis I vagina
AnonymBruker Skrevet 19. desember 2022 #14 Skrevet 19. desember 2022 Ta signalet! Hun faker og vil at du skal bli fort ferdig. Anonymkode: c4024...765
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå