AnonymBruker Skrevet 18. desember 2022 #1 Skrevet 18. desember 2022 Skulle ha fått kontakt med noen, men har kun postnummer og fult navn. Mulig å sende brev med kun navn og postnummer? Anonymkode: dcc4d...dc9
AnonymBruker Skrevet 18. desember 2022 #2 Skrevet 18. desember 2022 Noen brev kommer fram for det. Avhenger av hvor stort sted det er og. Hiv på returadresse, så kommer det i det minste tilbake. Hadde glemt land en gang på et brev, men kom fram etter en rundtur rundt i Europa… Anonymkode: 2758b...f30 2
Hedda-78 Skrevet 19. desember 2022 #3 Skrevet 19. desember 2022 Kommer an på hvor stort stedet er og hvor lokalkjent postsortereren er også, kanskje? Regmer med at du setter på navnet på poststedet også, ikke bare nummeret.
AnonymBruker Skrevet 19. desember 2022 #4 Skrevet 19. desember 2022 Det kommer vel mest av alt an på hvor spesielt navn vedkommende har. Heter vedkommende Anne Larsen eller Arne Berg kan det godt hende det kommer fram hvis det sendes til et relativt lite sted og er det til noen med et navn de deler med få andre vil det nesten helt sikkert komme fram. Er det derimot til noen med et direkte sjeldent etternavn som er alene om navnekombinasjonen sin, kan du skrive 1234 Hakkebakkeskogen om du vil og det vil fortsatt 99,5% sikkert komme fram. Anonymkode: adf6c...6df
AnonymBruker Skrevet 19. desember 2022 #5 Skrevet 19. desember 2022 Det er garantert ingen andre som har akkurat det navnet, så da prøver jeg. Anonymkode: dcc4d...dc9
AnonymBruker Skrevet 19. desember 2022 #6 Skrevet 19. desember 2022 Og det kommer ingenting opp når du søker på navnet på gulesider eller lignende? Som tidligere postsorterer og postbud kan jeg si at sjansen er stor for at det kommer frem til slutt, men det skaper merarbeid og spesielt i julen er det ekstremt mange slike kort med feil adresse som skal sorteres for seg. Det kan altså ta lenger tid å sende. Anonymkode: 94976...2cb 1
AnonymBruker Skrevet 19. desember 2022 #7 Skrevet 19. desember 2022 Jeg fikk et kort en gang med navnet mitt, ingen adresse og feil postnummer og poststed 😄 Anonymkode: f3895...590
AnonymBruker Skrevet 20. desember 2022 #8 Skrevet 20. desember 2022 Håper ikke det, vil ikke ha brev fra invaderende familiemedlemmer jeg har kuttet kontakten med.. Men du kan jo alltids prøve. Anonymkode: acf89...e75
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå