Gå til innhold

Kan man reklamere på juletre?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Juletreet mitt drysser og vil sikkert ikke se så veldig pent ut om en ukes tid. De øverste grenene mangler halvparten ( om ikke mer)  av barnålene. Er det innenfor å reklamere? Vi har gjort alt riktig i.f.t. behandling av juletreet. Vi har saget av litt før vi satte det i vann. Lot det stå to dager i en kjølig bod osv.

Det sto til og med ute et døgn da jeg så at de skulle bli pluss grader dagen etter, så jeg ikke tok det med fra minus 6 grader og rett inn i boden som holder ca 13.-14 grader. 

Anonymkode: 1a38c...95e

Videoannonse
Annonse
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Juletreet mitt drysser og vil sikkert ikke se så veldig pent ut om en ukes tid. De øverste grenene mangler halvparten ( om ikke mer)  av barnålene. Er det innenfor å reklamere? Vi har gjort alt riktig i.f.t. behandling av juletreet. Vi har saget av litt før vi satte det i vann. Lot det stå to dager i en kjølig bod osv.

Det sto til og med ute et døgn da jeg så at de skulle bli pluss grader dagen etter, så jeg ikke tok det med fra minus 6 grader og rett inn i boden som holder ca 13.-14 grader. 

Hvor kjøpte du det og når? Jeg kjøpte mitt på plantasjen ifjor og det begynte å drysse før vi fikk det inn i stua. Orket ikke å klage. Egentlig vanskelig å reklamere på et juletre fordi det er så plundrete å ta det med tilbake til butikken... 

Anonymkode: 8f11e...bfa

Skrevet
6 minutter siden, AnonymBruker said:

Hvor kjøpte du det og når? Jeg kjøpte mitt på plantasjen ifjor og det begynte å drysse før vi fikk det inn i stua. Orket ikke å klage. Egentlig vanskelig å reklamere på et juletre fordi det er så plundrete å ta det med tilbake til butikken... 

Anonymkode: 8f11e...bfa

Plantasjen. Ja det drysset faktisk allerede i boden 🙈 Men de kan da ikke seriøst mene at man skal ta med juletreet tilbake? Ser for meg det blir litt av en jobb å støvsuge bilen etterpå. 

Skrevet

Kjøp uekte tre, det drysser aldri. Har aldri angret på det kjøpet. Jeg fikk nok av trær som begynte å drysse omtrent før vi fikk det inn i stua. Støvsugde flere ganger daglig. Jeg kostet på meg ett tre til flere tusen kroner og det ser veldig ekte ut. Husker ikke hva det heter, men kjøpte det på hageland.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...