AnonymBruker Skrevet 18. desember 2022 #1 Skrevet 18. desember 2022 God kveld Har ligget rett ut i flere dager med rennende nese, vondt i hodet, ingen smak og luktesans, helt tett opp til ørene og slapp.. har tatt Paracet/Ibux, men hjelper ikke stort Har testet med hver dag for covid, men testene har slått ut negativt Kan det være bihulebetennelse? Anonymkode: 5a5ec...3da
AnonymBruker Skrevet 18. desember 2022 #2 Skrevet 18. desember 2022 + har veldig forkjølelse stemme Anonymkode: 5a5ec...3da
AnonymBruker Skrevet 18. desember 2022 #3 Skrevet 18. desember 2022 Stå oppreist og bøy frem så hodet peker nedover. Gjør det vondt i panna og bihulene? I så fall, ja. Anonymkode: 265bb...561 4
Eva-Lena Skrevet 18. desember 2022 #4 Skrevet 18. desember 2022 Bøy deg ned med hodet mot gulvet. Er det vondt så er set nok bihulebetennelse. Jeg trudde alle tennene i kjeften måtte trekkes for mange år siden og ringte tannlegevakt. Sa sim det var at alle tennene i overmunnen var vonde og da ba han meg om å bøye meg. Jeg sa at det orker jeg ikke for det er enda verre. Jeg slapp tannlege, men ringe legevakt i stede. Bihulebetennelse er faen så vondt. 4
AnonymBruker Skrevet 18. desember 2022 #5 Skrevet 18. desember 2022 Eva-Lena skrev (29 minutter siden): Bøy deg ned med hodet mot gulvet. Er det vondt så er set nok bihulebetennelse. Jeg trudde alle tennene i kjeften måtte trekkes for mange år siden og ringte tannlegevakt. Sa sim det var at alle tennene i overmunnen var vonde og da ba han meg om å bøye meg. Jeg sa at det orker jeg ikke for det er enda verre. Jeg slapp tannlege, men ringe legevakt i stede. Bihulebetennelse er faen så vondt. Kanskje ikke akkurat direkte vondt, men kjenner at hele pannen er tung Anonymkode: 5a5ec...3da
AnonymBruker Skrevet 18. desember 2022 #6 Skrevet 18. desember 2022 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Kanskje ikke akkurat direkte vondt, men kjenner at hele pannen er tung Anonymkode: 5a5ec...3da ^ når jeg lener mer fremover Anonymkode: 5a5ec...3da
Eva-Lena Skrevet 18. desember 2022 #7 Skrevet 18. desember 2022 AnonymBruker skrev (6 minutter siden): ^ når jeg lener mer fremover Anonymkode: 5a5ec...3da AnonymBruker skrev (6 minutter siden): Kanskje ikke akkurat direkte vondt, men kjenner at hele pannen er tung Anonymkode: 5a5ec...3da Prøv å få time hos lege i morgen. Jeg har alltid fått antibiotika ved bihulebetennelse.
AnonymBruker Skrevet 18. desember 2022 #8 Skrevet 18. desember 2022 Hjelper det med nesespray? Anonymkode: 02985...4ea
AnonymBruker Skrevet 18. desember 2022 #9 Skrevet 18. desember 2022 Spør legen din… Anonymkode: c32b7...a08
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå