AnonymBruker Skrevet 18. desember 2022 #1 Skrevet 18. desember 2022 Jeg bor i Oslo akkurat nå, men om 1 år må jeg flytte til 1,5 time unna pga arbeidsavtale. Er det noe poeng i å date noen i Oslo? Hvordan kan man unngå å kaste bort tiden på en fyr som ikke vil flytte med? Anonymkode: 03ed4...9e6
AnonymBruker Skrevet 18. desember 2022 #2 Skrevet 18. desember 2022 Å date folk som bor innenfor Ring 3 kan du bare glemme. De er spesielle folk. De tror Ring 3 bevoktes av Midgardsormen og bare ulykke og død venter den som krysser den grensa. De tror de bare møter folk med rar, lys latter, kjeledress, volvo 240, folk som spiller banjo og som ikke har vasket seg siden forrige jul. I tillegg tror de at de må skaffe seg Indiana Jones utstyr, med hatt og pisk, og pakke en sekk med proviant for utflukten. Hvis du dater utenfor Ring 3, treffer du stort sett oppegående folk med bredere horisont, lenger utdannelse, fine boliger og som ikke tar øre for å reise 1,5t for å treffe en de virkelig liker. Anonymkode: 748fa...4a7 2
AnonymBruker Skrevet 19. desember 2022 #3 Skrevet 19. desember 2022 AnonymBruker skrev (13 timer siden): Jeg bor i Oslo akkurat nå, men om 1 år må jeg flytte til 1,5 time unna pga arbeidsavtale. Er det noe poeng i å date noen i Oslo? Hvordan kan man unngå å kaste bort tiden på en fyr som ikke vil flytte med? Anonymkode: 03ed4...9e6 Dere må jo ikke flytte sammen etter under ett års dating. Men hvis du ikke klarer noe som ligner avstandsforhold/reising, må du vente 1 år til du har flytta og deretter bare date lokalt. Anonymkode: 94e6f...5ba 1
AnonymBruker Skrevet 19. desember 2022 #4 Skrevet 19. desember 2022 Jeg syntes nå ikke 1,5 time unna er særlig langt da, med mindre man er i en situasjon der man ikke kommer vekk (f. eks. omsorg for barn eller andre som gjør at man virkelig ikke kan reise selv litt over en time unna). Er begge interessert i hverandre pleier 1-2 timer fra hverandre å gå helt fint. For min egen del, som har hatt avstandsforhold med 8+ timer reising, så hadde 1.5 time knapt vært merkbart. Når man begynner å komme opp i 4-5 og mer, så blir saken dog en litt annen... Anonymkode: 933ee...ddf
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå