Gå til innhold

Analsex:) Farlig?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei, jeg er en mann på 22 og er sammen med en mann på 24 år. Vi har sex hver dag, da analsex. Jeg utfører analsex på han. Han skyller rumpa hver gang og vi bruker glidemiddel. Vi bruker ikke kondom.

Er det sånn at det ikke kan være «sunt» å ha analsex hver dag, både for min penis og hans hull?

Anonymkode: 99a0e...acb

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Neida kjør på

Anonymkode: 2759f...a39

Skrevet

Analen til menn er mer robust enn analen til kvinner, på grunn av bedre "støtte" rundt, men du må selvfølgelig se til at det ikke går for kjapt frem. Det er både smerte og skadepotensiale ved uvøren sex. 

Anonymkode: e6dba...452

• Nyttig 2
Skrevet

Han kan få slapp lukkemuskel. Du kan få urinveisinfeksjon

Anonymkode: b05be...97d

• Liker 5
  • Nyttig 1
Skrevet

Husk å pisse etterpå.

Anonymkode: 4521e...358

Skrevet

Finnes neppe en fasit på dette. Her på KG er det mange eksempler på at det ikke er bra, det er skadelig, det er vitenskapelig bevist, bla-bla. I mange tilfeller er det vel forspillets lengde (utvidelse og smøring), god glid underveis i løpet og å lære hverandre å kjenne og føle på begrensningene som avgjør. Den aktives størrelse på utstyret og grad av hensyn vs brutalitet likeså.

Det er nok milliarder av rumper som har blitt penetrert opp gjennom. Neppe så fryktelig "usunt" for flertallet.

Anonymkode: 16730...0c9

• Liker 1
  • 2 måneder senere...
Skrevet

Det er mange variabler inne i bildet. Hyppighet, forspill, erfaring, størrelse på penis, forsiktighet, den enkeltes anatomi, etc.

Vrient å gi et entydig svar.

Anonymkode: 0bf3b...b9c

Skrevet

Bare vær forsiktig så du ikke får brannsår i analen for det kan potensielt være dødelig. 

Det har jeg lært i dag 😊🤣

Anonymkode: fc0d7...001

Skrevet
On 12/18/2022 at 8:55 PM, AnonymBruker said:

Analen til menn er mer robust enn analen til kvinner, på grunn av bedre "støtte" rundt, men du må selvfølgelig se til at det ikke går for kjapt frem. Det er både smerte og skadepotensiale ved uvøren sex. 

Anonymkode: e6dba...452

Finnes det noen dokumentasjon på denne påstanden? Alle på KG vet jo at analsex dreper kvinner, og hetrofilt utelukkende utføres for å skade kvinner, men at man ikke skal være stygg med homofile.... 

Anonymkode: f104e...400

Skrevet

Penis... har ikke sett noe om det kan være farlig.

Hans hull... ja... øker risiko for at han usikker anal inkontinens. Finnes ikke noen bevis for at det finnes en sikker metode. Men i hvert fall ikke kombiner med rus.

Skrevet

Tråden er ryddet for avsporinger. Elaine Marley, mod.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...