Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg og sønnen er på besøk hos min bror og svigerinne i helgen. De har en gutt på 16 og en jente på 11. I går ettermiddag snakket guttene og vm finalen i dag. De gledet seg. Min bror var enig om det. Han elsker fotball. Så kommer min svigerinne og sier at de skal på kino i dag kl 1530, akkurat når finalen spilles. Broren min ble litt satt ut, men sier ikke noe. Så ble ikke noe finale på han. 

Han har bestandig vært feig på dette området. Hva hadde du gjort hvis din kone/mann hadde gjort noe sånt?

Anonymkode: 96f98...3ac

Videoannonse
Annonse
Skrevet
AnonymBruker skrev (30 minutter siden):

Jeg og sønnen er på besøk hos min bror og svigerinne i helgen. De har en gutt på 16 og en jente på 11. I går ettermiddag snakket guttene og vm finalen i dag. De gledet seg. Min bror var enig om det. Han elsker fotball. Så kommer min svigerinne og sier at de skal på kino i dag kl 1530, akkurat når finalen spilles. Broren min ble litt satt ut, men sier ikke noe. Så ble ikke noe finale på han. 

Han har bestandig vært feig på dette området. Hva hadde du gjort hvis din kone/mann hadde gjort noe sånt?

Øhhh… sagt nei?

• Liker 5
Skrevet

Jeg hadde sagt at jeg har aldre planer og ønsket de god tur på kino.

• Liker 7
  • Nyttig 2
Skrevet

Kan han ikke bare si nei da?

Anonymkode: ba932...699

• Liker 5
Skrevet

Han er voksen og må ta ansvar for seg selv.

• Liker 11
  • Nyttig 4
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Kan han ikke bare si nei da?

Anonymkode: ba932...699

Han klarer tydeligvis ikke det. 

I fjor sommer skulle han på konsert. Endelig etter mange år med korona. Hadde kjøpt billett. Men akkurat den helgen måtte de pusse opp ett rom i kjelleren før hennes nevø skulle komme å bo der. Så det ble ikke konsert på han 

Skrevet

Han trenger neppe en søster som overkjører kona for seg 😅🤷‍♀️

• Liker 18
  • Nyttig 3
Skrevet

Konfliktsky mennesker får bare skylde seg selv

Anonymkode: 1bdb2...b64

• Liker 11
  • Nyttig 2
Skrevet

Han godtar ved å ikke krangle/si ifra, hvorfor skal du da blande deg opp i dette? Han har jo tatt et valg! 

Anonymkode: b5477...3af

• Liker 3
Skrevet

Mange som blir overstyrt av kona, ikke uvanlig

Anonymkode: 359ac...be8

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (12 minutter siden):

Han godtar ved å ikke krangle/si ifra, hvorfor skal du da blande deg opp i dette? Han har jo tatt et valg! 

Anonymkode: b5477...3af

Hvorfor la du det ut på et diskusjonsforum, om du ikke ville ha synspunkter på det ?  Tåler du ikke at folk er uenige med deg, så hold deg unna diskusjonsforum ..... Les en gang til ..... sakte ...  DISKUSJON ! 

Anonymkode: 1bdb2...b64

Skrevet

Regner med at han heller vil på kino da, siden han ikke sier noe. Hun overkjører han ikke så lenge han ikke sier til henne at han har andre planer, som hun nekter han å gjøre.

Anonymkode: f2e6d...e63

• Nyttig 7
Skrevet

Jaja, både søstera hans og kona hans har sterke meninger om hva han skal gjøre. Men han får pule kona 😄

Anonymkode: de7ed...e98

Skrevet

Jeg kan tenke meg at det er irriterende for deg,men her må han faktisk stå opp for seg selv. Klarer aldri å forstå meg på slike kvinner som skal besteme alt i et forhold.

Anonymkode: f8e8f...32f

• Liker 1
  • Hjerte 1
Skrevet

Det du kan gjøre er å snakke med broren din om han føler seg overkjørt og hvis han gjør det støtte han i å stå opp for seg selv. 

Anonymkode: 4680c...1c9

• Liker 1
  • Nyttig 3
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Han klarer tydeligvis ikke det. 

I fjor sommer skulle han på konsert. Endelig etter mange år med korona. Hadde kjøpt billett. Men akkurat den helgen måtte de pusse opp ett rom i kjelleren før hennes nevø skulle komme å bo der. Så det ble ikke konsert på han 

Men herregud er han litt kort? 

Om han vet de må være ferdig å pusse opp til nevø kommer og han vet han har bestilt bilett til konsert helgen før. Da pusser han opp ferdig i helgene før, eller etter jobb i ukedagene. 

Når det gjelder kinoen. Var det avtalt på forhånd også hadde han kanskje glemt det?

Anonymkode: daca1...21f

• Liker 3
Skrevet

Er du sikker på at svigerinnen din visste at det skulle være finale på det tidspunktet? Jeg visste det ikke! Jeg er med på at hun bør høre om det passer, men jeg tenker at hun hadde valgt et annet tidspunkt hadde hun visst at det kræsjet med finalen. Og hvis broren din bare smiler og blir med, så tror hun jo at alle koste seg på kino. At det kræsjet med finalen sa han jo ikke et pip om. Hun har ikke overstyrt han med vilje. Og oppussing må man jo bli ferdig med. Skal folk sove i sparkel og maling? Det er jo bare å planlegge, så får man tid til både konsert og oppussing. Regner ikke med at han plutselig 2 dager før gjesten skulle komme fikk vite at de skulle pusse opp.

Anonymkode: 3d41e...c3a

• Liker 5
Skrevet
AnonymBruker skrev (6 timer siden):

Wow og verken far/sønn sa henne imot? 
Kino kan en ta en annen dag vm finale hvert 4 år mao viktigere 

Skrevet
AnonymBruker skrev (13 timer siden):

Hadde sagt god tur. Jeg er dessverre opptatt

Skrevet

Han er jo en dott!

Anonymkode: 2ab6a...873

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...