Gå til innhold

Sent for å bli flink med damer?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg fyller 26 år snart, og har hatt lite erfaring når det kommer til dating og forhold generelt. Har hatt et par ligg her og der, men ikke i nærheten av potensialet til en 26 åring student. Har slitt med lav selvtillit, og en grunn for det er at jeg ser på mitt ikke nordisk/europeiske utseende og opphav, og det at jeg ikke er født i Norge som en stor ulempe. Dette lar meg bare ikke prøve meg på jenter jeg finner meg selv interessert i, verken på melding eller i virkeligheten. Jeg holder meg ellers i god form gjennom trening, tar utdanning med et strålende arbeidsmarked på NTNU, og sosialiserer meg mye gjennom bla. studentfrivilligheten i Trondheim, men det virker som at disse ikke er nok for at jeg skal ha troen på meg selv. Jeg ønsker å nå potensialet mitt før jeg befinner meg selv i 30-årene, og har ikke lyst å gå glipp av de mulighetene jeg får som student men aner bare ikke hva jeg skal gjøre. Klarer godt å prate med jenter, men sliter med videre tilnærming/skalering. Noen som har noe tips? 

Anonymkode: 15841...9fa

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Potenisalet? For hva?

Anonymkode: 43093...faf

Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Potenisalet? For hva?

Anonymkode: 43093...faf

Tiltrekke dem jeg er tiltrukket av.

-TS

Skrevet
4 minutter siden, AnonymBruker said:

Jeg fyller 26 år snart, og har hatt lite erfaring når det kommer til dating og forhold generelt. Har hatt et par ligg her og der, men ikke i nærheten av potensialet til en 26 åring student. Har slitt med lav selvtillit, og en grunn for det er at jeg ser på mitt ikke nordisk/europeiske utseende og opphav, og det at jeg ikke er født i Norge som en stor ulempe. 

Den siste setningen får meg til å tenke rasist, at du er en type som synes "alle" jentene stikker av med utlendinger. Gi gjerne tilbakemelding om det ikke var det du mente. For de fleste jenter stikker åpenbart ikke av med utlendinger.

Anonymkode: 29355...836

Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Den siste setningen får meg til å tenke rasist, at du er en type som synes "alle" jentene stikker av med utlendinger. Gi gjerne tilbakemelding om det ikke var det du mente. For de fleste jenter stikker åpenbart ikke av med utlendinger.

Du har misforstått totalt. Det er faktisk det som er i hodet mitt, at "de fleste jenter stikker ikke av med utlendinger". 

-TS

Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker said:

Du har misforstått totalt. Det er faktisk det som er i hodet mitt, at "de fleste jenter stikker ikke av med utlendinger". 

-TS

Ok ja da misforsto jeg. Men det finnes jo norske jenter som liker utlendinger, og utenlandske jenter i tillegg. 

Skrevet

Du har god tid. Høres ut som du er en attraktiv partner for mange. Du trenger bare litt mer tro på deg selv. 

Anonymkode: 30359...242

Skrevet

Æsj, for ei ekkel holdning.

’Nå potensialet mitt’ ‘hatt et par ligg her og der’

Du vil ha råd om hvordan bli enda bedre på å pule rundt….!

Her er et mye bedre råd - slutt å vær en player.

Ønsker du å etablere deg i et fast forhold etterhvert? Kanskje bli pappa en gang i framtiden?

Da er din beste sjanse til å lykkes med det nå. Som student.

Etter studietiden er det mye vanskeligere å både treffe og bli godt kjent med kvinner.

Og dess eldre du blir, dess mindre er sjansen for at du vil oppleve å få egne barn.

Husk at de damene du studerer med, vil ha fokus på å etablere seg og få barn så raskt som mulig etter at de er i jobb. Vil du ha ei bra ei, så bør du kapre hjertet hennes nå.

Anonymkode: 07ddf...c2f

• Liker 2
  • Nyttig 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (52 minutter siden):

Æsj, for ei ekkel holdning.

’Nå potensialet mitt’ ‘hatt et par ligg her og der’

Du vil ha råd om hvordan bli enda bedre på å pule rundt….!

Gi nå gutten litt slack, jeg tror han bare formulerte seg klønete, og det er kanskje noe derfor at han ikke lykkes.  Enten formålet er flere ligg, eller å tiltrekke seg kjæresteemner, så er det mye av det samme som ligger bak 

AnonymBruker skrev (56 minutter siden):

Ønsker du å etablere deg i et fast forhold etterhvert? Kanskje bli pappa en gang i framtiden?

Da er din beste sjanse til å lykkes med det nå. Som student.

Ts virker å være fullstendig klar over at studietida er den gode tida, og at han holder på å gå glipp av det. 

Ditt råd høres egentlig sånn ut:   ts:"jeg sliter med å snakke med damer".  Du:"bare skaff deg en kjæreste". 

Anonymkode: ab19e...c4e

• Liker 1
Skrevet

Du kan jo snu litt på det og være stolt av ditt litt unike ikke nordisk utseende og opphav?

Skrevet

Som svar på spørsmålet om det er sent å flink med damer - så er svaret nei.
Jeg ble det selv først da jeg var 45. For noen krever det litt modning og selvtillit.

M50

Anonymkode: 6183a...19a

Skrevet
AnonymBruker skrev (På 18.12.2022 den 20.43):

Jeg fyller 26 år snart, og har hatt lite erfaring når det kommer til dating og forhold generelt. Har hatt et par ligg her og der, men ikke i nærheten av potensialet til en 26 åring student. Har slitt med lav selvtillit, og en grunn for det er at jeg ser på mitt ikke nordisk/europeiske utseende og opphav, og det at jeg ikke er født i Norge som en stor ulempe. Dette lar meg bare ikke prøve meg på jenter jeg finner meg selv interessert i, verken på melding eller i virkeligheten. Jeg holder meg ellers i god form gjennom trening, tar utdanning med et strålende arbeidsmarked på NTNU, og sosialiserer meg mye gjennom bla. studentfrivilligheten i Trondheim, men det virker som at disse ikke er nok for at jeg skal ha troen på meg selv. Jeg ønsker å nå potensialet mitt før jeg befinner meg selv i 30-årene, og har ikke lyst å gå glipp av de mulighetene jeg får som student men aner bare ikke hva jeg skal gjøre. Klarer godt å prate med jenter, men sliter med videre tilnærming/skalering. Noen som har noe tips? 

Du er 26 år og er fremdeles ganske ung. Trodde det var snakk om en mann på 35 eller noe. Slapp av, men ikke tenk at du skal roe ned, bare hold en fin tempo og ikke gi opp, men ikke drit deg ut helt heller. 

Anonymkode: c6916...c60

Skrevet

"Et par ligg her og der" synes jeg høres normalt ut når man er 26. Skjønner ikke hvorfor du vil stresse med å "utnytte potensialet" ditt mer. Nyt studietiden og vær deg selv tenker nå jeg. 

Skrevet

Ikke se så mørkt på det? Det eksotiske utseendet kan være en fordel og skape nysgjerrighet hos damene. Hvis du ikke tør å flørte litt, virker du ikke interessert for damene, så prøv deg litt og litt på den fronten. 

De fleste jenter har ikke sperrer på utenlandske partnere, så lenge du er kompatibel med norske verdier (dvs du kan ha egenart, men være forsiktig med  å fremstå dømmende). 

Anonymkode: 87a4d...1bd

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...