Gå til innhold

Aldri blitt kåt av noen!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei. Jeg er en kvinne på 36 år, og jeg har hatt flere forhold og hatt mange sexpartnere. Tingen er bare det at jeg egentlig aldri har tent på noen! Har bare hatt sex fordi jeg har sett på det som normalt og en aktivitet alle gjør. Har heller aldri kommet med noen av de. Nå så har jeg møtt en flott mann med mange gode kvaliteter, og jeg liker han godt! Det er bare det at jeg tenner ikke seksuelt på han heller. Jeg vil så gjerne oppleve å bli kåt og kjenne på alt det alle snakker om, men jeg kjenner ingen ting! 🙁 Vil ha et forhold og kjærlighet, men jeg kan ikke forsette å late som jeg er kåt når jeg ikke kjenner noen verdens ting. Er det noen andre som har det sånn? 

Anonymkode: c4d14...171

• Hjerte 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kanskje du skulle snakke med en sexolog feks? ☺️

Skrevet

Ja, kanskje jeg burde det. Ikke så lett siden jeg har latt det gå så langt. Takk for svar. 

• Nyttig 1
Skrevet

Har det helt likt! 

Anonymkode: 412d6...6fe

• Liker 1
Skrevet

Hvordan har du klart å hatt sex da? Glidemiddel hver gang?

Anonymkode: 60179...16a

Skrevet
AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Har det helt likt! 

Så «godt» å se at jeg ikke er alene. Hvordan gjør du det med tanke på forhold? Ligger langt inne å fortelle det til han jeg har møtt. 

Skrevet

Har du blitt kåt alene da? Eller har du aldri blitt det? Kanskje du er aseksuell

Anonymkode: 3676d...aff

Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Hvordan har du klart å hatt sex da? Glidemiddel hver gang?

Anonymkode: 60179...16a

Rent «mekanisk» er kroppen som den skal. Blir våt når jeg blir stimulert, bare kjenner ikke noe velbehag. 

Skrevet

Blir du kåt ellers da ? selv blir jeg kåt uten at noen gjør meg kåt, kroppen blir bare kåt av seg selv, gir på en måte beskjed at nå må du tømme deg.Onanerer du? 

Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Har du blitt kåt alene da? Eller har du aldri blitt det? Kanskje du er aseksuell

Anonymkode: 3676d...aff

Jeg kan huske jeg kjente kåthet da jeg var liten, sånn typ barneskolen, men det forsvant. Husker ikke hvordan. Kjenner ikke kåthet alene nå heller🙁 Lurer litt på om det kan være som du sier, at jeg er aseksuell. 

Skrevet
Jentegutt skrev (2 minutter siden):

Blir du kåt ellers da ? selv blir jeg kåt uten at noen gjør meg kåt, kroppen blir bare kåt av seg selv, gir på en måte beskjed at nå må du tømme deg.Onanerer du? 

Blir aldri kåt, men hender jeg bruker vibrator for å komme, men kjenner aldri kåthet før eller når jeg onanerer. 

• Nyttig 1
Skrevet

Hva med en kvinne? 

Anonymkode: bd34a...51f

Skrevet
AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

Hva med en kvinne? 

Anonymkode: bd34a...51f

Med kvinner så har jeg heller ingen mental tiltrekning. Har hatt sex med ei en gang, men det ble med den ene gangen. Kjente like lite der. 

Skrevet
AnonymBruker skrev (43 minutter siden):

Blir aldri kåt, men hender jeg bruker vibrator for å komme, men kjenner aldri kåthet før eller når jeg onanerer. 

Du er aseksuell, snakk med en sexolog om dette, tror det er viktig at du onanerer jevnlig slik som du sier selv om du ikke er kåt.

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (52 minutter siden):

Så «godt» å se at jeg ikke er alene. Hvordan gjør du det med tanke på forhold? Ligger langt inne å fortelle det til han jeg har møtt. 

Jeg forteller det aldri jeg 

Skrevet
Jentegutt skrev (24 minutter siden):

Du er aseksuell, snakk med en sexolog om dette, tror det er viktig at du onanerer jevnlig slik som du sier selv om du ikke er kåt.

Skal se om jeg får gjort det. Takk for rådet. 

Skrevet
AnonymBruker skrev (25 minutter siden):

Jeg forteller det aldri jeg 

Har aldri jeg gjort heller. Føler det er så tabu og at jeg vil miste alt. Er ikke så attraktivt å være med en du vet ikke tenner på deg liksom.. 

Skrevet

Har det likt som deg, å det er triste saker 

Har selv bare vært med 2 stykker, så kan jo hende det et kjemien det står på? (Kan også som folk sier være aseksualitet) Eller kanskje man må gå mer spennende til verks? Ikke at det noen gang fristet med de jeg var med, sånn sett.

Har fantasier jeg da, å blir tent sånn av tankene, har hatt orgasme, men har bare vært veldig distansert til partnerne mine, som også var gode karer, veldig synd. Blir også som deg våt, uten at hjernen føler noe spesielt rundt det, med dem. Da jeg er alene å blir våt, føler jeg det. 

Nå utleverer jeg for mye, men ble mer seksuelt åpen for et års tid siden da jeg fikk mindre skam og involverte meg mer inn i onaneringen, hadde på sexy undertøy, fantaserte mer osv. 

Det er også det med at jeg aldri berørte du vet, klitoris under akten med noen av dem, gjør du? Så sexen var jo ikke i stand til å ta meg til noen høyde, å hjernen lærer da etter en stund å ikke forvente så mye, muligens? Kan jo være noe i det. 

Har til gode å møte en mann å teste om det er noen endring med, håper det er det

Lykke til, håper du blir tent av denne mannen du har funnet deg, eller av noen andre eventuelt 😊💃 Ikke at det er en skam om du er aseksuell! 😅 Men forstår du vil føle på kåthet slik andre gjør

Anonymkode: 064e5...7dd

Skrevet
AnonymBruker skrev (6 minutter siden):

Har det likt som deg, å det er triste saker 

Har selv bare vært med 2 stykker, så kan jo hende det et kjemien det står på? (Kan også som folk sier være aseksualitet) Eller kanskje man må gå mer spennende til verks? Ikke at det noen gang fristet med de jeg var med, sånn sett.

Har fantasier jeg da, å blir tent sånn av tankene, har hatt orgasme, men har bare vært veldig distansert til partnerne mine, som også var gode karer, veldig synd. Blir også som deg våt, uten at hjernen føler noe spesielt rundt det, med dem. Da jeg er alene å blir våt, føler jeg det. 

Nå utleverer jeg for mye, men ble mer seksuelt åpen for et års tid siden da jeg fikk mindre skam og involverte meg mer inn i onaneringen, hadde på sexy undertøy, fantaserte mer osv. 

Det er også det med at jeg aldri berørte du vet, klitoris under akten med noen av dem, gjør du? Så sexen var jo ikke i stand til å ta meg til noen høyde, å hjernen lærer da etter en stund å ikke forvente så mye, muligens? Kan jo være noe i det. 

Har til gode å møte en mann å teste om det er noen endring med, håper det er det

Lykke til, håper du blir tent av denne mannen du har funnet deg, eller av noen andre eventuelt 😊💃 Ikke at det er en skam om du er aseksuell! 😅 Men forstår du vil føle på kåthet slik andre gjør

Meg igjen, har du hatt noen få øyeblikk med spenning i situasjoner hvor det ikke var tilgang til mannen?

Kom nettop på at når en kirurg tok sånn gele greier(ultralyd sak??) Å måtte ganske nært trusenkanten min, følte jeg en liten, hmm, underarmene hans ️ Nå vet jeg ikke om det teller som kåthet, men ja (trakaserte han ikke seksuelt, han vet ingenting)

Skrevet

Jeg er en kvinne på 30 år som definerer meg selv om aseksuell, og jeg kan jo kjenne meg igjen i det du skriver. Jeg har aldri tent på en annen person sin kropp, blir nesten aldri våt og får ikke orgasme. Jeg har vært i noen romantiske relasjoner, men da har jeg hatt sex fordi jeg var redd for å miste personen (jeg var forelsket og kan elske). Det har vært finest å ha sex med de to personene jeg har elsket, da gjør jeg det av kjærlighet og vi kommuniserer mye bedre i senga, men jeg vil jo bare at det skal bli ferdig. Jeg har vært dum og prøvd one night stand, selv med noen jeg kjenner, men det er noe av det vondeste og verste jeg har vært med på. 

Jeg kan onanere (kun utenpå, jeg orker ikke ha noe inni meg), men det blir veldig mekanisk og noe jeg gjør for å slappe av og slippe stress. Jeg blir ikke våt da heller, og fantaserer ikke om noe. Aseksualitet er som mye annet et spekter, og jeg syns det var deilig å plassere meg et sted på det spekteret, isteden for å prøve dytte meg selv inn i en seksuell boks jeg ikke hørte helt hjemme. Jeg var heller ikke forelsket i noen før jeg var 25 år, så før da hadde jeg ikke vært tiltrukket av et kjønn, eller vært forelsket i noen, og hadde ikke peiling på hvilken legning jeg hadde. Så det er litt deilig å nå ha "landet" på noe. 

Nå har jeg ikke datet eller hatt sex på snart 2 år, og jeg orker ikke heller. Jeg vil heller være alene og slippe sex. Jeg har uansett mange interesser, prosjekter og en karriere som gir meg mye mer enn å være i et forhold, så jeg er heldig sånn sett.

Håper du finner noe som fungerer for deg!  

Anonymkode: 885b4...713

• Hjerte 2
  • Nyttig 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...