AnonymBruker Skrevet 18. desember 2022 #1 Skrevet 18. desember 2022 Helt hjem sier de har levert pakken, men den er ikke dukket opp hos meg. Har kontaktet dem, men de har ikke gitt meg tilbakemelding om hva budet deres sier om saken. Hva skjer egentlig nå? Når de har levert pakken fra seg vil jeg tro de ikke har ansvaret lenger? Noen som har opplevd det samme? Anonymkode: d55b3...7db
Batteri Skrevet 18. desember 2022 #2 Skrevet 18. desember 2022 Absolutt, flere ganger. Styr unna Helthjem/Postnord, de er komplett ubrukelige. 3
Millimani Skrevet 18. desember 2022 #3 Skrevet 18. desember 2022 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Helt hjem sier de har levert pakken, men den er ikke dukket opp hos meg. Har kontaktet dem, men de har ikke gitt meg tilbakemelding om hva budet deres sier om saken. Hva skjer egentlig nå? Når de har levert pakken fra seg vil jeg tro de ikke har ansvaret lenger? Noen som har opplevd det samme? Anonymkode: d55b3...7db Du får spørre på et av dine hentesteder. Ikke alltid det er smått nok til å legges i postkassa. Hvis du har et sporingsnummer kan du jo prøve å søke på det 1
AnonymBruker Skrevet 18. desember 2022 #4 Skrevet 18. desember 2022 Millimani skrev (5 minutter siden): Du får spørre på et av dine hentesteder. Ikke alltid det er smått nok til å legges i postkassa. Hvis du har et sporingsnummer kan du jo prøve å søke på det Men Helt hjem sier de har levert den og lagt den på dørmatta mi. Det er det som er problemet 😅 Anonymkode: d55b3...7db
AnonymBruker Skrevet 18. desember 2022 #5 Skrevet 18. desember 2022 Batteri skrev (9 minutter siden): Absolutt, flere ganger. Styr unna Helthjem/Postnord, de er komplett ubrukelige. Ja, vanskelig å unngå dem helt synes jeg 😕 Anonymkode: d55b3...7db
AnonymBruker Skrevet 18. desember 2022 #6 Skrevet 18. desember 2022 2 hours ago, AnonymBruker said: Helt hjem sier de har levert pakken, men den er ikke dukket opp hos meg. Har kontaktet dem, men de har ikke gitt meg tilbakemelding om hva budet deres sier om saken. Hva skjer egentlig nå? Når de har levert pakken fra seg vil jeg tro de ikke har ansvaret lenger? Noen som har opplevd det samme? Anonymkode: d55b3...7db Kontakt avsender (som er HeltHjems kunde). Anonymkode: 55363...d2e 1
AnonymBruker Skrevet 18. desember 2022 #7 Skrevet 18. desember 2022 2 hours ago, AnonymBruker said: Men Helt hjem sier de har levert den og lagt den på dørmatta mi. Det er det som er problemet 😅 Anonymkode: d55b3...7db Enten juger budet, eller så er den stjålet. Anonymkode: 55363...d2e 7
AnonymBruker Skrevet 19. desember 2022 #8 Skrevet 19. desember 2022 Jeg opplevde akkurat det samme i sommer, jeg tror budet stjal pakken. Jeg gikk ut nesten med gang jeg fikk melding om at pakken var levert og borte var den. Jeg kom ingen vei med saken uansett hva jeg gjorde og jeg måtte annse pakken som tapt. Bruker dem aldri igjen, møkkafirma. Håper ikke det var en dyr ting eller en julegave du har mistet, mange drittsikker som tjeler, både bud og andre folk som leter etter pakker nettopp levert av firmaer som helthjem. Tingen jeg ble frastjålet kostet 2 lapper, den var kjip. Anonymkode: 11d22...0e6 1 1
AnonymBruker Skrevet 19. desember 2022 #9 Skrevet 19. desember 2022 Det er veldig vanlig i utlandet at pakker som er uten oppsyn stjeles. Folk tar ting som ligger løst og i USA finnes det bander som knuser vinduene til bilene for å hente ut varer som ligger i setene eller bagasjerommet i de mest berørte områdene skjer slikt ofte. Jeg anbefaler alle å bruke en fraktmetode hvor pakken ikke blir lagt uten oppsyn. Helthjem er billigst, og da får du også kvaliteten deretter... Det er ikke egnet for dyre pakkre. Og hvis du får den levert på døra i minusgrader kan det også påvirke kvaliteten på det du har bestilt hvis det ikke tåler temperaturen. Anonymkode: 41527...fef 1
mumblefumble Skrevet 19. desember 2022 #10 Skrevet 19. desember 2022 opplevde det samme i sommer, og endte da opp med å ringe de. var mye fram og tilbake da de insisterte på sin side at pakken var blitt levert i postkassen, mens jeg gjentok igjen og igjen at det ikke var fysisk mulig i og med at pakken hadde inneholdt tre vinylplater og derfor ikke kunne ha fått plass i postkassen. dersom postkassen var involvert i det hele tatt måtte budet ha lagt pakken ved siden av eller oppå postkassestativet, noe som hadde vært veldig uansvarlig da stativet står på en gressflekk midt i et veikryss hvor det er mye bil- og fottrafikk til alle døgnets tider. jeg endte til slutt opp på tråden med en mann som umiddelbart sa seg enig i at pakken umulig kunne ha blitt lagt i postkassen til tross for at det var det budet hadde skrevet i sin leveringsrapport, og helthjem tok deretter kontakt med butikken jeg hadde bestilt fra og ordnet med nye plater, og denne gangen ble pakken sendt til utleveringssted. kommer nok ikke til å bruke helthjem igjen med mindre jeg ikke har annet valg 1
AnonymBruker Skrevet 19. desember 2022 #11 Skrevet 19. desember 2022 AnonymBruker skrev (5 timer siden): Jeg opplevde akkurat det samme i sommer, jeg tror budet stjal pakken. Jeg gikk ut nesten med gang jeg fikk melding om at pakken var levert og borte var den. Jeg kom ingen vei med saken uansett hva jeg gjorde og jeg måtte annse pakken som tapt. Bruker dem aldri igjen, møkkafirma. Håper ikke det var en dyr ting eller en julegave du har mistet, mange drittsikker som tjeler, både bud og andre folk som leter etter pakker nettopp levert av firmaer som helthjem. Tingen jeg ble frastjålet kostet 2 lapper, den var kjip. Anonymkode: 11d22...0e6 Joda, var vel 3500 kroner. Kan ikke huske jeg hadde noe valg da jeg bestilte, men. Veldig surt ja. Anonymkode: d55b3...7db
AnonymBruker Skrevet 19. desember 2022 #12 Skrevet 19. desember 2022 AnonymBruker skrev (7 minutter siden): Joda, var vel 3500 kroner. Kan ikke huske jeg hadde noe valg da jeg bestilte, men. Veldig surt ja. Anonymkode: d55b3...7db Har du kontaktet butikken du bestilte fra? Anonymkode: 7c203...e71 1
AnonymBruker Skrevet 19. desember 2022 #13 Skrevet 19. desember 2022 Kontakt butikken du bestilte fra. Jeg gjør alt jeg kan for å styre unna helt hjem. De fleste pakkene blir ikke levert, den ene pakka med bøker i, ble lagt på felles plen i pøsende regnvær, hadde de gått 5 m, så kunne de lagt den under tak, utenfor døra mi. Her og så bare slenger de pakkene på plenen ved postkasse stativet, det er ved en fotballbane, lekeplass og gangvei hvor det går en del folk, og ganske mange barn. Er mange i borettslaget her, som ikke får pakkene fra helt hjem. Anonymkode: 16ba3...fd0 1
AnonymBruker Skrevet 19. desember 2022 #14 Skrevet 19. desember 2022 AnonymBruker skrev (12 timer siden): Helt hjem sier de har levert pakken, men den er ikke dukket opp hos meg. Har kontaktet dem, men de har ikke gitt meg tilbakemelding om hva budet deres sier om saken. Hva skjer egentlig nå? Når de har levert pakken fra seg vil jeg tro de ikke har ansvaret lenger? Noen som har opplevd det samme? Anonymkode: d55b3...7db Sist jeg fikk pakke fra Helt Hjem hadde de levert den i postkassen til naboen, selv om begge postkassene er merket med fulle navn. Hvis det samme har skjedd med deg får du sikkert pakken med en gang naboen oppdager det, hvis ikke er den nok tapt. Anonymkode: f5ad9...fff 1
Taluno Skrevet 19. desember 2022 #15 Skrevet 19. desember 2022 Her slenger de dem midt foran ytterdør. (flermannsbolig) Vi har ett trinn ned fra dør til platting, og plattingen er mer enn dobbelt så brei som døra, så det er god plass ved siden av. Har lært meg se ned når jeg åpner døra på morgen, så jeg ikke tråkker på pakker... Sms om at det er levert er tidsstyrt til ca kl 07, men de kan levere flere timer før sms blir sendt. Jeg står opp rundt kl 06, og kan si 100 % sikkert at de ikke er innom her den siste timen før sms kommer. Men både jeg og naboene har flere ganger fått pakker levert på nabohuset sin trapp. Om pakken står levert og du ikke finner den, så skal du kontakte kundeservice, slik det står på nettsiden. 2
AnonymBruker Skrevet 19. desember 2022 #16 Skrevet 19. desember 2022 Jeg har opplevd å ikke få pakken etter at HeltHjem sier at de har levert pakken. Sist så var det at de hadde hengt pakken på postkassa som er ved hovedvei (300 meter fra hus). Og det ble derfor antatt at pakken var stjålet fra min side. Kontaktet helthjem, samtidig som jeg kontaktet butikken jeg hadde handlet hos. HjemHjem gjorde undersøkelser internt og sa at pakken var hengt på postkassa midt på natta. Butikken kunne ikke melde pakken stjelt før det hadde gått en uke. En uke gikk, kontaktet butikken igjen, fikk kreditert hele beløpet.. Veldig trist da jeg ville heller ha pakken, da varene var utsolgt i nettbutikken... Men nåvel Anonymkode: 83c11...2cd 2
AnonymBruker Skrevet 19. desember 2022 #17 Skrevet 19. desember 2022 AnonymBruker skrev (1 time siden): Har du kontaktet butikken du bestilte fra? Anonymkode: 7c203...e71 Nei, jeg tenkte jeg skulle høre fra Helt hjem først om hva de tror har skjedd. Så tar jeg definitivt kontakt med butikken. Takk for alle råd og erfaringer ❤️ Anonymkode: d55b3...7db
AnonymBruker Skrevet 19. desember 2022 #18 Skrevet 19. desember 2022 Ja, det har jeg opplevd flere ganger. Hadde det ikke vært for at den ærlige sjelen som hadde fått min pakke, tok kontakt med meg, hadde jeg aldri fått varene. Jeg fikk beskjed om at pakken var for stor for postkassen og skulle leveres til nærmeste utleveringssted. Så ringer en fyr fra en adresse 1 km fra meg og sier han har fått en pakke til meg i sin postkasse. Adressen liknet ikke en gang, skulle til Ringveien 14a og så ble den levert i Granbakken 15c. En annen gang ble en pakke til oss i (liksom-)Ringveien 14 a levert til samme hel gale vei, (liksom-)Granbakken, men da til nr 17. I vårt tilfelle var det jo en tydelig sjåførfeil. Jeg klaget, og handler aldri mer fra selskaper eller privatpersoner som bruker Helt hjem. Anonymkode: 38bbb...0eb
Cyndaquil Skrevet 19. desember 2022 #19 Skrevet 19. desember 2022 Ikke stol på dem! Kjøper jeg noe på nettbutikk velger jeg alltid at helt hjem skal levere til hentestes/post i butikk . Ikke postkassa eller døra . Etter jeg begynt med det har jeg ikke mista noe sender jeg noe selv eller selger noe på Finn nekter jeg å bruke fix ferdig /post nord
AnonymBruker Skrevet 19. desember 2022 #20 Skrevet 19. desember 2022 HeltHjem leverer konsekvent mine pakker på naboens trapp. Selv om vi har husnummer ved døra, det er veldig merkelig. Har dere en nabolags facebook-gruppe eller noe annet kontaktpunkt? Jeg ville spurt om noen har fått min pakke på døra si ved en feiltagelse. Ellers er den kanskje stjålet... Vet at tyver her hvor jeg bor følger etter budet på trygg avstand (men de er observert av noen som bor her) og snapper med seg pakkene med en gang budet har lagt dem fra seg et sted og gått videre. Anonymkode: ceaf3...a4e
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå