Gjest Mia, med lang ønskeliste Skrevet 12. desember 2005 #1 Skrevet 12. desember 2005 Jeg ønsker meg CD med Heine Totland, Leona Næss, Anja Garbarek, Karoline Krüger, Solveig Kringlebotn, Åge Kvalbein, Peter Jøback, Jennifer Lopez, Madonna og et band fra Mosambique jeg ikke husker navnet på i farten..+ en underground house-DJ fra London jeg heller ikke husker navnet på (!) Hva med dere, ønsker dere CD til jul?
Bustetroll Skrevet 12. desember 2005 #2 Skrevet 12. desember 2005 Jeg ønsker meg Ane Brun - Duets. Også ønsker jeg meg en cd jeg så reklame for på TV i dag. En engelskmann som er ute med album nr.2(?). Tittel på albumet er visstnok navnet på en gammel kafè/sjekkested.
nostalgia Skrevet 12. desember 2005 #3 Skrevet 12. desember 2005 Bonnie Raitt: Souls Alike Midnight Choir: Amsterdam Stranded Timbuktu: Det Löser Sej Sia: Colour the Small One Natalie Merchant: Tigerlily Kasey Chambers: Wayward Angel Tracy Chapman: Where You Live Van Morrison: Magic Time A.
Gjest seroxata Skrevet 12. desember 2005 #4 Skrevet 12. desember 2005 dire straits og mark knopfler-private investegations
Gjest Spacegirl Skrevet 13. desember 2005 #6 Skrevet 13. desember 2005 Ønsker meg 3 Wasp-cd'er siden jeg har disse bare på LP og det er litt tungvint. Og cd med Ildfuglen av Stravinskij, men er usikker på hvilken innspilling. +++
Søtpotita Skrevet 13. desember 2005 #7 Skrevet 13. desember 2005 (endret) Gamle Madonna-cdar. Endret 13. desember 2005 av Årolilja
Gjest *Snart medlem* Skrevet 13. desember 2005 #8 Skrevet 13. desember 2005 Jeg ønsker meg diverse klassiske heavy metal-album. Har bare denslags på gammel vinyl og på mp3, og synes det er på tide at disse får en god plassering i cd-hyllen.
Annie Skrevet 13. desember 2005 #9 Skrevet 13. desember 2005 Tror jeg skal begynne å høre på alt vi har lastet ned først...
Gjest Sabia Skrevet 13. desember 2005 #11 Skrevet 13. desember 2005 Også ønsker jeg meg en cd jeg så reklame for på TV i dag. En engelskmann som er ute med album nr.2(?). Tittel på albumet er visstnok navnet på en gammel kafè/sjekkested. ← Han heter Richard Howley, men har glemt hva plata heter Jeg ønsker meg Madonna! Og så skal jeg høre på Heine Totland, men vil ikke ønske meg før jeg har hørt den i tilfelle jeg ikke liker...
Annie Skrevet 13. desember 2005 #12 Skrevet 13. desember 2005 Har forresten lyst på alt til Vamp. Og Olav Stedje. Finner ikke så mye av det på nett.
Ciara Skrevet 13. desember 2005 #13 Skrevet 13. desember 2005 Jeg ønsker meg Ane Brun - Duets. Også ønsker jeg meg en cd jeg så reklame for på TV i dag. En engelskmann som er ute med album nr.2(?). Tittel på albumet er visstnok navnet på en gammel kafè/sjekkested. ← Det er Richard Hawley med plata Cole's Corner. Det vet jeg fordi jeg ønsker meg den selv ellers ønsker jeg meg blant annet Madrugada: Live at Tralfamadore Katie Mehlua: Piece by Piece Damien Rice: O Martha Wainwright: Martha Wainwright
Gjest Aloha Skrevet 13. desember 2005 #14 Skrevet 13. desember 2005 Jeg ønsker meg Ane Brun - Duets. Også ønsker jeg meg en cd jeg så reklame for på TV i dag. En engelskmann som er ute med album nr.2(?). Tittel på albumet er visstnok navnet på en gammel kafè/sjekkested. ← Tenker du på Richard Hawley?
Gjest Aloha Skrevet 13. desember 2005 #15 Skrevet 13. desember 2005 Tenker du på Richard Hawley? ← Dette hadde du visst fått svar på allerede, ser jeg. Selv ønsker jeg meg MADRUGADA!
hecuba Skrevet 14. desember 2005 #18 Skrevet 14. desember 2005 Sarah Brightman - Broadway Klassikere(tror det var det den het) Dream Theater - Octavarium
Anglofil Skrevet 19. desember 2005 #20 Skrevet 19. desember 2005 Anthology (2CD) - Bryan Adams Duets - Ane Brun Aerial (2CD) - Kate Bush Catching Tales - Jamie Cullum Twentysomething - Jamie Cullum 0304 - Jewel Rosenrot - Rammstein Mvh Yvonne
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå