Gjest Anonymous Skrevet 25. oktober 2002 #1 Del Skrevet 25. oktober 2002 hei er en litt forstyrret jente som er kanskje litt for oversjalu av meg.. selv er jeg sammen en ett års yngre gutt som skal være russ i 2003. og jeg vet hvordan dette foregår ettersom jeg var russ i fjor! det gikk ganske vilt for seg ja! jeg er da redd for hva han kan komme til å finne på... har jp selv sett festene. jeg prøver å nekte han å bli med på en russebuss med både gutter og jenter, for vi vet jo alle hva som kan skje... men det er jo ikke riktig å nekte heller... hva skal jeg gjøre... det er umulig å snakke med han om det! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Madison Skrevet 25. oktober 2002 #2 Del Skrevet 25. oktober 2002 Jeg droppa hele greia jeg.. Nå er ikke grunnen bare at jeg hadde kjæreste som ikke var russ da. Han ba meg ikke om å la være heller.. Han ble aldri russ. Men det var meningen. Han fikk spm om å være med på en "jentebuss",det droppa han pga meg..(ikke fordi jeg nekta,jeg visste det ikke før i ettertid) Men kan jo innrømme at jeg er sjalu,det er det sikkert ende her som syns nå. At du ikke liker det,det skjønner jeg godt. Jeg vet godt hvordan festene er. Men alt i alt kommer det bare an på han.. det må jo kunne gå an å feste uten å gjøre noe "galt" Du kjenner han best.. Hadde det ikke vært så utrolig mye alkohol inne i bildet så ville jeg ikke tenkt så mye på det.. Du kan ikke være med da? Du har jo dressen :D 50 kr ekstra fordi du ikke har leg er det vel kanskje verdt? Om du har lyst på hele karusellen en gang til da Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
monja Skrevet 27. oktober 2002 #3 Del Skrevet 27. oktober 2002 Om du stoler på han synes jeg du skal la han feire russetida som han ønsker. Det kan jo være "ilddåpen" der han viser at du kan stole på han til neste gang (om han har behov for å bevise noe da.....) :blunke: Lykke til! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Thea Skrevet 27. oktober 2002 #4 Del Skrevet 27. oktober 2002 Jeg synes hvertfall ikke det er riktig av deg å nekta ham den opplevelsen det er å feire russetida si. Jeg hadde selv en oversjalu kjæreste på den tida som ødela myyyyyye av russetida mi. Om du virkelig stoler på gutten din bør du heller ikke føle noe behov for å nekte ham dette Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 28. oktober 2002 #5 Del Skrevet 28. oktober 2002 Russe tia er bare tragisk spør du meg, jeg feira den og, folk er helt på tryne, ikke alle, men stort sett di fleste... Kan tenke meg at du ikke kommer til å føle deg så godt når han drar av gårde i russe tia. Det hadde i hvertfall ikke jeg gjort... Men det handler jo om å stole på hverandre! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 28. oktober 2002 #6 Del Skrevet 28. oktober 2002 Hva er det neste du skal nekte han? En jobb hvor det er både kvinner og menn. Hvorfor skal ikke han få oppleve det du fikk? Du vet hva som kan skje? Ja skal du være barnepike for han fremover? Følge han overalt? Neste gang han skal ut med gutta da? Skjerp deg. Den beste medisinen du kan få er at han er med på festene og du ser at det går bra Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 28. oktober 2002 #7 Del Skrevet 28. oktober 2002 Skjønner godt at du kommer til å bli sjalu, men du kan ikke nekte ham å feire russetida. Det blir helt, helt feil. Jeg tror det eneste du kan gjøre er å snakke med ham på forhånd og så se hva som skjer. For øvrig slutter jeg meg til den over her som skrev at russetida er oppskrytt. Hilsen Russ 95. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Dolphina Skrevet 28. oktober 2002 #8 Del Skrevet 28. oktober 2002 Herregud! Jeg veit det er mange som er sjalu altså, men vet du hva! Du kan da faen meg ikke nekte han å være russ. Det er jo opp til han hva han gjør ut av det, men la han for all del ha frie tøyler. Russe tida er liksom det store i tenårene, og det alle snakker på etterpå. Og jeg veit åssen det da er å ikke ha vært russ. Eller jo, jeg har vært russ, men mistet far akkurat når russetida begynte og var dermed ikke med! En gutt skulle aldri fått nektet meg å være russ hvertfall! Stoler du ikke på han??? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 29. oktober 2002 #9 Del Skrevet 29. oktober 2002 hvorfor skulle han være utro i russetida.. av alle ting? jeg var singel i russetida, jeg.. og hadde likevel ikke sex med noen.. russetida er jo ikke en sex-orgie det er jo bare vanlige fester egenlig.. riktig tragisk og ikke spesielt minneverdig for min del.. men.. dersom noen hadde prøvd å nekta meg hadde jeg backa ut.. husk at det skal ganske mye til at det "blir dere to til slutt" når dere er så unge nå.. så det er faktisk viktigere for det å lære deg å stole på folk osv enn å holde desperat fast på denne gutten.. husk; det er mye godt i vente lykke til! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Madison Skrevet 29. oktober 2002 #10 Del Skrevet 29. oktober 2002 hvorfor skulle han være utro i russetida.. av alle ting? det er jo bare vanlige fester egenlig.. quote] når var du russ egentlig?? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 29. oktober 2002 #11 Del Skrevet 29. oktober 2002 sorry at jeg ikke opplevde russetida som det o`store, da.. men jeg ser virkelig ingen grunn til at man skal ha total personlighetsfoandring pga russetida.. for å svar på spm ditt.. jeg var russ i 98.. (er det blitt steinalderen alt?) poenget mitt er; er du utro i russetida så ville du vært utro likevel.. det henger sammen med personligheten din... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Madison Skrevet 29. oktober 2002 #12 Del Skrevet 29. oktober 2002 Neida,mente det ikke sånn:) Hvis du har lest over så har jeg skrevet at jeg droppa hele russetida, så jeg skal ikke være den første til å snakke. (skulle vært russ 2001, men siden jeg gikk yrkesfag var det et år for "tidlig". 17 år og russ,det ble rart for meg) Men at det skjer mye mer der enn på "vanlige" fester det er jeg sikker på. Om du har buss eller ikke har nok endel å si, har hørt endel historier om russebusser :-? Men selvfølgelig, er du utro i russetida er det stor sjanse for at det ville skjedd før eller siden likevel. Men russetida gjør noe med mange.. eller alkoholen er det vel som gjør det.. Det har nok endel å si. Jeg er den første til å innrømme at jeg er glad kjæresten ikke var russ.. Jo en ting til, ikke døm unge mennskers forhold nedenom og hjem uten videre.. Sjansen er som regel stor for at det ikke blir den man gifter seg med,men likevel. Jeg har vært sammen med kjæresten siden vi var 17, nå er vi 19. Jeg ble ikke sammen med han for at det skulle vare et par mnd..bare fordi vi er unge. Snakker generelt nå altså,ikke til deg. Men vi har fått mer pes enn hyggelige kommentarer, fordi vi er unge.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå