Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Trenger litt synspunkter på en jeg liker godt. Har kjent han en stund nå. Har bare likt han mer og mer for hver dag, den person han er synes jeg er utrulig flott og han får meg til å føle meg bra. Han hadde dame til nå nylig. Etter det har vi starta å fått bedre kontakt, med litt flørting? Eller så kan jeg misforstå. Men vi utveksler mye blikk, tuller mye med hverandre og begge gir hverandre spesielt mye oppmerksomhet. Er også noe seksuell snakk- på en tullete måte. Føler at det er kun meg han behandler sånn. 

Liker han godt. Føler vi har veldig god kjemi. Har forsøkt sendt han melding med hva vi kan tulle om. Ikke fått noe spesiell respons tilbake, og han leder ikke til å fortsette samtalen. Tenker at det kan bety at signalene han sender feiltolker jeg? Eller hva tror dere.. Hadde man likt noen- hadde man ikke forsøkt nådd ut til dem? 

Anonymkode: 928ba...eb5

Videoannonse
Annonse
Skrevet

En melding om hva dere kan tulle om? Det forstår jeg ikke helt. Vanskelig for noen som helst og tolke noe når du ikke gir noe vi kann gå ut i fra.

Anonymkode: 2e6aa...70e

• Liker 3
  • Nyttig 1
Skrevet

Han synes nok bare det er morsomt å flørte med deg.

Anonymkode: d0368...e06

• Liker 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (12 minutter siden):

En melding om hva dere kan tulle om? Det forstår jeg ikke helt. Vanskelig for noen som helst og tolke noe når du ikke gir noe vi kann gå ut i fra.

Anonymkode: 2e6aa...70e

Var melding om hva vi bruker å snakke om, sånn vår «humor» om du forstår. TS 

Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Ja fare for det! 

• Nyttig 1
Skrevet

Han syns sikkert det er deilig å kunne flørte med andre nå som han har blitt singel. Men pass på at du ikke bare blir en rebound, la ham få jobbe litt og ikke gjør det for enkelt for ham.

Anonymkode: e3004...b92

Skrevet

Kan hende han trenger litt tid til å orientere seg som ny singel også, nå som mulighetene er fler og kan jo være han fortsatt trenger å komme over ex'n?

Du får nå bare fortsette å være hyggelig med han, små flørte om du føler det er åpning for det, så kan det nå skje ting 😊 

Skrevet
AnonymBruker skrev (13 minutter siden):

AnonymBruker skrev (15 minutter siden):

Hva er morsomt med det? 

Bare lurer...

Anonymkode: 7754a...f6c

Skrevet
Rosakatt skrev (28 minutter siden):

Kan hende han trenger litt tid til å orientere seg som ny singel også, nå som mulighetene er fler og kan jo være han fortsatt trenger å komme over ex'n?

Du får nå bare fortsette å være hyggelig med han, små flørte om du føler det er åpning for det, så kan det nå skje ting 😊 

Takk for inspill😁

• Hjerte 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (48 minutter siden):

Hva er morsomt med det? 

Bare lurer...

Det er jo morsomt å flørte litt, da 😉

Skrevet
AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

Det er jo morsomt å flørte litt, da 😉

Nei💀

Skrevet

Hvis han har hatt kjæreste frem til nå, og bruddet er ganske ferskt, så anbefaler jeg deg å trekke deg tilbake for en stund. Denne fyren er ikke klar for noe seriøst med deg nå. 

Anonymkode: 9edf6...a35

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...