Gå til innhold

Har fortalt typen at jeg har en spesiell fetisj, men ikke hva det er, nå har han bedt om å få et hint om hva det dreier seg om…

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har en fetisj, som jeg føler jeg er ganske alene om å ha, men mulig jeg tar feil; nemlig stikkpiller og rektale temperaturmålere - har dere noen forslag til hint jeg kan gi ham uten at han klarer å knekke gåten med én gang? Vil gi ham litt å tygge på 🙂 Skal sende hintet på melding, så det kan også være et hint med emojier 🙂 Takk, på forhånd!

Anonymkode: ced90...7b8

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg foreslår du bare sier det rett ut. Om du driver og hinter og «bygger opp» stemning så vil han jo måtte anta det er fordi din fetisj er noe han kan forventes finne sexy. Noe det jo ikke er. Det er ikke dermed sagt at han ikke er villig til å begi seg utpå dette fordi han synes du er sexy, men de to er helt ulike ting. Dette blir som bleie-fetisjer. Noe en bør velge å dele eller skjule, men som det er uklokt å hinte om.

Anonymkode: 13dcf...7cc

• Liker 7
  • Nyttig 2
Skrevet

Høres ikke ut som en god ide. Det ender opp med en overdosering av paracet og en rektaltemp som blir sittende fast i rompa fordi en blir overivrig. 

Anonymkode: 0d515...002

• Liker 3
Skrevet

Fetisjer kan ikke tas opp med hint. Du må enten si rett ut hva du tenner på, eller vise ham. Så er det jo opp til ham om han synes det virker spennende. 

• Liker 2
  • Nyttig 1
Skrevet

«Inn i rumpa mi 🤒💊»

Men nei, ingen god idé……..

Anonymkode: 9d056...773

Skrevet

Du bør si det rett ut, i en samtale, ikke på melding.

Anonymkode: 823d7...d65

• Liker 1
Skrevet

Om noen hadde gjort et stort nummer ut av å hinte til en fetisj, som så viste seg å være stikkpiller av alle ting, hadde jeg antakelig slått opp 😅

Anonymkode: 8437d...5be

• Liker 3
  • Nyttig 3
Skrevet

Troll. Hva slags emojier hadde du tenkt liksom?? 💩💊 ?? 

Anonymkode: 6d345...ae5

• Nyttig 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (3 timer siden):

Jeg har en fetisj, som jeg føler jeg er ganske alene om å ha, men mulig jeg tar feil; nemlig stikkpiller og rektale temperaturmålere - har dere noen forslag til hint jeg kan gi ham uten at han klarer å knekke gåten med én gang? Vil gi ham litt å tygge på 🙂 Skal sende hintet på melding, så det kan også være et hint med emojier 🙂 Takk, på forhånd!

Anonymkode: ced90...7b8

Kommer vel i første runde an på om hvem som skal være i mottakende ende av dette her.

"Mottakende ende"… get it? 😎

Skrevet
Virrevirrevapp skrev (9 minutter siden):

Fetisjer kan ikke tas opp med hint. Du må enten si rett ut hva du tenner på, eller vise ham. Så er det jo opp til ham om han synes det virker spennende. 

☝️Fasit👆

Skrevet

Du må jo nesten bare si det rett ut. Jeg har fetisj for tissing, og fortalte det rett ut til typen isteden for å hinte - nå har han blitt med på det og synes selv det er digg😛 Med andre ord: si det som det er du!

Anonymkode: 8a672...e2e

• Nyttig 1
Skrevet

🌡️🍑💊

Anonymkode: b15db...ecc

Skrevet

Jeg ville ikke gitt hint som kan få ham til å tro at det er sexy sykepleier eller anal penetrering. Da blir han nok skuffet.

Anonymkode: b58b9...259

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...