uanonym Skrevet 18. desember 2022 #1 Del Skrevet 18. desember 2022 Dere som nylig har hatt korona, hvor lenge var dere sliten? Ble syk forrige søndag, hadde et par dager med litt feber. Utover det har jeg bare vært veldig sliten, bomull i hode og vært kortpustet. Får ikke gjort noe, og er drittlei av sofaen. Gikk på en kjempe smell i det koronaen kom til Norge, og er egentlig på vei tilbake mot full jobb. Men pr i dag er jeg satt tilbake til det nivået jeg var i starten, håper inderlig at det er forbigående, men er livredd for at jeg må starte på null igjen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Samuelle Skrevet 18. desember 2022 #2 Del Skrevet 18. desember 2022 I dag er det tre uker siden jeg testet positivt på korona. Jeg var veldig dårlig i tre dager. Deretter ble jeg langsomt bedre, i løpet av noen dager. I teorien er jeg frisk. Jeg har ikke feber eller vondt i kroppen. Smakssansen er tilbake. Ikke tungpustet. Men jeg hoster en del. Men det verste er at jeg er fullstendig utmattet. Jeg klarer absolutt ingen ting. Jeg merker også at jeg har problemer med konsentrasjonen og hukommelsen. Jeg klarer ikke å lese bøker, bare surfer omkring på nettet. Jeg klarer heller ikke å tegne eller male. Så jeg begynner å bli bekymret. Jeg håper inderlig ikke jeg har/får longcovid. Jeg logget meg faktisk inn på KG nå, for å spørre om akkurat det samme som du gjorde. Så jeg håper det blir flere svar i denne tråden. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
uanonym Skrevet 18. desember 2022 Forfatter #3 Del Skrevet 18. desember 2022 Samuelle skrev (3 minutter siden): I dag er det tre uker siden jeg testet positivt på korona. Jeg var veldig dårlig i tre dager. Deretter ble jeg langsomt bedre, i løpet av noen dager. I teorien er jeg frisk. Jeg har ikke feber eller vondt i kroppen. Smakssansen er tilbake. Ikke tungpustet. Men jeg hoster en del. Men det verste er at jeg er fullstendig utmattet. Jeg klarer absolutt ingen ting. Jeg merker også at jeg har problemer med konsentrasjonen og hukommelsen. Jeg klarer ikke å lese bøker, bare surfer omkring på nettet. Jeg klarer heller ikke å tegne eller male. Så jeg begynner å bli bekymret. Jeg håper inderlig ikke jeg har/får longcovid. Jeg logget meg faktisk inn på KG nå, for å spørre om akkurat det samme som du gjorde. Så jeg håper det blir flere svar i denne tråden. Guttungen (barneskolealder) hadde knapt feber, men lå flat på sofaen i en uke. Han sa selv at han var så sliten. Veldig uvanlig for han, veldig energisk gutt. Gikk over etter en uke. Vet ikke hvordan jeg skal gripe det an, usikker på om jeg skal presse meg eller om jeg skal hvile meg. Men bare en uke siden jeg ble syk, så tenker å gi det ihvertfall morgendagen enda med hvile, med mindre jeg plutselig våkner opp frisk og rask i morgen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
uanonym Skrevet 18. desember 2022 Forfatter #4 Del Skrevet 18. desember 2022 Samuelle skrev (9 minutter siden): I dag er det tre uker siden jeg testet positivt på korona. Jeg var veldig dårlig i tre dager. Deretter ble jeg langsomt bedre, i løpet av noen dager. I teorien er jeg frisk. Jeg har ikke feber eller vondt i kroppen. Smakssansen er tilbake. Ikke tungpustet. Men jeg hoster en del. Men det verste er at jeg er fullstendig utmattet. Jeg klarer absolutt ingen ting. Jeg merker også at jeg har problemer med konsentrasjonen og hukommelsen. Jeg klarer ikke å lese bøker, bare surfer omkring på nettet. Jeg klarer heller ikke å tegne eller male. Så jeg begynner å bli bekymret. Jeg håper inderlig ikke jeg har/får longcovid. Jeg logget meg faktisk inn på KG nå, for å spørre om akkurat det samme som du gjorde. Så jeg håper det blir flere svar i denne tråden. God bedring, håper det snart går over. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
rosemarin Skrevet 18. desember 2022 #5 Del Skrevet 18. desember 2022 Syns også det er vanskelig å vite om man bør ta det rolig eller «presse» seg når man liksom er frisk, men hoster/tetner i brystet ved bevegelse og blir litt svimmel når man gjør ting osv. hva gjør dere som har aktive jobber ift det? Formen i ro er bra🤪 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bøtteballetten Skrevet 18. desember 2022 #6 Del Skrevet 18. desember 2022 Hadde corona siste uka i november. Var skikkelig dårlig et par dager. Det gikk mye bedre enn fryktet. Men, jeg er ikke i form. Blir fort sliten, sliter med konsentrasjonen og hukommelsen. Har dårlig matlyst. De jeg har spurt om tips, de sier at jeg må regne med at det henger i en måneds tid. Får etter sigende en god start på nytt år. Men det er sørgelig innspurt til jul. Har ikke fått gjort noe som helst. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MyCupOfTea Skrevet 20. desember 2022 #7 Del Skrevet 20. desember 2022 Jeg hadde korona I november. Syk i ei uke, men etter det har jeg vært veldig sliten, trøtt og litt tungpustet. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg