AnonymBruker Skrevet 18. desember 2022 #1 Skrevet 18. desember 2022 Jeg er helsepersonell og fått meg en kveldsstilling i det private i tillegg til min 100 % offentlige stilling i helsevernet. Da blir det i praktisk 120 % jobbing. Jeg skal prøve litt først, men ønsker på sikt (utpå nyåret) å vurdere å søke om 80 % stilling i helsevenset + de 20 % på kveldstid, slik at jeg kan ha fri en dag i uka. Noen som har erfaring med noe tilsvarende? Hva bør jeg huske på? Sykemeldingsrettigheter, skatt osv osv. Anonymkode: 552cb...745
AnonymBruker Skrevet 18. desember 2022 #2 Skrevet 18. desember 2022 Jeg jobber i det offentlige og det står noe i personalhåndboka om at jeg ikke får lov til å ha andre arbeidsforhold (i hvert fall ikke uten å avklare) Anonymkode: e7654...2ea
AnonymBruker Skrevet 18. desember 2022 #3 Skrevet 18. desember 2022 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Jeg jobber i det offentlige og det står noe i personalhåndboka om at jeg ikke får lov til å ha andre arbeidsforhold (i hvert fall ikke uten å avklare) Anonymkode: e7654...2ea det er avklart, og ikke noe problem i mitt tilfelle. Anonymkode: 552cb...745
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå