En som vet Skrevet 12. desember 2005 #1 Skrevet 12. desember 2005 Nå som julebordet er over er det bare å begynne å planlegge nyttårsaften... Og så kom jeg på at jeg leste i et Cosmopolitan blad om noen selvklebende falske negler? Hørtes så veldig kjekt ut! Noen som vet hvor man får kjøpt disse? Og om de virkelig holder hele kvelden?
Gjest Betty Boop Skrevet 12. desember 2005 #2 Skrevet 12. desember 2005 Dersom du med selvklebende mener noe alla dobbelsidig tape, så tror jeg det bare eksisterer i lekebutikken. Men sikker er jeg ikke. Det du derimot kan få kjøpt for en billig penge er løsnegler som må limes på. Dette kan du få på Vita, Nille og sikkert en hel rekke parfymerier. De er lange og må files ned om du du har planer om å bruke hendene den kvelden. Også for at de skal se mer naturlige ut. Hvordan de sitter kan variere. Har opplevd å miste en negl i løpet av kvelden, så limet i veska er en god ide, men har også slitt med å løsne enkelte av de andre neglen når jeg kom hjem. Da har jeg ikke forsøkt med neglelakkfjerner, bare lirket til jeg fikk dem av. Noen år siden jeg har brukt sånt nå, men synes de fungerer helt greit for en kveld jeg.
Gjest Bøllefrøet Skrevet 12. desember 2005 #3 Skrevet 12. desember 2005 Det finnes selvklebende negler på bl.a Vita og Cubus (sikkert de andre kjedene også). Har ikke prøvd det selv, men har hørt at det funker greit
En som vet Skrevet 13. desember 2005 Forfatter #4 Skrevet 13. desember 2005 Dersom du med selvklebende mener noe alla dobbelsidig tape, så tror jeg det bare eksisterer i lekebutikken. Men sikker er jeg ikke. Det du derimot kan få kjøpt for en billig penge er løsnegler som må limes på. Dette kan du få på Vita, Nille og sikkert en hel rekke parfymerier. De er lange og må files ned om du du har planer om å bruke hendene den kvelden. Også for at de skal se mer naturlige ut. Hvordan de sitter kan variere. Har opplevd å miste en negl i løpet av kvelden, så limet i veska er en god ide, men har også slitt med å løsne enkelte av de andre neglen når jeg kom hjem. Da har jeg ikke forsøkt med neglelakkfjerner, bare lirket til jeg fikk dem av. Noen år siden jeg har brukt sånt nå, men synes de fungerer helt greit for en kveld jeg. ← Hehe... Er ikke negler fra leketøysbutikken jeg mener... Merket heter fingers eller no sånt... Tenkte bare det hadde vært greit å prøve disse istedet for de som må limes fordi jeg synes det er helt forferdelig med det limet... Det pleier alltid å ligge et lag igjen på neglen etter jeg har fjernet løsneglen, og det kan ta ukesvis før det blir borte!
En som vet Skrevet 13. desember 2005 Forfatter #5 Skrevet 13. desember 2005 Det finnes selvklebende negler på bl.a Vita og Cubus (sikkert de andre kjedene også). Har ikke prøvd det selv, men har hørt at det funker greit ← Okay! Takk for svar!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå