Gjest ikke innlogget nå Skrevet 12. desember 2005 #1 Skrevet 12. desember 2005 Ble sammen med kjæresten min for ca. en måned siden, har aldri tenkt på han som en med dårlig hygiene. Lørdagsnatta kom han til meg etter han hadde vært på fest, søndags morgenen tok han på seg de sammen klærne selvfølgelig. Var på besøk hos han om kvelden, da hadde han på seg akkurat det sammen bare en annen t-skjorte. Den natta han kom til meg hadde det regnet ute, så sokkene hans hadde blitt våte;selvfølgelig ikke en herlig duft søndags morgenen, men greit nok siden han ikke har skift hos meg. MEN han hadde de jammen på seg søndags kvelden, ah for en stank!! Tenkte liksom ikke noe mer over det, før han troppa opp i akkurat sammmen klærne hos meg her idag!!!! Samme sokkene, sammme alt! Lukta veldig ille, så ille at overnattingsplanene ble avlyst siden jeg må "lese på eksamen". Skal innrømmme det lukta ikke så godt nei... Hva i alle dager gjør jeg??? Har lest andre innlegg her, og det å ta en dusj en gang sammen hjelper kanskje ikke.. Kan jeg på noen måte "lære" han god personlig hygiene? Høres sikkert ut som en hygiene freak, men med tanke på hvor nærme to kjærester skal være..Frister ikke akkurat med sex da...Han er ellers en super gutt!!!
Ramy Skrevet 12. desember 2005 #2 Skrevet 12. desember 2005 Si det rett ut: at han stinker!!! Det er de som tror at partneren liker kroppslukt, men der tar de jo grundig feil. Be ham ta en og spør om han vet hva en vaskemaskin er...
Gjest gjest1 Skrevet 12. desember 2005 #3 Skrevet 12. desember 2005 Jeg tror også du må si det til han, rett og slett. Vanskelig, for det finnes vel ikke noen fin måte å si det på.
viren Skrevet 12. desember 2005 #4 Skrevet 12. desember 2005 Jeg sier ifra dersom sambo av en eller annen grunn trenger en dusj. Han blir ikke fornærmet, det ville ikke jeg heller blitt om han sa det til meg. Men det er jo mange måter å si det på, og som du foreslår går det kanskje ann å si at han trenger en dusj, og å spørre om dere skal dusje sammen. Og hva sokkene angår - si fra der også, det er ikke sikkert han er klar over det selv (utrolig nok).
Gjest seroxata Skrevet 12. desember 2005 #5 Skrevet 12. desember 2005 bare hyl ut! det var det jeg måtte gjøre med en av mine ekser, han slutta dusje, pusse tenner, skifte og hadde langt, fettet hår... samt skjeggstubber med matrester! lukter lite godt tilogmed folk rundt kommenterte dette, og flere sa ifra, men neida... jeg klarte ikke mer til slutt.. tror det enkleste er å si rett ut at han stinker, tåler han ikke det, så synd det jeg ville iallefall satt pris på at folk sa jeg stinka, enn å gå rundt og tro jeg dufter blomster og gull
Gjest gjest1 Skrevet 13. desember 2005 #6 Skrevet 13. desember 2005 bare hyl ut! det var det jeg måtte gjøre med en av mine ekser, han slutta dusje, pusse tenner, skifte og hadde langt, fettet hår... samt skjeggstubber med matrester! lukter lite godt tilogmed folk rundt kommenterte dette, og flere sa ifra, men neida... jeg klarte ikke mer til slutt.. tror det enkleste er å si rett ut at han stinker, tåler han ikke det, så synd det jeg ville iallefall satt pris på at folk sa jeg stinka, enn å gå rundt og tro jeg dufter blomster og gull ← Det var en fin dag! :D TK skal vi ha en romantisk dinner for to så jeg kan fortelle deg hvor ekkel du er!
Gjest Gjest Skrevet 13. desember 2005 #7 Skrevet 13. desember 2005 Jeg skal gi dere jenter et godt råd. Når dere er ute på byen, og treffer en dere liker, så allier dere med en annen mann på samme sted som kan gå på do når den du har "valgt" går dit. Hvis du får rapport om at han ikke vasker henda etter at han har pissa, så dropp fyren. Da er han en gris.
Nabodama Skrevet 13. desember 2005 #8 Skrevet 13. desember 2005 Hvorfor foreslås det ofte at man skal tilby å dusje sammen, hvis partneren har dårlig hygiene? Blir det noe bedre av det? Eller blir mannen mindre fornærmet? Etter min mening vet han det innerst inne selv, og bør da også tåle å høre at han trenger en dusj uten at man må tilby å dusje sammen med bare for å få det gjort
Gjest gjest1 Skrevet 13. desember 2005 #9 Skrevet 13. desember 2005 Etter min mening vet han det innerst inne selv, og bør da også tåle å høre at han trenger en dusj uten at man må tilby å dusje sammen med bare for å få det gjort ← Enig. Å dusje sammen vil ikke løse problemet med dårlig hygiene på lang sikt ihvertfall.
Gjest oppgitt Skrevet 13. desember 2005 #10 Skrevet 13. desember 2005 hadde foreslått en rolig kveld å dusje el bade sammen. Ville vaske rundt på han,og kanskje med påfølgende munnsex,og til slutt utbrutt at DETTE er det deiligste jeg noen gang har gjort sammen med deg.Du smakte så godt osv. Legg på,og vis at renheten tenner deg......
Dødspingvinen Skrevet 13. desember 2005 #11 Skrevet 13. desember 2005 Jeg ville bare sagt det rett til ham. Gjerne litt lattermildt, sånn at det ikke blir en negativ kommentar av det. Tror ikke han kommer til å bli lei seg av den grunn, men kanskje han blir mer obs på egen hygiene.
elkistikås Skrevet 13. desember 2005 #12 Skrevet 13. desember 2005 Har du i heletatt nevnt det for han da? Tatt det opp? Burde vel kanskje begynne med å snakke med kjæresten din, fortelle han at det plager deg..
Linselus Skrevet 13. desember 2005 #13 Skrevet 13. desember 2005 Jeg tror jeg hadde prøvd meg på noe ala: "Har du glemt å vaske klær nå eller?" og når man da får til svar: "åssen det" så kan man si (fint med oppstylta samtaler, men det er litt vanskelig å gjøre det på noen annen måte når man sitter ved PC'en): "siden du har på de samme klærne som du hadde når vi var ute på byen/på fjelltur/sammen de tre siste dagene" etc. Da blir det hele litt mer ufarlig
Gjest Miloine Skrevet 13. desember 2005 #15 Skrevet 13. desember 2005 Æsj, jeg hadde sagt det rett ut! Hadde sagt at "hey, fy...faaa å det stinker av de sokkene dine" se å få på deg noen rene. Sagt det på en bestemt, men litt humoristisk måte!
Trampe Skrevet 13. desember 2005 #16 Skrevet 13. desember 2005 Må bare si meg enig med de andre. Tror ikke noe annet enn ærlighet funker her altså... Si til han at han stinker, og at han bør få på seg rene klær. Det ville jeg gjort. Blir han sur så blir han sur, og det må han bare bli. Det er ikke så enkelt med folk som ikke merker at de stinker!!
Gjest gjest1 Skrevet 13. desember 2005 #17 Skrevet 13. desember 2005 Si det rett ut: at han stinker!!! Det er de som tror at partneren liker kroppslukt, men der tar de jo grundig feil. Be ham ta en og spør om han vet hva en vaskemaskin er... ← Ikke så lett å si til en fyr man har vært sammen med en måned at han stinker da. Man er usikker på forholdet og seg sjøl og han, og hvordan han kan komme til å reagere og alt mulig. Ikke vil man såre heller... Jeg vet ikke hva jeg ville gjort.
Gjest Devil's Spawn Skrevet 13. desember 2005 #18 Skrevet 13. desember 2005 Hvis han stinker fordi han ikke har dusjet, er det vel i grunn ikke så følsomt. Verre hadde det vært om han bare rett og slett luktet vondt uansett.
Gjest Gjest Skrevet 13. desember 2005 #19 Skrevet 13. desember 2005 Jeg kan starte med at jeg har litt dårlig hygiene selv, noe jeg er fullt klar over.. Jeg er mere sånn; får jeg meg kjæreste så skal jeg skjerpe meg.. ellers passer jeg på å være rein hvis jeg skal på fest/byen eller til noen andre enn gode kompiser.. Grunnen til at jeg har dårlig hygiene er vel bare at jeg glemmer det fordi å dusje hver dag er ikke vane, men et ork, og jeg har vane med å bytte klær når jeg dusjer...(er han distre?) en annen grunn er at jeg utsetter alle mulige ting til jeg MÅ gjøre det.. (er stamkunde på lindorff, er han?) Hvis jeg var han, ville jeg nok tatt et hint ala: er vaskemaskinen din ødelagt?, har du løpt hit? du lukter svette.. Og dermed i allefall prøvd å skjerpe meg. Men jeg liker å tro at undertegnede ikke hadde steppet opp til planlagt overnatting med "3-dagers-bokser".. det virker litt drøyt følg rådet til linselus og spør om vaskemaskin. eller spør om han har løpt/trent eller no.. og ta en dusj med han hvis han stinker.. funker ikke det, må du nok si det som det er.
Gjest Gjest_tull&tøys_* Skrevet 13. desember 2005 #20 Skrevet 13. desember 2005 Jeg skal gi dere jenter et godt råd. Når dere er ute på byen, og treffer en dere liker, så allier dere med en annen mann på samme sted som kan gå på do når den du har "valgt" går dit. Hvis du får rapport om at han ikke vasker henda etter at han har pissa, så dropp fyren. Da er han en gris. ← tåpelig! jeg dusjer minst 2. hver dag (og bruker nye klær hver gang, ja). pusser tenner minst 2 ganger daglig. vasker hender som regel før måltid, og ihvertfall dersom jeg vet jeg kommer til å berøre maten. men det skjer likevel at jeg ikke alltid vasker meg på hendene etter besøk på dass på byen. kunne vært en av disse: 1) kø ved vasken 2) ikke tørkepapir 3) toilett stinker så jeg ønsker meg fortest ut derfra. pleier ikke å pisse på mine hender (holder pikken nær roten, vrenger forhuden langt tilbake og rister godt etterpå). noen av disse overhygeniske folkene lar deretter sine kjæledyr slikke dem i kjeften og ansiktet. DET ER GRISETE, DET!! en annen ting er også at det nettopp er disse menneskene som oftest får mageproblemer og andre illebefinnede pga bassiller sum: jeg er nok ingen GRIS, men heller ikke overhygenisk, men hygenisk NOK!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå