Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei!

Jeg er nå på 7 pp med letrozol, gynekolog ville jeg skulle prøve letrozol en siste gang. Hun kommenterte også overstimulering, at derfor ville hun ikke fortsette på den etter denne gangen. 😕 (hun tok opp ivf og da glemte jeg å stille spørsmål)

Og har noen av dere avbrutt runde? Er på dag to nå men fant ut at mannen ikke kommer hjem før cd18🤦🏻‍♀️

Har dere hørt noe om overstimulering på letrozol? Prøver å finne info på nett men står ingenting om det🤷🏻‍♀️ 

Og utenom spørsmål, har du noen erfaring du vil dele?😁 

Ble litt mye her men finner ingen svar🙈

God jul🎄

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har brukt Letrozol 14 sykluser nå, aldri blitt overstimulert. Har opplevd å ha modnet to egg en gang, ellers har jeg modnet et egg. Aldri blitt overstimulert.

Anonymkode: d15a9...100

Skrevet

Dytter! Har faktisk blitt overstimulert på denne syklusen her. Fikk beskjed i dag.

Syklus nr 8 med letrozol (påvente av IvF). Fikk beskjed av gyn om å ikke ha ubeskyttet samleie pga 3 modne egg🥵 Frister å bare kjøre på for det klaffet sikkert ikke uansett🙄

Anonymkode: 4373f...411

• 2 uker senere...
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 20.12.2022 den 19.13):

Dytter! Har faktisk blitt overstimulert på denne syklusen her. Fikk beskjed i dag.

Syklus nr 8 med letrozol (påvente av IvF). Fikk beskjed av gyn om å ikke ha ubeskyttet samleie pga 3 modne egg🥵 Frister å bare kjøre på for det klaffet sikkert ikke uansett🙄

Oi! Jeg får ikke ultralyd så jeg aner ikke om jeg blir overstimulert 🙈 men spent på hvordan det går med deg! Tok dere risikoen for 3?☺️

Skrevet
Elliia skrev (7 timer siden):

Oi! Jeg får ikke ultralyd så jeg aner ikke om jeg blir overstimulert 🙈 men spent på hvordan det går med deg! Tok dere risikoen for 3?☺️

Vi tok risikoen🤭 Er i DPO-land nå. IKM neste helg, så er jo litt spent på om det kan bli klaff på i allefall ett av eggene😬 

Skrevet
AnonymBruker skrev (6 timer siden):

Vi tok risikoen🤭 Er i DPO-land nå. IKM neste helg, så er jo litt spent på om det kan bli klaff på i allefall ett av eggene😬 

Spennende! Håper det klaffer😁

Skrevet
Elliia skrev (17 timer siden):

Spennende! Håper det klaffer😁

Tusen takk🤞🤞 skal prøve å oppdatere når «svaret» kommer😃

• Liker 1
  • 4 uker senere...
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 31.12.2022 den 7.54):

Tusen takk🤞🤞 skal prøve å oppdatere når «svaret» kommer😃

Fått noe svar du vil dele?😁

Skrevet
Elliia skrev (6 minutter siden):

Fått noe svar du vil dele?😁

Ja, ingen klaff😰 Så nå har jeg ikke troen på at det vil klaffe naturlig noen sinne😭

Skrevet
AnonymBruker skrev (7 timer siden):

Ja, ingen klaff😰 Så nå har jeg ikke troen på at det vil klaffe naturlig noen sinne😭

Åå så trist😢❤️ Håper at det klaffer en gang, selvom det ofte kan føles håpløst❤️

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...