Gå til innhold

Ingen symptomer men sterk positive tester

Anbefalte innlegg

Skrevet

Usikker på hvor langt jeg er på vei men ca 5 uker. Har ikke noe symptomer i det hele tatt... Er det vanlig?

Anonymkode: e1441...726

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Mhm

Anonymkode: f34dd...69a

• Liker 1
Skrevet

ja. 

Anonymkode: d7830...44d

• Liker 1
Skrevet

Hadde ingen symptomer utenom voksende mage og manglende mens i begge mine svangerskap

Anonymkode: ea400...d41

Skrevet

Ja, du er bare 5 uker på vei

Anonymkode: 8bdf0...4b3

• Liker 1
Skrevet

Helt vanlig så tidlig. Her melde symptomene seg denne gangen først rundt uke 8. Og da bare slo de ned over meg.

Anonymkode: 9ff8b...04c

• Liker 1
Skrevet

Jepp. Jeg hadde ingen symptomer. 

Anonymkode: 33752...443

• Liker 1
Skrevet

Helt normalt. Eneste symptomet jeg hadde i det hele tatt frem til bekkenløsningen startet rundt uke 27 (og uteblitt mens) var bittelitt ømme bryster, å da måtte jeg egentlig kjenne etter, for de var ikke plagsomt ømme. 

Anonymkode: 2a4ac...ed0

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (5 timer siden):

Usikker på hvor langt jeg er på vei men ca 5 uker. Har ikke noe symptomer i det hele tatt... Er det vanlig?

Anonymkode: e1441...726

Ja men ikke for alle, noen får symptomer fra første øyeblikk og de med hypermesis kan slite helt fra start men det er veldig mange som ikke merker noe før uti slutten av 1 trimester.

Anonymkode: f4ec1...cd1

Skrevet

Hadde ingen symptomer. Kunne lett gått rundt og ikke ant at jeg var gravid før magen poppet i uke 32. Fra uke 23 til 31 så jeg bare oppblåst ut.

Anonymkode: e71c6...1d6

Skrevet

Ja, det er vanlig.

Jeg hadde egentlig ingen symptomer før et stykke ut i uke 5. Og da kom kvalmen fra helvete skyllende over meg. Nyt mangelen på symptomer!! 

Anonymkode: 69139...8a3

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...