Gå til innhold

lukter og essenser

Gjest anonym

Anbefalte innlegg

Gjest Anonymous

hei

har lest ulike steder her inne at det kan komme til å lukte reker i fra kvinnens underliv, dette har jeg faktisk opplevd selv. skremmende sak det der...

jeg kan ved ulike ganger når jeg skifter undertøy (truse gstreng) merke en lukt som kanskje ikke er av den beste. og også noen ganger en hvit seig utflod. ikke hver gang altså slik at det også er sagt!

men ved siden av dette har jeg et normalt godt og ofte sexliv.. men jeg er jo redd for at det skal lukte. slik at før jeg vet at jeg skal ha sex vasker jeg meg nedentil og gjerne også underveis.

det skal også sies at jeg dusjer to ganger daglig. hvorfor kommer det slikt da? min mann sier selv at det ikke lukter noe og at han har ingen problemer. vårt sex liv er på ingen måte dårlig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Anonymous

Hei

Jeg har hatt dette problemet også.

Jeg tok det opp med legen min da jeg merket at etter jeg traff min eks så økte lukten på og da spesielt etter vi hadde hatt sex.

Fikk det enkelt forklart at noen menn har en ganske så sterk sæd og den blandingen av mine egne dufter og hans ble en dårlig kombinasjon.

Det blir rett og slett kresj..... :-?

Men det kan også være en liten infeksjon i underlivet. Trenger ikke være en kjønnsykdom men noe som gjør at kroppen din setter sine egne forsvars greier i aksjon og da blir det en litt ille luktende sak av det.

Kanskje en liten sopp infeksjon f.eks.

Kroppen er en rar greie synes nå jeg...

Men ille var det å være forelsket og lukte så ille etter sex kan du tro...

Men er veldig obs på det og vasker meg nok heller litt for mye enn litt for lite.... og det er jo ikke bra det heller :roll:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...