AnonymBruker Skrevet 18. desember 2022 #1 Skrevet 18. desember 2022 Kan jeg bruke retinol på morgen og selvbruning på kvelden? Vet jeg ikke kan bruke de samtidig. Anonymkode: 4bd86...0c0
AnonymBruker Skrevet 18. desember 2022 #2 Skrevet 18. desember 2022 Ja men det er lite vits å bruke selvbruning n0r man bruker retinol og eksfolierende hudpleie. Jeg får hvertfall hvite hudflekker etter et døgn med selvbruning fordi jo overhuden eksfolieres av retinolen og man blir seendes ut som et verdenskart i brunt og hvitt. Ikke pent Anonymkode: 20299...959 1
AnonymBruker Skrevet 28. januar 2023 #3 Skrevet 28. januar 2023 Drar opp fruen igjen. Noen som bruker retinol og selvbruning og kan føle erfaringer? Anonymkode: ea8ba...cda
AnonymBruker Skrevet 29. januar 2023 #4 Skrevet 29. januar 2023 Jeg har en dag med peeling + masker, så fukt. Dagen etter er det selvbruning + mye fukt. Dag 3-4 retinol. Så tilbake til dag 1. Serum etter behov. Om det er optimalt aner jeg ikke. Men det fungerer veldig fint på min hud. Anonymkode: 8e75a...a86
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå