AnonymBruker Skrevet 18. desember 2022 #1 Skrevet 18. desember 2022 Anbefal en måte for å klippe kroppshår for mann, jeg er usikker hvilken maskin/måte er best for å redusere hår eller for lang tid uten hår? Takk! Anonymkode: 1f85f...b34
Gjest Hottentått Skrevet 18. desember 2022 #2 Skrevet 18. desember 2022 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Anbefal en måte for å klippe kroppshår for mann, jeg er usikker hvilken maskin/måte er best for å redusere hår eller for lang tid uten hår? Takk! Anonymkode: 1f85f...b34 Hvor på kroppen da? Om du mener hele kroppen er vel voksing best om du ikke ønsker skjeggstubber dagen etter. Om du mener nedentil syns jeg (jeg er dame altså, men det er sånn jeg foretrekker det hos menn😅) hårtrimmer funker best. Da slipper man nupper og man blir heller ikke helt barnerumpe. Så gjør du det bare med jevne mellomrom ☺️
ElisabethS65 Skrevet 21. desember 2022 #3 Skrevet 21. desember 2022 Hvor på kroppen? Min mann bruker min hårfjerningslaser på rygg, bryst og nedentil- det funker som en drøm! Min er fra Alvaskin, utrolig god service og sikkert selskap slik jeg har erfart.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå