Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg skrev i reiselivstråden om at jeg fikk tidenes rareste massasje i Thailand nå nylig. Dette var på hotellet sin spa-avdeling så jeg tenkte at da måtte det være bra.  For det første måtte jeg ha toppen på, også tok massøren et håndkle oppå der igjen (!). Og hun masserte ikke, hun mer som kløp meg. Det var bare SÅ vondt og ubehagelig. Kostet bare 190 kr men det var noe av det rareste jeg har opplevd. Bestilte meg ordentlig massasje da jeg kom hjem til Norge. Hadde hørt på forhånd at thai-massasje var så bra. 

Jeg var også på massasje på Artesia ved Grand hotell i Oslo, en polakk som var så hardhendt at jeg begynte å gråte.. Massasje skal ikke gjøre SÅ vondt. 

Flere som har opplevd noe lignende?

Anonymkode: 6bad3...64f

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jupp! 

Det tok meg tre besøk før jeg innså at Thai-massasje ikke er spesielt avslappende. Jeg har gått fra studioer med blåflekker og forverret kink i ryggen (som var den opprinnelige grunnen til at jeg besøkte studioet). En massør som kan sitt håndverk (og fag), bør selv merke at kunden blir anspent, og følgelig justere kraften i sine grep og strykninger. 
 Jeg har ikke noe mot en kraftig massasje som sådan, men et sted går grensen. Når det bikker over fra "godt-vondt" til kun vondt, sier jeg nå ifra. Livet er for kort til å lide unødvendig. 

• Liker 1
Skrevet

Beste massasjen jeg har fått var på et luksushotell i Delhi, India & en random massør på en strand på Mallorca.

Verste jeg har fått var på Colorline til Kiel🤣 Hun var så slapp i hendene at jeg heller kunne kastet de 1,200kr i sjøen og fått en bedre opplevelse. 

Anonymkode: aeece...e10

• Liker 1
Skrevet

Samtlige menn som har massert meg har vært dårlige massasjer. Deres mål har alltid vært sin egen happy ending. 

Fysioterapeutene er gode. 

Anonymkode: 9cd5c...ea1

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (14 minutter siden):

Samtlige menn som har massert meg har vært dårlige massasjer. Deres mål har alltid vært sin egen happy ending. 

Kan det være at du er så dårlig i norsk at du har fått dårlig massasje? 

Anonymkode: b5b44...e59

Skrevet

Har fått både gode og dårligere massasjer i Thailand og Philippine, Spania, Estland og Polen men verste fikk jeg i Oslo. Massøren masserte meg med en hand mens hun brukte den andre til å klø seg på rumpa eller fingre med tlf. Hun slapp også ut både en og to promper også. Skrev en heller dårlig anmeldelse på trip Advisor 😂 

Anonymkode: f99ca...072

• Liker 1
  • Nyttig 1
Skrevet

Dårligste massasjen jeg har hatt var på en hudpleiesalong. Jeg sa ifra at hun kunne kna hardere, men hun hadde så små og tynne hender at jeg ikke kjente en dritt. 

Nestbest massasje jeg har fått var på Artesia Majorstuen. Beste massasjen får jeg hos Asi Pure spa, massøren der har vunnet massasje i VM tidligere. 

Anonymkode: 92a47...03a

Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Dårligste massasjen jeg har hatt var på en hudpleiesalong. Jeg sa ifra at hun kunne kna hardere, men hun hadde så små og tynne hender at jeg ikke kjente en dritt. 

Nestbest massasje jeg har fått var på Artesia Majorstuen. Beste massasjen får jeg hos Asi Pure spa, massøren der har vunnet massasje i VM tidligere. 

VM i massasje... skulle det stå

Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

VM i massasje... skulle det stå

Nei, mente NM i massasje 😅

• Liker 1
Skrevet

Alle massasjer jeg noengang har fått 😅 Og så ble jeg diagnosert med fibromyalgi og innså at problemet var meg! Det føles ut som om jeg har konstante blåmerker under huden, så det er ikke rart i at å kna hardt bare gjør vondt.

Anonymkode: f5837...13a

Skrevet

Jeg er motsatt, synes sånne svake pjuskemassasjer er helt bortkasta. Jeg hadde bestilt på en dyr salong, og hadde krysset av for at jeg ønsket hard massasje. Fikk likevel bare forsiktig stryking som ikke bidro til noe lindring av vond rygg. Beste jeg har fått er en fysioterapeut/akupunktør som traff alle riktige steder og gjorde livet bedre (hun er dessverre pensjonert). 

Anonymkode: 10e62...e4d

Skrevet
AnonymBruker skrev (På 18.12.2022 den 13.49):

AnonymBruker skrev (På 18.12.2022 den 14.04):

Kan det være at du er så dårlig i norsk at du har fått dårlig massasje? 

Anonymkode: b5b44...e59

Jeg må si meg enig med Anonymkode: 9cd5c...ea1

Samtlige menn som har massert meg har vært dårlige, avbrutt den ved første stønn, og trodd at det var en oppmuntring til å bli pult. 

Menn masserer generelt ikke for å glede kvinner, men tror at det er forspill. Og at de har krav på sex etter noen minutter. 

Gå til en proff massør. Det koster, men gratis koster mere.

Anonymkode: d88bc...dae

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...