AnonymBruker Skrevet 18. desember 2022 #1 Skrevet 18. desember 2022 I alle bursdager i vennine gjengen har vi en runde hvor alle skal fortelle hva de liker med bursdagsbarnet. I selskap er ikke alle nære venner og man har både ulik forhold til bursdagsbarnet og de som er der. Jeg føler dette er så kleint, og jeg sier aldri noe stort og spesielt. Flere av de andre holder lange taler over bursdagsbarnet. Hadde du vært komfortabel med slike talerunder? Det er valgfritt, men kleint å ikke si noe. Vi er alle over 30. Anonymkode: e451a...506 1
AnonymBruker Skrevet 18. desember 2022 #2 Skrevet 18. desember 2022 Høres usigelig kleint ut. Anonymkode: 059af...e98 15 1 3
AnonymBruker Skrevet 18. desember 2022 #3 Skrevet 18. desember 2022 Jeg hadde ikke vært komfortabel med dette dersom jeg var bursdagsbarnet, men jeg hadde ikke hatt noen problemer med å finne på noe å si om nesten hvem som helst dersom de hadde invitert meg i bursdagsselskapet sitt. Det trenger ikke å være noe stort og dypt fra alle syns jeg, og lange taler kan man kanskje spare til en annen gang når ikke alle sitter og venter på tur, men hver sin smak. En kompis av meg kommenterte at bursdagsbarnet (som han ikke kjente egentlig i det hele tatt) hadde fine pupper og at han likte at hun valgte å gå uten BH. Det ble for så vidt tatt godt i mot. Anonymkode: a446a...343 1
Nymerïa Skrevet 18. desember 2022 #4 Skrevet 18. desember 2022 Jeg har aldri vært i en slik bursdag men tror ikke jeg hadde hatt et problem med det. Jeg klarer ikke å se for meg en eneste bursdag jeg har vært i hvor jeg ikke kunne ha sagt noe positivt om hovedpersonen. 1
AnonymBruker Skrevet 18. desember 2022 #5 Skrevet 18. desember 2022 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Jeg hadde ikke vært komfortabel med dette dersom jeg var bursdagsbarnet, men jeg hadde ikke hatt noen problemer med å finne på noe å si om nesten hvem som helst dersom de hadde invitert meg i bursdagsselskapet sitt. Det trenger ikke å være noe stort og dypt fra alle syns jeg, og lange taler kan man kanskje spare til en annen gang når ikke alle sitter og venter på tur, men hver sin smak. En kompis av meg kommenterte at bursdagsbarnet (som han ikke kjente egentlig i det hele tatt) hadde fine pupper og at han likte at hun valgte å gå uten BH. Det ble for så vidt tatt godt i mot. Anonymkode: a446a...343 Okei høres meget spesielt ut. Jaha. Anonymkode: e451a...506
AnonymBruker Skrevet 18. desember 2022 #6 Skrevet 18. desember 2022 Nymerïa skrev (1 minutt siden): Jeg har aldri vært i en slik bursdag men tror ikke jeg hadde hatt et problem med det. Jeg klarer ikke å se for meg en eneste bursdag jeg har vært i hvor jeg ikke kunne ha sagt noe positivt om hovedpersonen. Men i en sånn setting med runde ? Anonymkode: e451a...506
AnonymBruker Skrevet 18. desember 2022 #7 Skrevet 18. desember 2022 Just now, AnonymBruker said: Men i en sånn setting med runde ? Anonymkode: e451a...506 Hvis du ikke klarer å komme på en eneste positiv ting å si om bursdagsbarnet, så kan man jo spørre seg om du har noe å gjøre i bursdagen i det hele tatt. Jeg skjønner godt at det er kleint og litt rart, enig i at leken er teit, men det burde ikke være vanskelig å finne noe å si på sparket. Anonymkode: a446a...343 1 1
visp Skrevet 18. desember 2022 #8 Skrevet 18. desember 2022 Hvem er det som har innført dette? Kommer det fra én person? Jeg tror jeg hadde gjort opprør. Jeg er helt sikker på at jeg hadde kunnet si noe positivt om bursdagspersonene, men herregud... det kan jeg gjøre i en setting jeg bestemmer selv. Dette høres jo helt idiotisk ut. 1
AnonymBruker Skrevet 18. desember 2022 #9 Skrevet 18. desember 2022 Det høres koselig ut! Mulig det føles kleint for enkelte, men er sikker på at bursdagsvennen innerst inne vil sette pris på fine ord og de færreste sier slike ting i hverdagen. eneste jeg ser kan være kleint er at det alltid vil være noen venner som gir overdrevent falske tilbakemeldinger😬 Anonymkode: 89fff...2c0 2
AnonymBruker Skrevet 18. desember 2022 #10 Skrevet 18. desember 2022 Herregud så ufattelig kleint 😂 Dette er noe man gjør i barnehagen. Anonymkode: 00e51...5aa
AnonymBruker Skrevet 20. desember 2022 #11 Skrevet 20. desember 2022 AnonymBruker skrev (På 18.12.2022 den 8.11): I alle bursdager i vennine gjengen har vi en runde hvor alle skal fortelle hva de liker med bursdagsbarnet. I selskap er ikke alle nære venner og man har både ulik forhold til bursdagsbarnet og de som er der. Jeg føler dette er så kleint, og jeg sier aldri noe stort og spesielt. Flere av de andre holder lange taler over bursdagsbarnet. Hadde du vært komfortabel med slike talerunder? Det er valgfritt, men kleint å ikke si noe. Vi er alle over 30. Anonymkode: e451a...506 Hjelpes. Noe så helsikens pinlig. Anonymkode: 9c697...ced 1 1
AnonymBruker Skrevet 21. desember 2022 #12 Skrevet 21. desember 2022 Vi har litt det samme i min gjeng, bare at vi feks lager et dikt, en sketsj, sang. Det var mitt forslag her i gjengen! ARTIG! Er noen som har klagd litt men herregud jeg synes hvertfall det er gøy, ingen kan stoppe meg 😊😊😊 Anonymkode: 126ef...884
AnonymBruker Skrevet 21. desember 2022 #13 Skrevet 21. desember 2022 AnonymBruker skrev (12 minutter siden): Vi har litt det samme i min gjeng, bare at vi feks lager et dikt, en sketsj, sang. Det var mitt forslag her i gjengen! ARTIG! Er noen som har klagd litt men herregud jeg synes hvertfall det er gøy, ingen kan stoppe meg 😊😊😊 Anonymkode: 126ef...884 Da er det jo tydeligvis ikke artig for alle... Selv er jeg mer for å vise med handlinger hva den personen betyr for meg, mens slike små "taler" kan ha helt tomme ord. Jeg kjenner flere slike som er veldig opptatt av å fortelle høyt hvor godt forhold de har til bursdagsbarnet/bruden/den vordende moren, men som ikke bryr seg nevneverdig når det kommer til stykket. Bare tomme ord. Anonymkode: 2d303...ba1 1
spinner Skrevet 21. desember 2022 #14 Skrevet 21. desember 2022 AnonymBruker skrev (7 timer siden): Vi har litt det samme i min gjeng, bare at vi feks lager et dikt, en sketsj, sang. Det var mitt forslag her i gjengen! ARTIG! Er noen som har klagd litt men herregud jeg synes hvertfall det er gøy, ingen kan stoppe meg 😊😊😊 Anonymkode: 126ef...884 Hvis noen har klagd litt er det helt sikkert fler som har reagert. Dette er Facebook oppførsel IRL. 1
AnonymBruker Skrevet 21. desember 2022 #15 Skrevet 21. desember 2022 Jeg synes det høres kjempekoselig ut. Tenk så fint å få så mye positivt tilbakemelding én dag i året. Det må virkelig gjøre underverker for selvfølelsen. Tenker at med så mye selvfølelsesproblematikk, angst og andre lettere psykiske sykdommer som vi har i vårt samfunn i dag så er slikt som dette viktige og enkle tiltak. Hvordan noen kan mene at dette er negativt kan jeg virkelig ikke forstå. Her er det en gjeng venner som én dag i året sier hyggelige ting til hverandre. Hva i alle dager er så negativt med det? Anonymkode: 45bf3...c55 2
Ullvott Skrevet 21. desember 2022 #16 Skrevet 21. desember 2022 Det høres ut som en ting som er veldig godt ment, men samtidig ganske kleint, særlig hvis noen utbroderer det med lange taler. Jeg har aldri hørt om dette før, men siden jeg er i slutten av førtiårene er jeg sikkert for gammel.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå