Gå til innhold

Problem med venn av mannen min.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vet ikke om dette passer best i venner eller samliv men..
Forrige helg hadde en venn av mannen min og meg bursdag. Vil si dette er en av min manns beste venner  i rundt 13/14 år nå. Vi feiret i vårt hus siden han har liten leilighet, men mange venner. Mannen min sovnet tidlig fordi han fikk hodepine.

Etter siste gjest dro rundt midnatt så var jeg og denne vennen ganske fulle, noe vi har vært sammen mange, mange ganger. Vi tenkte da at hvorfor ikke bare hoppe i jacuzzien. Plutselig ser han på meg og sier : Jeg vet ikke burde si dette , men du er så sinnsykt nydelig.

Han spøkte også om at han tenker på meg når han runker. Så jeg sa : Haha, du gjør det ja? Og da sier han : neida, kun et par ganger i uken i det siste. Og det var ikke en spøk, visstnok. ( Han sa mye mer men detaljer er vanskelige å huske etter en uke. ) 

Han har aldri sagt noe slikt til meg før, ikke en liten antydning engang.  Men kjenner han godt, og vet når han lyver, og det gjorde han ikke. Siden jeg hadde drukket litt, så sa jeg liksom ikke noe imot det, eller at han skulle stoppe. Bare lo det vekk, ville ikke lage dårlig stemning heller. 

Jeg har sett han 4 ganger siden da, og jeg vet ikke helt hvordan jeg skal håndtere det på best måte. Fortsette å late som det ikke ble sagt? Kanskje han var så full at han ikke husker noe? Kan han bare være flau over at han sa noe og later som ingenting også?

Hva om han blir full igjen og sier noe lignende igjen? Skal jeg si noe til mannen min i det hele tatt?

Noen som har erfaring med noe lignende? Fra begge sider?

Anonymkode: 68048...b6c

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Fortsett som ingenting, men ikke vær alene med ham, i hvert ikke når det er alkohol involvert. 

Anonymkode: bad22...fa1

• Liker 12
  • Nyttig 2
Skrevet

Å hoppe i jacuzzien med kameraten til mannen din, full og god... hm! Jeg ville iallefall stussa om jeg fant mannen og venninna min sånn, etter en fest. Hadde IKKE likt det, for å si det sånn. 

Bare å tie still og late som ingenting, iallefall IKKE si noe til mannen din. Det er drøssevis av kompiser som drømmer om dama til kameraten, det er ganske vanlig. Det uvanlige her, er jo at dama til kameraten hopper i jacuzzien med han. 

Min mening. 

• Liker 13
  • Nyttig 5
Skrevet

Vanskelig! Tenker man sender feil signaler når man velger å bade med en kompis av mannen alene. Jeg hadde ikke likt det om min mann gjorde det med en venninne når eg sov 🙈synes det er over grensen 

• Liker 5
  • Nyttig 1
Skrevet

Jeg hadde ikke sagt noe. 

Det er nok ikke uvanlig å være tiltrukket av og fantasere om andre mennesker, selv upassende nok dama til en kamerat, forskjellen her er bare at han sa det. Men jeg synes heller ikke det er noe krise å plumpe ut med det i fylla.

Jeg hadde nok bare tatt det som et kompliment og ikke tenkt mer på det, så lenge det ikke gjentok seg. Mulig jeg hadde unngått å hoppe drita i jacuzzi med han igjen, det er det eneste.

Det hadde først blitt problematisk for meg om han la "ordetlig" an på meg, for eksempel begynte å sende meg meldinger i skjul i edru tilstand, skikkelig prøvd seg på bestevennens dame bak hans rygg.

Men å plumpe ut med at man synes noen er fin.. det er lov, i min bok. 

Anonymkode: 42e44...7ba

• Liker 3
  • Nyttig 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (25 minutter siden):

Fortsett som ingenting, men ikke vær alene med ham, i hvert ikke når det er alkohol involvert. 

Anonymkode: bad22...fa1

Dette.

Det er ingen grunn til å gjøre det mer komplisert enn dette, med mindre det var en grunn til at du lot deg friste til å hoppe i vannet med ham. 

Anonymkode: 50da4...c63

• Liker 1
Skrevet

Skriv det av på kontoen for fyllerør og lat som ingen ting , din flørt.  Og følg rådet over her om å ikke være alene med ham i fylla.

Anonymkode: 022a5...f0c

• Liker 5
Skrevet
AnonymBruker skrev (48 minutter siden):

Skriv det av på kontoen for fyllerør og lat som ingen ting , din flørt.  Og følg rådet over her om å ikke være alene med ham i fylla.

Anonymkode: 022a5...f0c

Har du noen tanker/ følelser rundt denne mannen? Om ikke, hadde jeg fortsatt som før.

En av min manns venner var veldig begeistret for meg i starten av forholdet. Husker han kom bort til meg i en bursdagsfeiring en gang, og ble provosert da jeg etter spm fra han fortalte at jeg og mannen hadde det helt perfekt. Gikk veldig fint det, ikke noe å lage styr av. Så lenge du selv vet hva du vil. (Var på det tidspunkt mor med mammakilo).

Men boblebadet? Var nå det så lurt da?

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Forrige helg hadde en venn av mannen min og meg bursdag. Vil si dette er en av min manns beste venner  i rundt 13/14 år nå. Vi feiret i vårt hus siden han har liten leilighet, men mange venner. Mannen min sovnet tidlig fordi han fikk hodepine.

Etter siste gjest dro rundt midnatt så var jeg og denne vennen ganske fulle, noe vi har vært sammen mange, mange ganger. Vi tenkte da at hvorfor ikke bare hoppe i jacuzzien. Plutselig ser han på meg og sier : Jeg vet ikke burde si dette , men du er så sinnsykt nydelig.

Han spøkte også om at han tenker på meg når han runker. Så jeg sa : Haha, du gjør det ja? Og da sier han : neida, kun et par ganger i uken i det siste. Og det var ikke en spøk, visstnok. ( Han sa mye mer men detaljer er vanskelige å huske etter en uke. ) 

Han har aldri sagt noe slikt til meg før, ikke en liten antydning engang.  Men kjenner han godt, og vet når han lyver, og det gjorde han ikke. Siden jeg hadde drukket litt, så sa jeg liksom ikke noe imot det, eller at han skulle stoppe. Bare lo det vekk, ville ikke lage dårlig stemning heller. 

Jeg har sett han 4 ganger siden da, og jeg vet ikke helt hvordan jeg skal håndtere det på best måte. Fortsette å late som det ikke ble sagt? Kanskje han var så full at han ikke husker noe? Kan han bare være flau over at han sa noe og later som ingenting også?

Hva om han blir full igjen og sier noe lignende igjen? Skal jeg si noe til mannen min i det hele tatt?

Dere ble ravende fulle, noe som er dumt i seg selv. Hvorfor har dere ikke hemninger og sier at ja, nå er dere alene, og ser det ut som festen er slutt. Dere vet begge at dere ikke er nære venner, han er kompisen til din mann. Så hvorfor heller du nedpå og tenker at det er kult at dere går å setter dere nesten nakne og bader sammen? Hva tenker DU din mann hadde tenkt da, om han våknet opp og fant dere sammen der i badet? Tror du at du hadde blitt såret, om det var du som var i hans sko?

Jeg skal være helt ærlig, og si at det er ikke bare han kompisen som er problemet her. Det var da du som valgte å drikke og ta på deg bikini og sette deg i et bad med en fyr som du ikke kjenner godt. Dere har begge en moral som er ute å kjøre.

Så han er typen som da legger an på deg, fordi han synes du er pen. Det er dust gjort av han. Men det er like dust å drikke så mye, bare dere to, og så bade i lag. ærlig talt.

• Liker 2
Skrevet
Skalperud skrev (1 time siden):

Vanskelig! Tenker man sender feil signaler når man velger å bade med en kompis av mannen alene. Jeg hadde ikke likt det om min mann gjorde det med en venninne når eg sov 🙈synes det er over grensen 

ja, det valget der trigga meg litt. Hadde blitt såret om min kjæreste drukket seg sanseløs og hadde gått å bada i lag med en venninne av meg, som sitter å legger an på han. 

Det er sånn min eks kunne gjort, og han er en skikkelig egodust. 

at TS så skriver at "hun har et problem med en venn av mannen" vel det satte hun i gang. Man velger da selv hva slags verdier man har.  Burde heller være "tok et dårlig valg og lagde en kjip situasjon som kan såre mannen min"

• Liker 2
Skrevet

Jeg tror ikke han hadde nevnt det med mindre du hoppet i boblebadet med han. Han tenkte gjerne at det var gjensidig siden du gjorde det.

Vær klar på at du ikke er interessert. Vis det og si det hvis du ikke gjorde det da

Anonymkode: 482bc...47a

• Liker 1
Skrevet

Hm,

Hvis det hadde vært en av beste venninnene til kona min. Hadde nok kunnet havne i boblebadet med dem, akkurat som jeg hadde kunnet med søsteren hennes. Da det både for meg og min kone hadde vært så opplagt uaktuelt at noe upassende skulle skje... så kom det som TS beskrev... 

Hadde nok tatt en skikkelig samtale med venninnen. Prøvd å skjønne hva dette er. Det verste er hvis denne venninnen til min kone faktisk er betatt eller besatt av meg, da vil hun kunne ha et egeninteresse av at det blir slutt eller i hvert fall dårlig mellom meg og min kone. Vanskelig kasus.

• Liker 1
Skrevet

Boblebadet var selvsagt en invitasjon, som denne kameraten selvsagt benyttet seg av. Var det ikke ment som en invitasjon, vet du det heretter, og slutter å være så dum, deilig og naiv.

Anonymkode: 5ce27...907

Skrevet

På tide å slutte å drikke sammen med ham, høres det ut som.

Anonymkode: 6be43...17a

Skrevet (endret)
AnonymBruker skrev (12 timer siden):

Gjestene var gått, mannen din hadde lagt seg… og da hoppet du dritings i boblebadet med kompisen hans?

Og du tror at sakens kjerne her er at kompisen var tent på deg?

Du verden.

Endret av ClausSaus
  • Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...