Gjest Martineher Skrevet 18. desember 2022 #1 Skrevet 18. desember 2022 Hei! Tenker å kjøpe vibrerende penisring i julegave til mannen min. Et hav å velge i. Noen med erfaring på hvilken man bør kjøpe?
AnonymBruker Skrevet 18. desember 2022 #2 Skrevet 18. desember 2022 Martineher skrev (1 time siden): Hei! Tenker å kjøpe vibrerende penisring i julegave til mannen min. Et hav å velge i. Noen med erfaring på hvilken man bør kjøpe? Nei. Men lang erfaring med en klassisk cockring. Den har bidratt til at min penis har blitt full av tykke blodårer, og har et rått utseende. Den bidrar og til at penis kan vise sitt fulle potensiale, og at dens former blir mer markerte og med det gir henne ulike opplevelser underveis i samleiet. Tantrus. Anonymkode: 538f7...515
feliek54 Skrevet 18. desember 2022 #3 Skrevet 18. desember 2022 Martineher skrev (8 timer siden): Hei! Tenker å kjøpe vibrerende penisring i julegave til mannen min. Et hav å velge i. Noen med erfaring på hvilken man bør kjøpe? Penis gjør vel helst at dama lettere får orgasme. Men du vet vi men lker at dama får orgasmer. Kjøp en ladbar. Som treffer din klitoris og gjerne så den tres rund penis at det er en ring til som tres rund ballene også. Det vil si med 2 ringer. Sjekk at batteri holder lenge nok. Det finnes også ringer som også treffer dit g-punkt. lykke til 1
AnonymBruker Skrevet 19. desember 2022 #4 Skrevet 19. desember 2022 Jeg kjøpte Satisfyer Mighty One Vibrerende penisring til mannen min i høat. Han er fornøyd og den har vibrasjoner som funker fint for meg, spes når jeg sitter oppå. Eneste dumme er at brukstiden med vibrasjon er på bare 40 min, men tror det er ganske standard for de fleste. Styres via app eller manuelt. Anonymkode: 3de7d...c0d
AnonymBruker Skrevet 19. desember 2022 #5 Skrevet 19. desember 2022 Hvis penisringen ikke er justerbar eller veldig fleksibel - pass på at den er ca rett størrelse. For trang = ubehagelig å bruke mer enn et par minutter. For vid = liten/ingen effekt. Anonymkode: 84fcf...aa3
AnonymBruker Skrevet 19. desember 2022 #6 Skrevet 19. desember 2022 Kjøpte meg en sånn Satisfyer sak for å teste. Jeg har ikke stor penis, likevel endte jeg opp med at stakkaren fikk blåmerke etter 20-30 minutters bruk. Så jo ikke klok ut🤣 Anonymkode: 1f6ec...e83
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå