Gå til innhold

Dere mannebarn ødelegger kvinners sexlyst! Det er vitenskapelig bevist!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Dere menn som aldri blir voksne, men forblir mannebarn som knapt kan ta vare på seg selv, ødelegger sexlysten til deres kvinnelige partnere. Dette er gammelt nytt for mange, men nå er det vitenskapelig bevist.

Dubbed ‘man-children’, these men can be characterised by a number of child-like traits, including ‘not noticing’ the dishes need washing or bins need emptying and weaponising their own incompetence when they eventually do it; being ungrateful for the emotional and physical care provided by their partner, and general helplessness when it comes to taking care of themselves – and, sometimes, their own kids.

Now, this phenomenon has officially been confirmed by science. A recent study, published in the Archives of Sexual Behaviour journal, found that not only do man-children exist, but they’re actually killing women’s libidos with their ineptitude.

https://www.vice.com/en/article/88q3qk/man-child-scientific-term-new-research

Anonymkode: e9a08...18b

• Liker 7
  • Hjerte 1
  • Nyttig 21
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hehe, rart de forventer og tror noe annet. 

Anonymkode: 931b7...c40

• Liker 10
  • Nyttig 4
Skrevet

Jeg tror ikke det er så sjokkerende, eller overraskende, at kvinner ikke er så gira på menn som ikke klarer å ta vare på seg selv. Det gjelder trolig også andre veien.

Ellers litt synd at de ikke ser ut til å ha klart å linke til selve artikkelen. Saken på "Vice" fremstår hakket mer tabloid enn jeg antar originalartikkelen er. 

• Liker 7
  • Nyttig 3
Skrevet

Du slår meg som Allers- og Norsk Ukeblad-typen. At du bruker et uttrykk som "vitenskapelig bevist", sier jo også endel. Livets harde skole?

Anonymkode: 1f093...7fe

• Liker 6
Skrevet
herzeleid skrev (På 18.12.2022 den 19.46):

Jeg tror ikke det er så sjokkerende, eller overraskende, at kvinner ikke er så gira på menn som ikke klarer å ta vare på seg selv. Det gjelder trolig også andre veien.

Ellers litt synd at de ikke ser ut til å ha klart å linke til selve artikkelen. Saken på "Vice" fremstår hakket mer tabloid enn jeg antar originalartikkelen er. 

Lolwat? VICE er et verdens mest annerkjente nyhetsmedium.

• Liker 6
Skrevet
AnonymBruker skrev (21 timer siden):

Du slår meg som Allers- og Norsk Ukeblad-typen. At du bruker et uttrykk som "vitenskapelig bevist", sier jo også endel. Livets harde skole?

Anonymkode: 1f093...7fe

Slenger du seriøst rundt "livets harde skole"-stempel, når du selv ikke en gang kan lese?

Eller kanskje en nerve ble truffet?

• Liker 13
Skrevet
AnonymBruker skrev (15 minutter siden):

Lolwat? VICE er et verdens mest annerkjente nyhetsmedium.

Er du uenig i det jeg skrev?

Skrevet

Så dersom kona ønsker å ha sex med meg så gjør jeg nok husarbeid?
Godt å vite 🙂 

• Liker 3
  • Nyttig 2
Skrevet

Hvis man skal nekte å gjøre husarbeid så må man ha baller nok til å stå for at grunnen til at man nekter er at man ikke gidder å gjøre kvinnearbeid.

Det å gjøre noe upopulært og samtidig være for feig til å ta ansvar for avgjørelsen, men istedet skylde på egen ubrukelighet er som kryptonitt for all respekt en kvinne har for deg. 

Men men, vi lever i et samfunn gjennomsyret av feighet, så da blir det enorme mengder med disse tullingene i omløp.

Skrevet (endret)

Fant denne lenken i Vice-artikkelen:

recent study

Tittel:
"Gender inequities in household labor predict lower sexual desire in women partnered with men"

Endret av Zenobia
  • Liker 5
Skrevet (endret)
Kipling skrev (På 21.12.2022 den 18.01):

Hvis man skal nekte å gjøre husarbeid så må man ha baller nok til å stå for at grunnen til at man nekter er at man ikke gidder å gjøre kvinnearbeid.

Det å gjøre noe upopulært og samtidig være for feig til å ta ansvar for avgjørelsen, men istedet skylde på egen ubrukelighet er som kryptonitt for all respekt en kvinne har for deg. 

Men men, vi lever i et samfunn gjennomsyret av feighet, så da blir det enorme mengder med disse tullingene i omløp.

Å rydde etter seg selv er ikke kvinnearbeid, det er normal boevne. Hvem rydder etter menn som bor alene, hvis dette er kvinnearbeid? Mammaen deres kommer og gjør det?

Og selvfølgelig har ikke kvinner respekt for menn som behandler kvinnen som slaven sin fordi de selv er late. 

Endret av ItchyBitchySpider
  • Liker 21
  • Nyttig 7
Skrevet

Ødelegge kvinners sexlyst? Offer igjen.

Anonymkode: 74953...aad

• Liker 2
Skrevet
Kipling skrev (På 21.12.2022 den 18.01):

Det heter ikke kvinnearbeid, men normal boevne. Det er noe man lærer av foreldrene sine og hvis man ikke har gjort det, må man lære det selv.

Anonymkode: 399d7...732

• Liker 9
  • Nyttig 5
Skrevet (endret)
AnonymBruker skrev (42 minutter siden):

Ødelegge kvinners sexlyst? Offer igjen.

Anonymkode: 74953...aad

Nei, det er ikke sånn det fungerer. Om man sier nei takk til sex fordi man ikke har lyst eller er sliten, er ikke det det samme som å gjøre seg selv til et offer. Det er ikke det "å ta offerrollen" handler om. Det handler om at alle andre må endre seg bortsett fra deg selv. Jeg er forøvrig enig at "vitenskapen" her er veldig tvilsom. Men hvis kvinner ofte drar større del av arbeidslasset hjemme i tillegg til jobb, mens mannen går på jobb og slapper av etterpå, synes jeg ikke det er rart om enkelte ikke er klissvåte når han har lyst på sex etter å ha sittet forran TV'n i 6 timer, mens hun har vasket huset og fulgt opp ungene etter arbeidstid. Når det er sagt, er ikke det min oppfatning av de fleste norske familier. De fleste jeg kjenner har en ganske jevn arbeidsfordeling i hjemmet.

Endret av Helene1982
  • Liker 5
Skrevet
30 minutter siden, AnonymBruker said:

Det heter ikke kvinnearbeid, men normal boevne. Det er noe man lærer av foreldrene sine og hvis man ikke har gjort det, må man lære det selv.

Anonymkode: 399d7...732

Når man har en kvinne i huset så heter det kvinnearbeid.

Og joda, jeg lærte det av foreldrene mine og praktiserer det jevnlig når jeg bor alene. Men når man bor sammen så bør hun gjøre det. (Fordi hun er en kvinne)

Skrevet

Mannebarn skapes av sine mødre. Jeg synes vi skal fordele ansvaret

• Liker 8
Skrevet
1 hour ago, ItchyBitchySpider said:

Å rydde etter seg selv er ikke kvinnearbeid, det er normal boevne. Hvem rydder etter menn som bor alene, hvis dette er kvinnearbeid? Mammaen deres kommer og gjør det?

Og selvfølgelig har ikke kvinner respekt for menn som behandler kvinnen som slaven sin fordi de selv er late. 

Har ikke noe med latskap å gjøre, har med kjønnsroller å gjøre. Jeg ville ikke spurt henne om hjelp til å flytte tunge ting, og ville ikke tilbudt henne hjelp med å brette sengetøy. Vi har hver vår rolle og det er sånn jeg liker det.

Skrevet
Kipling skrev (10 minutter siden):

Når man har en kvinne i huset så heter det kvinnearbeid.

Og joda, jeg lærte det av foreldrene mine og praktiserer det jevnlig når jeg bor alene. Men når man bor sammen så bør hun gjøre det. (Fordi hun er en kvinne)

Hva bør du gjøre, da? Slappe av? Og hvorfor skal du som mann få mer hviletid hvis begge er i full jobb? 

• Liker 6
Skrevet
Kipling skrev (8 minutter siden):

Har ikke noe med latskap å gjøre, har med kjønnsroller å gjøre. Jeg ville ikke spurt henne om hjelp til å flytte tunge ting, og ville ikke tilbudt henne hjelp med å brette sengetøy. Vi har hver vår rolle og det er sånn jeg liker det.

Hvor ofte flytter du tunge ting kontra lage mat? Det er latskap når mannen slapper av enn kvinnen i forholdet. Så klager dere på at hun ser uopplagt ut, ikke sminker seg og er blitt kjedelig. Man blir ikke så veldig spennende av å være husslave hver dag etter jobb. 

• Liker 7
Skrevet
8 minutter siden, ItchyBitchySpider said:

Hva bør du gjøre, da? Slappe av? Og hvorfor skal du som mann få mer hviletid hvis begge er i full jobb? 

Hvorfor skulle jeg fått mer hviletid?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...