Gjest Sabia Skrevet 12. desember 2005 #1 Skrevet 12. desember 2005 Jeg skal ha nytt skrivebord/pc bord. Dette skal stå i kombinert tv-rom/gjesterom/kontor. Men jeg har ikke lyst at det skal være så veldig kontoraktig skrivebord - hvis dere skjønner. Har vært overalt på Skeidar, Bohus osv men syns bare de har sånne jeg ikke liker.. Vil enten ha skrivebord i eik eller hvitt. Noen forslag?
Gjest Gjest Skrevet 13. desember 2005 #2 Skrevet 13. desember 2005 Hva med et vanlig bord? Jeg syns det er absolutt finest. Hvis du er avhengig av skuffer finnes det frittstående skuffeseksjoner du kan stille under bordet. Hyller er det ikke noe problem å finne en smakfull løsning på utenom skrivebordet.
Gjest Gjest Skrevet 13. desember 2005 #4 Skrevet 13. desember 2005 Jeg vurderer å kjøpe Denne bordplaten og disse bordbenene, og eventuelt male det hele. Aller helst vil jeg ha noe gammelt og brukt, men vanskelig å finne akkurat det jeg ser for meg.
Gjest Sabia Skrevet 13. desember 2005 #5 Skrevet 13. desember 2005 Ja her var det jo litt!! Takk for tips! ***Tenker og vurderer*** Fortsatt åpen for flere tips altså!!
Gjest Gjest Skrevet 13. desember 2005 #6 Skrevet 13. desember 2005 Jeg har kjøpt to sånne bukker jeg, og lagt en bordplate over. Ble ikke så skrivebordsaktig, men funker fint, er oppbevaringsplass under også
Gjest Lea Skrevet 13. desember 2005 #7 Skrevet 13. desember 2005 På et kombirom kan det jo være greit å kunne gjemme alt bort. Hav med noe sånt? Alternativt kan du kjøpe et vanlig klesskap med to dører og sette inn en hylle for skjermen, sette PC.en i bunnen og montere en uttrekkbar hylle for tastaturet. da bår du plass til permer, skriver o.l. i de andre hyllene. Når du får gjester er det bare å fjerne stolen, dytte inn hyllen og lukke dørene.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå