Gjest Lilleulv Skrevet 12. desember 2005 #1 Skrevet 12. desember 2005 URK!!!! Nemi var inne hos dyrlegen i dag fordi jeg en stund har følt at noe ikke har vært helt bra, og fant til slutt ut at hun hadde tette og betente analkjertler. Det spruta over hele veggen når vet. klemte bak der... Forferdelig ekkelt Men synes det er litt rart at hun får sånt problem 1,5 år gammel? Og vil dette si at hun vil fortsette å ha dette problemet eller? at vi må tømme de innimellom? hva kommer sånt av? oppdretter synes dette var rart og mente de pleide å ha forstoppelse først... jeg aner ikke jeg, min forrige hund hadde ikke dette problemet. Litt info til meg, noen?
Gjest Gjest Skrevet 12. desember 2005 #2 Skrevet 12. desember 2005 trodde det kom b.la av at hvis hunden ofte har løs mage, og det dermed ikke er nok "trykk" til å klemme analkjertlene naturlig, og de da blir tette. det kan visst komme tilbake, og man kan klemme dem selv hvis man får vet. til å vise seg hvordan man gjør det, er vel litt vondt og ømt der så man må være forsiktig, og spes. at man ikke klemmer feil slik at de sprekker el. nå har ikke bikkja vår hatt det problemet, men har lest en del om det.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå