AnonymBruker Skrevet 17. desember 2022 #1 Skrevet 17. desember 2022 Og jeg synes det er dumt han ikke sier fra tidligere. Fikk beskjed i dag om at han blir å jobbe hele uka og da tolker jeg det som at han overnatter på jobb. Han jobber 1,5 timer unna og under mye jobb overnatter han innimellom. Vi har ikke sett hverandre denne uka, men av logiske grunner og nå kommer vi da ikke til å møtes før på nyåret. Jeg er knust Jeg aner ikke hva jeg skal si til han eller hvordan jeg skal håndtere dette? Noen tips? Anonymkode: 9c9f4...5fc
AnonymBruker Skrevet 17. desember 2022 #2 Skrevet 17. desember 2022 Kan legge til at grunnen til at vi ikke møttes forrige uke var da jeg var hos mine besteforeldre, og til jul reiser vi begge bort til familie på hver sin side av landet og kan da ikke sees Anonymkode: 9c9f4...5fc
AnonymBruker Skrevet 18. desember 2022 #3 Skrevet 18. desember 2022 Hvis dette er gjentakende at han bortprioritere deg så skjønner jeg du er skuffet. Men hvis det er jobbkrise og du ikke har dårlig magefølelse på noe ellers så er det best å la det gå. Anonymkode: 9e34c...661 5 1
AnonymBruker Skrevet 18. desember 2022 #4 Skrevet 18. desember 2022 Jobb eller utro? Anonymkode: 85a1c...240 2
AnonymBruker Skrevet 18. desember 2022 #5 Skrevet 18. desember 2022 Du skriver at du 'tolker det som at han sover på jobb'. En god idé er i alle fall å snakke sammen sånn at du slipper å tolke/gjette/tro. I forhold må man kunne snakke sammen. Han kan jo ikke vite hva du tolker/tenker om du ikke kommuniserer dine følelser og behov. Anonymkode: 6d9b3...a9b 3 4
AnonymBruker Skrevet 18. desember 2022 #6 Skrevet 18. desember 2022 AnonymBruker skrev (1 time siden): Du skriver at du 'tolker det som at han sover på jobb'. En god idé er i alle fall å snakke sammen sånn at du slipper å tolke/gjette/tro. I forhold må man kunne snakke sammen. Han kan jo ikke vite hva du tolker/tenker om du ikke kommuniserer dine følelser og behov. Anonymkode: 6d9b3...a9b «Må være på jobb Man-Fre» er jo egentlig ikke mye å tolke feil Skal ta det opp måtte bare få ut litt og må selv håndtere følelsene mine før jeg snakker med han. Anonymkode: 9c9f4...5fc
AnonymBruker Skrevet 18. desember 2022 #7 Skrevet 18. desember 2022 AnonymBruker skrev (1 time siden): Hvis dette er gjentakende at han bortprioritere deg så skjønner jeg du er skuffet. Men hvis det er jobbkrise og du ikke har dårlig magefølelse på noe ellers så er det best å la det gå. Anonymkode: 9e34c...661 Ikke gjentakende nei men synes det er ekstra trist nå før jul, for vi vet begge at neste gang vi kan møtes er på nyåret og da ikke før 10 januar Anonymkode: 9c9f4...5fc
AnonymBruker Skrevet 18. desember 2022 #8 Skrevet 18. desember 2022 AnonymBruker skrev (1 time siden): Jobb eller utro? Anonymkode: 85a1c...240 Eller at han mister følelser for meg da Men om det faktisk er jobb tror jeg ikke han er utro. Bare det at han kunne ha sakt fra tidligere liksom. Anonymkode: 9c9f4...5fc
AkbarOnkel Skrevet 18. desember 2022 #9 Skrevet 18. desember 2022 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): «Må være på jobb Man-Fre» er jo egentlig ikke mye å tolke feil Skal ta det opp måtte bare få ut litt og må selv håndtere følelsene mine før jeg snakker med han. Anonymkode: 9c9f4...5fc Være på jobb mandag til fredag må jeg og😂 aldri har jeg sovet på jobb altså! Jobber i kassa på Rema liksom😂 1 2
AnonymBruker Skrevet 18. desember 2022 #10 Skrevet 18. desember 2022 Nå er det helg, kan dere ikke være sammen nå i helgen heller? Jeg tror du bare skal fortsette med det du holder på med, og så distanserer du deg fra han der. La det være opp til ham å komme til deg, eller ringe for å høre om dere skal møtes. Det virker som at han holder deg på avstand, han jobber vel ikke døgnet rundt... Anonymkode: 1a458...b4b 2 1
AnonymBruker Skrevet 18. desember 2022 #11 Skrevet 18. desember 2022 1.5 er da egentlig ikke så forferdelig mye. Jeg hadde foreslått at jeg kunne kommet til han, også går han på jobb mens du chiller hos han på dagen. Så får dere noen ettermiddager/netter sammen. Anonymkode: f4d1c...9b6 2
AnonymBruker Skrevet 18. desember 2022 #12 Skrevet 18. desember 2022 AnonymBruker skrev (47 minutter siden): 1.5 er da egentlig ikke så forferdelig mye. Jeg hadde foreslått at jeg kunne kommet til han, også går han på jobb mens du chiller hos han på dagen. Så får dere noen ettermiddager/netter sammen. Anonymkode: f4d1c...9b6 Skulle ønske jeg kunne det men han bor med foreldre, og de er ikke glad i at han har besøk når han ikke er der selv Jeg bor alene så det er alltid meg vi bruker å være hos. Anonymkode: 9c9f4...5fc
AnonymBruker Skrevet 18. desember 2022 #13 Skrevet 18. desember 2022 AnonymBruker skrev (55 minutter siden): Nå er det helg, kan dere ikke være sammen nå i helgen heller? Jeg tror du bare skal fortsette med det du holder på med, og så distanserer du deg fra han der. La det være opp til ham å komme til deg, eller ringe for å høre om dere skal møtes. Det virker som at han holder deg på avstand, han jobber vel ikke døgnet rundt... Anonymkode: 1a458...b4b Det som er så rart er at vi har vært mye sammen før forrige helg, til det har vi hengt sammen hos meg og overnattet mye. Så jeg vet ikke hva som skjedde Er mest såret over at han ikke sa fra tidligere. Anonymkode: 9c9f4...5fc
AnonymBruker Skrevet 18. desember 2022 #14 Skrevet 18. desember 2022 AkbarOnkel skrev (1 time siden): Være på jobb mandag til fredag må jeg og😂 aldri har jeg sovet på jobb altså! Jobber i kassa på Rema liksom😂 Men bruker du å si «jeg må være på jobb man-fre» ? For meg høres det ut som at du da er på jobb hele tiden fra mandag til fredag og at du da overnatter. Anonymkode: 9c9f4...5fc
AnonymBruker Skrevet 18. desember 2022 #15 Skrevet 18. desember 2022 AnonymBruker skrev (26 minutter siden): Det som er så rart er at vi har vært mye sammen før forrige helg, til det har vi hengt sammen hos meg og overnattet mye. Så jeg vet ikke hva som skjedde Er mest såret over at han ikke sa fra tidligere. Anonymkode: 9c9f4...5fc Jenta mi, han holder deg for narr. Han er ikke på jobb døgnet rundt nå plutselig, og overnatter på jobben, det er noe han holder på med utenom jobben. Vet at det er tøft å innse, men når han holder deg på avstand, ikke sier fra, så er det noe muffens her. Prøv bare å fokusere på deg selv, og at du skal ha det koselig i julen. La være å kontakte ham mer, så ser du hva som skjer. Anonymkode: 1a458...b4b 1
AnonymBruker Skrevet 18. desember 2022 #16 Skrevet 18. desember 2022 Får ikke sett samboeren min før over nyttår jeg heller. Det suger, men det er bare sånn det er av og til. Og jobb kan være uforutsigbart, suck it up. Anonymkode: 43f99...cf2 1
AnonymBruker Skrevet 18. desember 2022 #17 Skrevet 18. desember 2022 Reis bort en ettermiddag og ha noen timer sammen før du reiser hjem igjen? Anonymkode: b5403...d16 1
AnonymBruker Skrevet 18. desember 2022 #18 Skrevet 18. desember 2022 Hvilken jobb har han? Noen trenger ekstrajobb med folk nå før nyttår. Men med mindre han jobber langskift kan dere vel møtes noen timer ihvertfall? Anonymkode: e986b...546
AnonymBruker Skrevet 18. desember 2022 #19 Skrevet 18. desember 2022 AnonymBruker skrev (6 timer siden): Men bruker du å si «jeg må være på jobb man-fre» ? For meg høres det ut som at du da er på jobb hele tiden fra mandag til fredag og at du da overnatter. Anonymkode: 9c9f4...5fc Men det er helt sprøtt å være kjæreste med noen og så må du gjette hva han mener. Hvorfor spør du ikke? Anonymkode: 131fa...4ec 1
AnonymBruker Skrevet 18. desember 2022 #20 Skrevet 18. desember 2022 10 hours ago, AnonymBruker said: Og jeg synes det er dumt han ikke sier fra tidligere. Fikk beskjed i dag om at han blir å jobbe hele uka Jeg aner ikke hva jeg skal si til han Anonymkode: 9c9f4...5fc Du kan legge ut med "Hvorfor i helvete har du ikke sagt det noe før?" Anonymkode: 68985...509 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå