Gå til innhold

Hva er det beste og verste med din partner?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er det noe i ditt forhold, du har lagt spesielt merke til, hva gjelder din samboer/ektefelle? Tenker både på positive og eventuelt negative ting. 

Anonymkode: 8749c...9c5

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det beste og verste er at han er mer impulsiv enn meg. 

Anonymkode: 500b4...321

Skrevet

Det beste er at han er en helt fantastisk pappa, som stiller opp for barna uansett hva det måtte være. Det verste jeg kommer på er at han aldri klarer å lukke de jævla skuffene og skapene🙄

Anonymkode: 5acd4...2f3

• Liker 1
Skrevet

Det beste ved ham er at han er så trygg og rolig, og at han alltid fikk meg til å le. Det verste er at han var utro, derfor er vi ikke lenger sammen.

Anonymkode: 77c1e...1d2

• Hjerte 1
Skrevet

Det beste er at han er super å være sammen med når han er i godt humør.

Det verste st han sjelden er i godt humør... 

Anonymkode: f4d9d...8fa

Skrevet

Veldig raus, snill og inkluderende

Lat, liten gjennomføringsevne og overlater mer enn gjerne tyngste/mest tidkrevende/kjedelige oppgavene til andre. 

Anonymkode: 2c472...ccf

Skrevet

Beste er at han er så snill og omsorgsfull. Han er også ressurssterk, handlekraftig og ryddig. Verdens mest stabile og samvittighetsfulle mann.

Verste er når han snakker seg selv ned, men da er jeg på banen med å påminne han hvor fantastisk han er. Det skjer heldigvis sjelden ❤️

Anonymkode: 90c02...802

• Liker 1
Skrevet

Det verste er snorkingen. Det beste er at han er god på å måke snø.

Hunden jeg hadde før jeg skaffa meg mann snorket like ille og måkte ikke snø. Til gjengjeld rotet den mindre. Men jeg må si meg fornøyd med valget mitt.

• Hjerte 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (4 timer siden):

Det beste er at han er super å være sammen med når han er i godt humør.

Det verste st han sjelden er i godt humør... 

Anonymkode: f4d9d...8fa

Hva er det som gjør at han er verdt å være sammen med da?

Anonymkode: 7fa45...4b6

Skrevet

Dytt

Anonymkode: 8749c...9c5

Skrevet

Beste: får meg til å le når han er i godt humør, artig, sjarmerende og god i senga, snill som stefar mot mitt barn. 

verst: humørsyk, dårlig på å kommunisere, silent treatment, chatter med andre damer, lat og egoistisk, lyg.

huff ble visst ikke så mye positivt… 

Anonymkode: 814a3...61a

Skrevet

Det beste med han er humoren hans, at han vil meg vel, han er snill, tålmodig og stødig.

Det verste er at han er rotete og ganske treig. 

Anonymkode: 286e9...9c2

Gjest Mysticgirl
Skrevet

Nydelig personlighet, trygg, varm, omsorgsfull, generøs, leken, glad i sex, komplimenterer meg ofte og har lyst på meg hele tiden, haha :P humoristisk, får meg til å le, får meg til å blomstre, til å være lykkelig, kan være meg selv i alt og ett. Kjempegod pappa og bonuspappa for mine andre barn ❤️ Handy, kan alt og mestrer det meste ❤️ Hjelpsom ovenfor venner og familie, stiller opp for alle så han nesten glemmer seg selv. Kan ramse opp så mye, han er verdens beste ❤️

Negativt.. hm.. er det noe da. Må vel være at han er litt distre, kan glemme ting og at han glemmer å sette glass og fat i oppvaskmaskinen, litt konfliksky.

Skrevet

Jeg setter pris på at han tør å vise sårbare følelser til meg, og jeg har alltid vært tydelig på at dette ikke gjør han noe mindre mandig i mine øyne. Han er varm og har mye omsorg for de rundt ham, og ingenting er viktigere enn meg. skikkelig gentleman enda jeg overhodet ikke er noen "Lady" :fnise: Kjenner at jeg nå finner det vanskelig å klage på at han er litt treig 😅 ikke som i dum altså, men å utføre daglige gjøremål, enten det er hans personlige hygiene, husarbeid eller å lage en kopp te, det tar o overkant lang tid. På en annen side er nok jeg i andre enden; Jeg har kun et tempo og det er tornado 🌪️ 

Anonymkode: 26198...af7

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...