Gå til innhold

Noen som har fått veldig svak positiv graviditetstest i uke 4-0 som har endt opp med baby?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Noen som har fått svaaak positiv graviditetstest i uke 4-0 som har endt opp i baby? Syns testene mine er fryktelig svake, og frykter min tredje spontanabort på kort tid😔😔

Anonymkode: 9c31f...152

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg fikk aldri noe særlig sterke streker i uke 4. tok digital og stolte på den

Anonymkode: a95d1...331

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvilke tester bruker du? Jeg brukte metode-testene, og de var svake frem til en uke etter jeg skulle hatt mensen, såvidt det var strek. Har i ettertid lest at de er kjent for å vise svake streker. 

Krysser fingrene for deg!

Anonymkode: b7ee5...c2a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (6 timer siden):

Hvilke tester bruker du? Jeg brukte metode-testene, og de var svake frem til en uke etter jeg skulle hatt mensen, såvidt det var strek. Har i ettertid lest at de er kjent for å vise svake streker. 

Krysser fingrene for deg!

Anonymkode: b7ee5...c2a

Takk, men ble dessverre ikke noen baby på meg denne gangen, mista😔. Brukte metode testene, men prøvde flere andre som også var svake 

Anonymkode: 9c31f...152

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjemisk graviditet er ikke det samme som spontanabort. Det regnes vel ikke som det før i uke 6 (5+0). Hvis det er noen trøst opplever de fleste kjemiske graviditeter, men mange blir ikke engang oppdaget pga at testene har blitt negative igjen til IKM og mensen kommer til riktig tid, eller evt noen dager forsinket. Så det trenger absolutt ikke å være noe galt i hvert fall! 😊 Eggene dine blir jo befrukta, og det er jo kjempebra! De har bare ikke festet seg ordentlig hittil og «sveiper» bare så vidt innom livmora, som min gynekolog sa til meg. 

Det er veldig trist når man først har opplevd å få positiv test, men det er «heldigvis» en veldig normal greie og ikke noe tegn på at noe er galt i alle fall🙏🏼 

Krysser fingrene for deg og håper den sitter neste gang❤️

Hilsen ei med mange kjemiske graviditeter og mange spontanaborter bak seg

Anonymkode: e8e41...e31

• Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...