Gå til innhold

Kjærlighetenstråden 2023

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er det noen single her på KG, som håper på litt romantiske følelser i 2023?

For min egen del håper jeg det nye året, kan bringe med seg noe bra på denne fronten. Har aldri tidligere vært i et forhold, men en gang må en begynne. 

Ønsker alle som er på let etter noen å dele hverdagen med, masse lykke til på veien! 

Anonymkode: 9eb8d...255

• Liker 3
Videoannonse
Annonse
Skrevet
AnonymBruker skrev (56 minutter siden):

Er det noen single her på KG, som håper på litt romantiske følelser i 2023?

For min egen del håper jeg det nye året, kan bringe med seg noe bra på denne fronten. Har aldri tidligere vært i et forhold, men en gang må en begynne. 

Ønsker alle som er på let etter noen å dele hverdagen med, masse lykke til på veien! 

ja noen av oss har jo holdt på i hele 2022 også så vi kommer nok inn i denne tråden og etterhvert noen av oss i hvertfall.. ha ha ha

• Hjerte 1
Skrevet

Ja jeg håper det 😊 Føler meg endelig følelsesmessig klar for kjærlighet etter 5 år i sølibat og holdt meg vekk fra menn 😊

Anonymkode: d85d3...6e0

• Liker 3
Gjest AprilRyan
Skrevet (endret)

Ja, kom an 2023. La meg møte en mann jeg liker og at han liker meg + at jeg ikke roter det til med min vanlige kleinhet.

Endret av AprilRyan
Skrevet

Mer enn gjerne etter et 20 år langt forhold, hvor av siste 10 som praktisk bofellesskap 

• Liker 5
Skrevet

Etter mange år alene så er jeg veldig klar for å finne kjærligheten igjen.
Håper å finne han jeg skal dele resten av livet med🥰

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 18.12.2022 den 1.39):

Ja jeg håper det 😊 Føler meg endelig følelsesmessig klar for kjærlighet etter 5 år i sølibat og holdt meg vekk fra menn 😊

Anonymkode: d85d3...6e0

Håper det blir din tur neste år! :) 

Skrevet
AprilRyan skrev (På 18.12.2022 den 2.31):

Ja, kom an 2023. La meg møte en mann jeg liker og at han liker meg + at jeg ikke roter det til med min vanlige kleinhet.

Heier på deg! Lov å oppdater oss hvis du treffer blink. :) 

Skrevet
Røkelse skrev (20 timer siden):

Mer enn gjerne etter et 20 år langt forhold, hvor av siste 10 som praktisk bofellesskap 

Etter et såpass langt forhold, hvor halvparten kun var ren rutine, håper jeg du på ny kan få føle forelskelse. :) 

• Liker 3
Skrevet
Frøken Rosa skrev (19 timer siden):

Etter mange år alene så er jeg veldig klar for å finne kjærligheten igjen.
Håper å finne han jeg skal dele resten av livet med🥰

Ønsker deg masse lykke til! :) 

• Hjerte 2
Skrevet
GrønnNellik68 skrev (På 18.12.2022 den 0.45):

ja noen av oss har jo holdt på i hele 2022 også så vi kommer nok inn i denne tråden og etterhvert noen av oss i hvertfall.. ha ha ha

Det må dere bare gjøre, om ikke dere finner lykken i løpet av årets siste dager. Her står vi sammen i tykt og tynt, og satser på at vi finner ting går meget når kalenderen viser januar. :) 

Skrevet

Nei tror ikke det 🙂 

Skrevet
Maskinfører skrev (Akkurat nå):

Nei tror ikke det 🙂 

Hvorfor ikke? :) 

Skrevet
Maskinfører skrev (31 minutter siden):

Nei tror ikke det 🙂 

Har jo lagt merke til deg, å du virker jo som en veldig hyggelig mann, ser ikke noe problem i at du kan finne deg noen, om du vil det 😊 

• Liker 1
Skrevet

Må vi virkelig leve med den skrivefeilen i hele 2023?

Anonymkode: ee6a6...9bf

• Liker 5
  • Nyttig 4
Skrevet

:lykke:Selvfølgelig er jeg med videre, gir jo ikke opp. Selv om jeg egentlig ikke gidder å jobbe for å finne noen akkurat nå heller... Det som skjer det skjer.

• Liker 1
Skrevet
6 hours ago, AnonymBruker said:

Må vi virkelig leve med den skrivefeilen i hele 2023?

Anonymkode: ee6a6...9bf

Det lurte jeg også på. Likte tittelen på den gamle tråden 😅

• Nyttig 2
Skrevet

Kanskje, kanskje. Begynner i alle fall å føle meg litt mer klar igjen etter brudd rundt vår 2021 :). I fjor og i år har jeg ikke orket tanken på det skal jeg innrømme, men begynner heldigvis å bli litt mer distansert nå tror jeg....Tiden får vise om det kan bli noe nytt. 

Anonymkode: 9ddb0...2ec

Skrevet

Veldig klar for at 2023 skal bli et år fylt at masse kjærlighet, klar for romantikk og gode følelser 😍  kan være vanskelig å bevare håpet noen ganger, men det MÅ gå vår vei også - det fortjener vi alle sammen :) 

• Liker 2
  • Hjerte 1
Skrevet
Engel skrev (12 timer siden):

:lykke:Selvfølgelig er jeg med videre, gir jo ikke opp. Selv om jeg egentlig ikke gidder å jobbe for å finne noen akkurat nå heller... Det som skjer det skjer.

Godt! Håper du finner noen snart. :) 

• Hjerte 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...