AnonymBruker Skrevet 17. desember 2022 #1 Skrevet 17. desember 2022 Få venner, uten partner, uten barn og uten kontakt med familien du ble født inn i? De typiske rådene er jo å gå videre, men det føles så ensomt hele tiden. Anonymkode: 004cf...29d 3
AnonymBruker Skrevet 17. desember 2022 #3 Skrevet 17. desember 2022 Du er ikke alene om å ha det sånn. Sånn er det nå. Men det betyr ikke at det må være sånn resten av livet. Anonymkode: 94676...ddd
AnonymBruker Skrevet 18. desember 2022 #4 Skrevet 18. desember 2022 Jeg har hatt det sånn, og det var veldig tungt. Det har endret seg drastisk, og jeg er så takknemlig for det jeg har nå. Jeg tror at siden jeg har kjent på ensomheten og utenforskapet den gang gjør at jeg tar ekstra godt vare på de jeg har rundt meg nå og setter så stor pris på livet mitt❤ Lykke til, se etter lyset i tunellen❤ Anonymkode: c1053...d98
AnonymBruker Skrevet 18. desember 2022 #5 Skrevet 18. desember 2022 Har det nesten sånn. Jeg har god kontakt med min mor, så hun er en god psykisk støtte, men hun er syk. Hun trenger hjelp med praktiske ting, så er ingen støtte med barna. Anonymkode: 57719...eb3 1
AnonymBruker Skrevet 18. desember 2022 #6 Skrevet 18. desember 2022 Jeg har det sånn, det er jævlig tøft å prøve å få det til og klare seg alene Anonymkode: b7f66...14c
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå