Gå til innhold

Vokse haka?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg har pcos og mye hår. Jeg vokser barten hjemme i blant med veet wax strips(kan gå lenge, pga ganske lyse hår). Skjegget har jeg foreløpig nappa. Men det begynner å bli ganske mye. Jeg napper annen hver dag, og da napper jeg sikkert 20 hår hver gang + bruker tid på de korteste stubbene, som jeg ikke får ut (noen svarte prikker). Kjenner ofte på haka mi og irriterer meg over de korte, stive hårene, og får nesten fnatt om jeg ikke får fjerna de. 

I dag når jeg voksa barten prøvde jeg voks på haka også. Noen som har prøvd det med voks strips? Eller har en bedre metode?

Anonymkode: 82a9f...554

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker skrev (1 time siden):

Jeg har pcos og mye hår. Jeg vokser barten hjemme i blant med veet wax strips(kan gå lenge, pga ganske lyse hår). Skjegget har jeg foreløpig nappa. Men det begynner å bli ganske mye. Jeg napper annen hver dag, og da napper jeg sikkert 20 hår hver gang + bruker tid på de korteste stubbene, som jeg ikke får ut (noen svarte prikker). Kjenner ofte på haka mi og irriterer meg over de korte, stive hårene, og får nesten fnatt om jeg ikke får fjerna de. 

I dag når jeg voksa barten prøvde jeg voks på haka også. Noen som har prøvd det med voks strips? Eller har en bedre metode?

Anonymkode: 82a9f...554

Det går godt an å vokse haka! Voksstriper er litt tøffe mot huden, men de fungerer.

Jeg vil anbefale deg å spørre legen din om en krem som heter Vaniqa. Du må ha resept for å få denne. Mange med PCOS bruker denne. Den hjelper mot uønsket hårvekst, og er laget for ansiktet.

Vaniqa fungerer - hvilket er hvorfor en faktisk er å få tak i, men man må altså ha resept. Har du PCOS, vil nok legen din skrive ut denne for deg, bare du spør.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...