Teardrop Skrevet 17. desember 2022 #1 Skrevet 17. desember 2022 (endret) Noen som har brukt denne typen maling på strietapet? Har sett en film på Jotun sin nettside. det er litt jobb, men utrolig mye billigere enn å plate hele rommet. Hvordan synes du det var å bruke denne og ble du fornøyd med resultatet? Endret 17. desember 2022 av Teardrop 1
AnonymBruker Skrevet 17. desember 2022 #2 Skrevet 17. desember 2022 Vurderte det selv, men gikk bort fra det etter råd fra faghandler og fargebutikker. Ser lett ut i jotuns videoer, men sjekk ut andres videoer på YouTube så ser du at det ikke er så enkelt å få et godt resultat. Kommer selvfølgelig an på hvor godt tapetet sitter fra før. Vi endte med å fjerne tapet og helsparkle i noen rom, og å legge rehabgips i andre rom. Anonymkode: 08865...962
AnonymBruker Skrevet 17. desember 2022 #3 Skrevet 17. desember 2022 Jeg vurderte den, til jeg snakket med nabo. Hun hadde kjøpt den etter å ha sett de samme reklamene og artiklene som meg, og konklusjonen var at det var mye vanskeligere enn det så ut som, det krevde mye mer enn å legge plater, både i arbeid og i tid. Anonymkode: b4e0a...1bc
Teardrop Skrevet 18. desember 2022 Forfatter #4 Skrevet 18. desember 2022 Jeg er helt klar for at dette tar lengre tid enn å plate rommet, men det er mye billgere! jeg har masse tid, men lite penger... 1
newman01 Skrevet 18. desember 2022 #5 Skrevet 18. desember 2022 Om du har godt med tid er jo rullesparkling uslåelig på pris. 1
Miewyn77 Skrevet 18. desember 2022 #6 Skrevet 18. desember 2022 Jeg har rullesparklet. Den første veggen tar litt tid til du får inn teknikken. Og så har du lært deg på rullesparkle. Og kan bruke det på andre prosjekt. Billigere, og du slipper å hente materialer, tilpasse listeverk og annet påfølgende arbeid når du legger på plater.
AnonymBruker Skrevet 18. desember 2022 #7 Skrevet 18. desember 2022 newman01 skrev (14 minutter siden): Om du har godt med tid er jo rullesparkling uslåelig på pris. Vanlig sparkel er vel veldig mye billigere enn rullesparkel? Anonymkode: a8906...767
newman01 Skrevet 18. desember 2022 #8 Skrevet 18. desember 2022 1 minutt siden, AnonymBruker said: Vanlig sparkel er vel veldig mye billigere enn rullesparkel? Anonymkode: a8906...767 Kan godt være at det blir billigere, men å fjerne strukturen fra strietapet med vanlig sparkel og spade er en tidkrevende jobb som antagelig ikke gir imponerende bra resultat.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå