AnonymBruker Skrevet 17. desember 2022 #1 Skrevet 17. desember 2022 Jeg er en mann som har falt pladask for en 18 år gammel kvinne. Jeg kjenner faktisk, med hele meg, at jeg er forelsket. Jeg blir varm i hele kroppen, og utrolig glad av å se på bilder av henne på facebook. Vi har hatt en del kontakt med hverandre, jeg har møtt henne både på fjelltrim og i annen friluftssammenheng. Jeg er selv skilt, min kone og jeg gikk fra hverandre for fem år siden, dessverre sa vi mye stygt til hverandre på slutten av forholdet, det var en ganske stygg skilsmisse, og vi har ikke så mye kontakt med hverandre i dag. og jeg har ikke vært i noe forhold siden. Jeg har datet litt etter litt samtaler på tinder, men det har liksom ikke vært det helt store. Men med denne kvinnen er det helt annerledes, jeg føler faktisk at vi kan snakke om absolutt alt. Det hjelper veldig at vi har samme syn på livet, og de samme interessene. Hun er jo veldig ung, men du verden så godt jeg føler vi har kommunisert sammen. Nå har vi jo vårt eget liv, hun går på skole, og jeg er jo i arbeidslivet, men vi har faktisk truffet hverandre en del ganger i løpet av høsten. Jeg har vel aldri hintet frempå til henne at jeg faktisk ønsker å være sammen med denne kvinnen. Vi har egentlig bare fortsatt å prate sammen de gangene det har falt seg naturlig, og det har det virkelig gjort hver eneste gang føler jeg. Dessverre har jeg dager der jeg blir veldig nedfor, spesielt hvis jeg setter meg og ser på alle facebookbildene hennes, hun legger ut utrolig mange bilder fra alt hun sysler med. Jeg må si at jeg var utrolig glad nå tidligere i høst da hun faktisk la meg til på facebook, jeg ropte faktisk av glede der jeg satt, vet det høres litt dumt ut at en mann på 46 kan bli så begeistret i en slik situasjon, men skitt au. Jeg har så utrolig lyst å være sammen med henne, tilbringe tid med henne, tenker veldig mye på henne. Jeg har møtt henne både på fjellet nå i høst og i den lokale trimløypen, og vi har f.eks jogget en del sammen. Jeg føler IKKE at hun synes jeg er masete eller "klengete", jeg har vært veldig nøye med at hun får starte "praten." Av alle ting, liker hun f.eks også klassisk musikk, ikke akkurat hverdagskost for en så ung kvinne? Hun maler også en del, noe jeg har beskjeftiget meg med i en årrekke. Det er liksom som om det ene temaet naturlig sklir over i det andre, og det blir aldri stille. Jeg synes jeg har mye bedre kjemi med denne unge kvinnen enn endel eldre kvinner jeg har tastet litt med på f.eks tinder. Men kan det tenkes at hun tenker det samme som jeg gjør? Jeg er ikke helt der at jeg tør å "be henne ut." Jeg vil veldig gjerne, kanskje om ett eller to år? Romantikeren i meg vil ikke legge henne bort for alltid. Anonymkode: 67469...c59 3 5
AnonymBruker Skrevet 17. desember 2022 #2 Skrevet 17. desember 2022 Det er nok størst sannsynlighet for at hun tenker du er altfor gammel for henne. De fleste 18-åringer ser ikke på 40-åringer som aktuelle for noe langvarig. Anonymkode: 4ac5a...0f2 30 10
AnonymBruker Skrevet 17. desember 2022 #3 Skrevet 17. desember 2022 AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Jeg er en mann som har falt pladask for en 18 år gammel kvinne. Jeg kjenner faktisk, med hele meg, at jeg er forelsket. Jeg blir varm i hele kroppen, og utrolig glad av å se på bilder av henne på facebook. Vi har hatt en del kontakt med hverandre, jeg har møtt henne både på fjelltrim og i annen friluftssammenheng. Jeg er selv skilt, min kone og jeg gikk fra hverandre for fem år siden, dessverre sa vi mye stygt til hverandre på slutten av forholdet, det var en ganske stygg skilsmisse, og vi har ikke så mye kontakt med hverandre i dag. og jeg har ikke vært i noe forhold siden. Jeg har datet litt etter litt samtaler på tinder, men det har liksom ikke vært det helt store. Men med denne kvinnen er det helt annerledes, jeg føler faktisk at vi kan snakke om absolutt alt. Det hjelper veldig at vi har samme syn på livet, og de samme interessene. Hun er jo veldig ung, men du verden så godt jeg føler vi har kommunisert sammen. Nå har vi jo vårt eget liv, hun går på skole, og jeg er jo i arbeidslivet, men vi har faktisk truffet hverandre en del ganger i løpet av høsten. Jeg har vel aldri hintet frempå til henne at jeg faktisk ønsker å være sammen med denne kvinnen. Vi har egentlig bare fortsatt å prate sammen de gangene det har falt seg naturlig, og det har det virkelig gjort hver eneste gang føler jeg. Dessverre har jeg dager der jeg blir veldig nedfor, spesielt hvis jeg setter meg og ser på alle facebookbildene hennes, hun legger ut utrolig mange bilder fra alt hun sysler med. Jeg må si at jeg var utrolig glad nå tidligere i høst da hun faktisk la meg til på facebook, jeg ropte faktisk av glede der jeg satt, vet det høres litt dumt ut at en mann på 46 kan bli så begeistret i en slik situasjon, men skitt au. Jeg har så utrolig lyst å være sammen med henne, tilbringe tid med henne, tenker veldig mye på henne. Jeg har møtt henne både på fjellet nå i høst og i den lokale trimløypen, og vi har f.eks jogget en del sammen. Jeg føler IKKE at hun synes jeg er masete eller "klengete", jeg har vært veldig nøye med at hun får starte "praten." Av alle ting, liker hun f.eks også klassisk musikk, ikke akkurat hverdagskost for en så ung kvinne? Hun maler også en del, noe jeg har beskjeftiget meg med i en årrekke. Det er liksom som om det ene temaet naturlig sklir over i det andre, og det blir aldri stille. Jeg synes jeg har mye bedre kjemi med denne unge kvinnen enn endel eldre kvinner jeg har tastet litt med på f.eks tinder. Men kan det tenkes at hun tenker det samme som jeg gjør? Jeg er ikke helt der at jeg tør å "be henne ut." Jeg vil veldig gjerne, kanskje om ett eller to år? Romantikeren i meg vil ikke legge henne bort for alltid. Anonymkode: 67469...c59 Sannsynligheten for at en flott, trent jente på 19 synes at en skilt mann på 46 år er forholdsmateriale, er lik null. Du er muligens spennende som sexpartner og venn, men ikke som samboer eller ektemann. Anonymkode: 9b320...1be 24 7
AnonymBruker Skrevet 17. desember 2022 #4 Skrevet 17. desember 2022 Har hun en pappa? Isåfal, lykke til.. Anonymkode: e0543...01a 13 1
AnonymBruker Skrevet 17. desember 2022 #5 Skrevet 17. desember 2022 En ting å si: NEI! NEI! Nei! Anonymkode: 07707...e5f 27 12
Rosakatt Skrevet 17. desember 2022 #6 Skrevet 17. desember 2022 (endret) Du er jo mye eldre, men samtidig høres det jo ut som du ikke invaderer livet hennes, så det er jo kjempe bra 😊 Søtt at du er forelsket også, du får nå bare krysse fingrene og se hva som skjer. Trist at dere er fanget i ulike stadier av livet, når dere, eller du hvertfall har så god kjemi med henne, ikke at jeg sier det er umulig dere kan bli sammen! Men ja, hun har akkurat begynt å bli voksen og du har vært det en god stund, hva om hun vil ha barn? Noe hun kanskje ikke tenker på nå, som du har hatt mange år å oppleve allerede Klassisk musikk kan alle aldre like, ikke unormalt for unge 😊✨️ Endret 17. desember 2022 av Rosakatt 2 4
AnonymBruker Skrevet 17. desember 2022 #7 Skrevet 17. desember 2022 La nå denne jenta få nyte livet sitt å slippe å kaste bort sine beste år på en gammel mann som kunne vært faren. Anonymkode: f970c...af3 28 1 5
AnonymBruker Skrevet 17. desember 2022 #8 Skrevet 17. desember 2022 Tja.. du er vel ikke første eller siste mann som er forelsket i en 18-åring!😁😁 Hun er jo myndig, så det er jo lov å prøve og å håpe. Vær forberedt på at hun ikke er interessert, og respekter henne om hun avviser deg. Avviser hun deg, er det stor sjanse for at hun kutter kontakten helt med deg. Anonymkode: 3ff12...01f 6
AnonymBruker Skrevet 17. desember 2022 #9 Skrevet 17. desember 2022 Jeg sytes menn over 25 var gamle da jeg var 18. så lykke til med den! Anonymkode: 66758...9bd 21 1 4
gobbledigook Skrevet 17. desember 2022 #10 Skrevet 17. desember 2022 AnonymBruker skrev (28 minutter siden): Dessverre har jeg dager der jeg blir veldig nedfor, spesielt hvis jeg setter meg og ser på alle facebookbildene hennes, hun legger ut utrolig mange bilder fra alt hun sysler med. Jeg må si at jeg var utrolig glad nå tidligere i høst da hun faktisk la meg til på facebook, jeg ropte faktisk av glede der jeg satt, vet det høres litt dumt ut at en mann på 46 kan bli så begeistret i en slik situasjon, men skitt au. Anonymkode: 67469...c59 Dette nekter jeg å tro på. 18-åringer bruker knapt facebook. 24 9
AnonymBruker Skrevet 17. desember 2022 #11 Skrevet 17. desember 2022 Snusk pelle!! Anonymkode: 53203...564
lillevill Skrevet 17. desember 2022 #12 Skrevet 17. desember 2022 Forelskelser skjer. Antageligvis er du bare betatt. Bare fordi det er følelser i sving, betyr det ikke at det er moralt greit å lede an ei jente på 18. La henne få ha ungdomstida si i fred, la henne få feste kose seg. Hun går vel på VGS nå, og kan flytte utenlands og leve studentlivet. Hun skal ikke flytte inn til deg og forholde seg til en fyr i midtlivskrisa, når hun skal til å leve ut de beste årene i livet sitt. Om du bryr deg om henne, la henne få ungdomstiden sin i fred. 24
Ulla Ullsokk Skrevet 17. desember 2022 #13 Skrevet 17. desember 2022 Hvis dette er sant, så vær smart og la det bli med drømmen. Men som en over sa, finnes det egentlig 18-åringer som bruker fb aktivt? 13 3
AnonymBruker Skrevet 17. desember 2022 #14 Skrevet 17. desember 2022 gobbledigook skrev (10 minutter siden): Dette nekter jeg å tro på. 18-åringer bruker knapt facebook. Det tenkte jeg også. FB er for gamlinger sier min 19 årige datter. Anonymkode: 3d213...c50 9 4
AnonymBruker Skrevet 17. desember 2022 #15 Skrevet 17. desember 2022 AnonymBruker skrev (35 minutter siden): En ting å si: NEI! NEI! Nei! Anonymkode: 07707...e5f Love is love❤ Anonymkode: ee5b1...990 1 4 3
AnonymBruker Skrevet 17. desember 2022 #16 Skrevet 17. desember 2022 AnonymBruker skrev (45 minutter siden): Men kan det tenkes at hun tenker det samme som jeg gjør? Jeg er ikke helt der at jeg tør å "be henne ut." Jeg vil veldig gjerne, kanskje om ett eller to år? Romantikeren i meg vil ikke legge henne bort for alltid. Anonymkode: 67469...c59 Romantikeren i deg? 😂 Dette er vel omtrent så uromantisk som det kan bli. Anonymkode: 9e061...58c 20
AnonymBruker Skrevet 17. desember 2022 #17 Skrevet 17. desember 2022 Dette er jo bare trolling, etter den andre tråden om alle oss fæle kvinner, som har noe imot menn som er sammen med unge kvinner. Anonymkode: 8b397...16d 14 1
AnonymBruker Skrevet 17. desember 2022 #18 Skrevet 17. desember 2022 Noen unge kvinner kan føle seg smigret av oppmerksomhet av en eldre mann, men når de blir gamlere, så forstår de hvor ekle de gamle mennene som prøvde seg faktisk er. Mange andre unge kvinner vet absolutt hvor ekkelt det er med eldre menn som legger seg etter de. Vi har alle fått oppmerksomhet fra eldre menn siden vi var barn. For meg begynte det da jeg var 13 år gammel. Da ble jeg både befølt av vilt fremmende og fikk den typiske "du virker moden for alderen" kommentaren så mange eldre menn bruker på jenter. Dette er vanlig for oss. Om du faktisk liker denne jenta, så holder du deg unna. Anonymkode: 63428...246 16 2
AnonymBruker Skrevet 17. desember 2022 #19 Skrevet 17. desember 2022 AnonymBruker skrev (55 minutter siden): Jeg er en mann som har falt pladask for en 18 år gammel kvinne. Jeg kjenner faktisk, med hele meg, at jeg er forelsket. Jeg blir varm i hele kroppen, og utrolig glad av å se på bilder av henne på facebook. Vi har hatt en del kontakt med hverandre, jeg har møtt henne både på fjelltrim og i annen friluftssammenheng. Jeg er selv skilt, min kone og jeg gikk fra hverandre for fem år siden, dessverre sa vi mye stygt til hverandre på slutten av forholdet, det var en ganske stygg skilsmisse, og vi har ikke så mye kontakt med hverandre i dag. og jeg har ikke vært i noe forhold siden. Jeg har datet litt etter litt samtaler på tinder, men det har liksom ikke vært det helt store. Men med denne kvinnen er det helt annerledes, jeg føler faktisk at vi kan snakke om absolutt alt. Det hjelper veldig at vi har samme syn på livet, og de samme interessene. Hun er jo veldig ung, men du verden så godt jeg føler vi har kommunisert sammen. Nå har vi jo vårt eget liv, hun går på skole, og jeg er jo i arbeidslivet, men vi har faktisk truffet hverandre en del ganger i løpet av høsten. Jeg har vel aldri hintet frempå til henne at jeg faktisk ønsker å være sammen med denne kvinnen. Vi har egentlig bare fortsatt å prate sammen de gangene det har falt seg naturlig, og det har det virkelig gjort hver eneste gang føler jeg. Dessverre har jeg dager der jeg blir veldig nedfor, spesielt hvis jeg setter meg og ser på alle facebookbildene hennes, hun legger ut utrolig mange bilder fra alt hun sysler med. Jeg må si at jeg var utrolig glad nå tidligere i høst da hun faktisk la meg til på facebook, jeg ropte faktisk av glede der jeg satt, vet det høres litt dumt ut at en mann på 46 kan bli så begeistret i en slik situasjon, men skitt au. Jeg har så utrolig lyst å være sammen med henne, tilbringe tid med henne, tenker veldig mye på henne. Jeg har møtt henne både på fjellet nå i høst og i den lokale trimløypen, og vi har f.eks jogget en del sammen. Jeg føler IKKE at hun synes jeg er masete eller "klengete", jeg har vært veldig nøye med at hun får starte "praten." Av alle ting, liker hun f.eks også klassisk musikk, ikke akkurat hverdagskost for en så ung kvinne? Hun maler også en del, noe jeg har beskjeftiget meg med i en årrekke. Det er liksom som om det ene temaet naturlig sklir over i det andre, og det blir aldri stille. Jeg synes jeg har mye bedre kjemi med denne unge kvinnen enn endel eldre kvinner jeg har tastet litt med på f.eks tinder. Men kan det tenkes at hun tenker det samme som jeg gjør? Jeg er ikke helt der at jeg tør å "be henne ut." Jeg vil veldig gjerne, kanskje om ett eller to år? Romantikeren i meg vil ikke legge henne bort for alltid. Anonymkode: 67469...c59 Forelskelser har ingen grenser. Men virkeligheten har. Let it go. Anonymkode: e41f4...134 14
Akkar Skrevet 17. desember 2022 #20 Skrevet 17. desember 2022 For å ta aldersforskjellen andre veien. Kunne du blitt sammen med en på 74? 17 4
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå