AnonymBruker Skrevet 17. desember 2022 #1 Skrevet 17. desember 2022 Fant ut av at jeg er gravid, idag. Siden koronavaksine har jeg hatt ustabil menstruasjon og slitt veldig med mensen. Er også 38 år snart og har 3 barn fra før av... Trodde aldri jeg kunne bli gravid nå liksom. Vi har knappt sex... Så er jo vi glade! Tror jeg er 6 uker på vei... Og litt trist fordi jeg føler at jeg ikke kan fortelle noen venniner, også føler jeg at jeg blir en "gammel" mor? 😫 Anonymkode: f6a6a...a4f
AnonymBruker Skrevet 17. desember 2022 #2 Skrevet 17. desember 2022 Jeg fikk mitt første barn som 42-åring for en måned siden. Vet jeg er gammel mor, men gleden over en datter overskygger alt. Det er mange som blir mødre i slutten av 30-årene, du kommer ikke til å skille deg ut. Anonymkode: ba62a...e1c 1
AnonymBruker Skrevet 17. desember 2022 #3 Skrevet 17. desember 2022 3 minutter siden, AnonymBruker said: Jeg fikk mitt første barn som 42-åring for en måned siden. Vet jeg er gammel mor, men gleden over en datter overskygger alt. Det er mange som blir mødre i slutten av 30-årene, du kommer ikke til å skille deg ut. Anonymkode: ba62a...e1c ❤️ Er det også flere risiko med å være "eldre" mor? Anonymkode: f6a6a...a4f
AnonymBruker Skrevet 17. desember 2022 #4 Skrevet 17. desember 2022 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): ❤️ Er det også flere risiko med å være "eldre" mor? Anonymkode: f6a6a...a4f Ja, det er mer risiko for sykdommer hos barn og også antagelig for graviditeten. Vi var heldige, ikke noe spesielt hos verken meg eller barnet. Skulle selvfølgelig gjerne fått barn tidligere, også fordi jeg da kunne fått to barn og gitt min datter søsken. Men livet ble ikke sånn, og akkurat nå er jeg bare utrolig takknemlig for mannen min som jeg møtte i slutten av 30-åra og datteren min som nettopp er født. Anonymkode: ba62a...e1c
AnonymBruker Skrevet 17. desember 2022 #5 Skrevet 17. desember 2022 Hvorfor kan du ikke fortelle noen? Anonymkode: b90a5...e86 1
AnonymBruker Skrevet 18. desember 2022 #6 Skrevet 18. desember 2022 Gratulerer så mye. Var selv 37 og 39 da jeg ble gravid med nr 2 og nr 3. Fått super oppfølging fra sykehuset med tidlig UL og NIPT test. Alt har gått veldig fint. Anonymkode: f8909...b5c
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå