AnonymBruker Skrevet 17. desember 2022 #1 Skrevet 17. desember 2022 Hei. Jeg var utro mot eksen min og jeg angrer veldig på at jeg gjorde det. Han ville fortsatt være sammen med meg etterpå, men jeg klarte ikke fordi jeg følte meg så grusom. Selv etter det ble slutt så snakket han pent om meg, og har alltid vært der for meg om jeg skulle trenge det. Han behandlet meg som en prinsesse og han er den snilleste gutten jeg noen gang har vært med. Vi hadde like interesser og vi kunne diskutere alt i verden på en morsom og interessant måte. Men jeg ødela det. Jeg var på et dårlig sted mentalt og jeg såret han. Det gjør meg kvalm hver eneste dag og jeg har så lyst til å si unnskyld på en ordentlig måte og fortelle hva jeg føler selvom det er ekstremt upassende. Dette er snart 3 år siden og begge er i nye forhold. Damen hans bor langt unna. Vi sees i blant på grunn av at har sammen omgangskrets/er på mange av de samme arenaene og vi snakkes på tlf en gang i blant. Han sa i forbifarten en gang at han respekterer dama si fordi henne ikke liker at vi har kontakt, så jeg ble blokka overalt «av henne», men han ringer meg, sender melding og hjelper meg alltid hvis jeg trenger det. Han har spesifikt uttrykt at han alltid er der for meg uansett. Jeg vet ikke hva jeg vil med dette, men jeg er så forvirra over følelsene mine. Jeg har dårlig samvittighet over hva jeg gjorde og jeg har innsett hva jeg ødela - men samtidig over kjæresten fordi jeg har de tankene her. Noen som har opplevd det samme? Altså å plutselig innse feilen man har gjort og begynner å tvile på alt? Og hvor slemt er det ovenfor damen hans at jeg tar kontakt med han for å si unnskyld? Anonymkode: 41084...270
AnonymBruker Skrevet 17. desember 2022 #2 Skrevet 17. desember 2022 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Hei. Jeg var utro mot eksen min og jeg angrer veldig på at jeg gjorde det. Han ville fortsatt være sammen med meg etterpå, men jeg klarte ikke fordi jeg følte meg så grusom. Selv etter det ble slutt så snakket han pent om meg, og har alltid vært der for meg om jeg skulle trenge det. Han behandlet meg som en prinsesse og han er den snilleste gutten jeg noen gang har vært med. Vi hadde like interesser og vi kunne diskutere alt i verden på en morsom og interessant måte. Men jeg ødela det. Jeg var på et dårlig sted mentalt og jeg såret han. Det gjør meg kvalm hver eneste dag og jeg har så lyst til å si unnskyld på en ordentlig måte og fortelle hva jeg føler selvom det er ekstremt upassende. Dette er snart 3 år siden og begge er i nye forhold. Damen hans bor langt unna. Vi sees i blant på grunn av at har sammen omgangskrets/er på mange av de samme arenaene og vi snakkes på tlf en gang i blant. Han sa i forbifarten en gang at han respekterer dama si fordi henne ikke liker at vi har kontakt, så jeg ble blokka overalt «av henne», men han ringer meg, sender melding og hjelper meg alltid hvis jeg trenger det. Han har spesifikt uttrykt at han alltid er der for meg uansett. Jeg vet ikke hva jeg vil med dette, men jeg er så forvirra over følelsene mine. Jeg har dårlig samvittighet over hva jeg gjorde og jeg har innsett hva jeg ødela - men samtidig over kjæresten fordi jeg har de tankene her. Noen som har opplevd det samme? Altså å plutselig innse feilen man har gjort og begynner å tvile på alt? Og hvor slemt er det ovenfor damen hans at jeg tar kontakt med han for å si unnskyld? Anonymkode: 41084...270 Ja, hvis du tenker etter så er du i et forhold og har tanker om noen andre, igjen. Så mulig du er en rastløs person som ikke burde være i et forhold? Du vil alltid ha det du ikke har? Hvis du vil endre deg så dropp all kontakt, gå videre og lær deg til å ta vare på det du allerede har. Anonymkode: ef4d9...0ad 1
AnonymBruker Skrevet 17. desember 2022 #3 Skrevet 17. desember 2022 AnonymBruker skrev (13 minutter siden): Ja, hvis du tenker etter så er du i et forhold og har tanker om noen andre, igjen. Så mulig du er en rastløs person som ikke burde være i et forhold? Du vil alltid ha det du ikke har? Hvis du vil endre deg så dropp all kontakt, gå videre og lær deg til å ta vare på det du allerede har. Anonymkode: ef4d9...0ad Takk for et meget fornuftig svar. Jeg trengte den. Ts Anonymkode: 41084...270
AnonymBruker Skrevet 17. desember 2022 #4 Skrevet 17. desember 2022 Kvinnfolk altså! Anonymkode: 6b1b8...f9f 1 1
AnonymBruker Skrevet 17. desember 2022 #5 Skrevet 17. desember 2022 AnonymBruker skrev (45 minutter siden): Kvinnfolk altså! Anonymkode: 6b1b8...f9f Mannfolk og. Eneste grunnen til at jeg kunne svare over her var min erfaring med mannfolk. Anonymkode: ef4d9...0ad
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå