Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

skal flytte mini over på eget rom da jeg trur hun ofte våkner av oss, og spiser gjerne hver 2t på natt. hun er 9mnd nå å spiser greit på dagtid 💫

er fryktelig spent, for det blir raskt tilbake på vårt rom om hun skal våkne like ofte.

lurer på hvordan de første dagene var hos dere? hvor lang tid tok det før prosessen var vel gjennomført?😆 nå våkner hun alltid av oss når vi legger oss, og jeg får hun til å sovne igjen med amming. burde jeg amme uansett før jeg legger meg, eller vente til hun våkner? 

takk for alle råd og tips 🤎

Anonymkode: c7b28...e51

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ved 9 mnd alder trengs ikke nattmat lenger hvis hun spiser greit på dagtid. Så nei, du skal absolutt ikke vekke henne for å amme.

Når hun våkner, prøv først å roe henne uten amming. Hvis det ikke går kan du amme, på hennes rom, og legg henne tilbake i sin egen seng. Plutselig en dag så roer hun seg fint med bare litt kos og hysjing, og så slipper du all den ammingen.

• Liker 2
  • Nyttig 1
Skrevet

Hvorfor mater du ungen på natten?  Ikke rart hun våkner da… må da være mye bedre å kutte ammingen, sånn at alle sover godt om natten… En 9 mnd gammel baby behøver ikke mat på natt. 

Anonymkode: 7e783...8ae

• Liker 1
  • Nyttig 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...