AnonymBruker Skrevet 17. desember 2022 #1 Del Skrevet 17. desember 2022 Jeg har fått resept på Skinoren og er nysgjerrig på andres erfaringer? Hva brukte du det for og hadde det effekt? Jeg prøvde epiduo først, men den var for sterk for huden min så måtte bruke krem under. Hudlege ville derfor at jeg skulle prøve et "mildere" preparat som jeg tålte å ta rett på bar hud. "hele internett" mener jo at det er null stress med fuktighetskrem under slike produkter, men han var ikke enig. Anonymkode: e0aa4...1b1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. desember 2022 #2 Del Skrevet 17. desember 2022 Ah skinoren, min vei til babyrumpe glatt tryne. Den tåler ikke sol! så kjør på nå i mørketida. Bruk den hver kveld, ikke ha fuktighetskrem under, ha skinoren om kvelden, vask fjeset dagen etter og ha på fuktighetskrem, vask av, ha på skinoren. Repeat. Vær obs på at den får ut ALLE kvisene i hele fjeset ditt så kanskje ikke staet rett før jule og nyttår feiring. Men så når de forsvinner, så blir huden din flott. Tenk til våren hvor bra det blir. Første månedene brukte jeg den hver kveld, nå bruker jeg den et par ganger i uka for vedlikehold. Anonymkode: c6e07...155 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
anonymbruker2023 Skrevet 19. april 2023 #3 Del Skrevet 19. april 2023 AnonymBruker skrev (På 17.12.2022 den 19.39): Ah skinoren, min vei til babyrumpe glatt tryne. Den tåler ikke sol! så kjør på nå i mørketida. Bruk den hver kveld, ikke ha fuktighetskrem under, ha skinoren om kvelden, vask fjeset dagen etter og ha på fuktighetskrem, vask av, ha på skinoren. Repeat. Vær obs på at den får ut ALLE kvisene i hele fjeset ditt så kanskje ikke staet rett før jule og nyttår feiring. Men så når de forsvinner, så blir huden din flott. Tenk til våren hvor bra det blir. Første månedene brukte jeg den hver kveld, nå bruker jeg den et par ganger i uka for vedlikehold. Anonymkode: c6e07...155 Hvor lang tid tok det før du så effekt. Har brukt den nå i 2 uker, men jeg ser ikke noe resultat enda. Er det fortsatt håp? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå