Gå til innhold

Kan noen hjelpe meg?? HMS muntlig presentasjon

Anbefalte innlegg

Skrevet

Kan noen komme med tips evt. linker / undersøkelser ? Har prøvd i flere timer å finne informasjon, men jeg klarer ikke å konsentrere meg og blir distrahert av barna hele tiden. 

Oppgave: presenter tre viktige HMS-regler i ditt yrke og diskuter hvorfor HMS-regler er viktig i ditt yrke. Bruk retoriske appellformer og mottakerbevissthet når du argumenterer. skal ha med innledning hoveddel og avslutning. mellom 3-5 min muntlig presentasjon.

Hatt en del prøver i det siste og har ikke rukket å gjøre presentasjonen enda. Muntlig prøve er på mandag, så det begynner å haste litt.

Setter pris på all hjelp!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det er jo helt avhengig av hvilket yrke du har.  Forskjell på hms for en negledesigner og en sprengningsbas...

Anonymkode: 4e78c...23c

• Liker 3
  • Nyttig 1
Skrevet

De viktigste hos oss er bruk av vernesko, opprettholde ryddighet, og ikke løpe noen av de viktigste fornå forhindre skader.

Vernesko fordi det er trucker i området, og man jobber med en del tunge ting. Ryddighet for å forhindre at man snubler i ting. Og unngå løping da det kan være glatt noen steder.

Forrige jobb så var det viktig med refleksvest i områder med truck, vernehansker ved håndtering av kjemikalier, og nøye renholdsrutiner for å unngå lut på hud/klær og i produkt.

Anonymkode: 44429...7bf

• Liker 1
Skrevet

Beklager.

trodde jeg hadde skrevet kontor 

Skrevet
ørnenesen skrev (3 timer siden):

Har prøvd i flere timer å finne informasjon

Ta utgangspunkt i undervisningen og det dere har lært? Se over notatene dine og pensum. Burde finne relevant informasjon der. 

Anonymkode: d983e...e19

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...