AnonymBruker Skrevet 17. desember 2022 #1 Skrevet 17. desember 2022 Jeg lurer på: Hva gjør dere når de på jobb er på julebord, julelunsj etc? Hva tenker dere når dere ser galskapen bre seg? Med handling, pynt osv? Synes dere det er galskap? Det synes jeg, og jeg feirer jo jul 😅😅 Er julaften bare en vanlig dag? Anonymkode: 58b44...d01
AnonymBruker Skrevet 17. desember 2022 #2 Skrevet 17. desember 2022 for de fleste er det ikke det. Julen er svært viktig for mange Anonymkode: 5c223...0c9
AnonymBruker Skrevet 17. desember 2022 #3 Skrevet 17. desember 2022 Men noen er Jehovas, jøder, muslim osv? Anonymkode: 58b44...d01
AnonymBruker Skrevet 17. desember 2022 #4 Skrevet 17. desember 2022 Vi feirer ikke jul, men har deltatt på julebord, julelunsj og slikt i regi av jobb😊 Julaften er for oss en dag med familie, god mat å hygge. Anonymkode: c50a0...02f
AnonymBruker Skrevet 17. desember 2022 #5 Skrevet 17. desember 2022 Vi feiret ikke jul før, men gjør det nå. Litt blanda følelser egentlig, lettelse for at vi slipper alt stresset og at vi heller bare kan nyte godene (kaker og priskrig), men samtidig er det jo mye fin pynt og felles glede, så vi har begynt å feire det. Anonymkode: 5a5a2...238 1
AnonymBruker Skrevet 17. desember 2022 #6 Skrevet 17. desember 2022 Utlendinger her. Feiret ikke jul de første årene, men gjør det nå. Syns det er koselig å samle familien og spise god mat sammen, finne roen. Blir litt uvel av snapper jeg får av venner med gavehauger større en juletrærne de står under, men sier selvsagt ingenting til dem. Tenker man velger selv hvilke tradisjoner man skaper for seg og sine. Vi fokuserer på å være sammen, om du kaller det jul eller noe annet er egentlig ett fett. Anonymkode: f0b99...4c2 4
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå