AnonymBruker Skrevet 17. desember 2022 #1 Skrevet 17. desember 2022 Hvilke tips har dere for meg, en bitter mann på 30 år, som aldri har hatt kjæreste og er i ufrivillig sølibat? Har alt fått tips om hvordan jeg skal få meg en partner. Se bedre ut ( trene, kle meg godt, bruke fuktighetskrem ol.) fokusere på å gjøre ting jeg trives med og ha det godt. Prøve meg på damer jeg liker når jeg får sjansen. Lage en god online dating profil. Men hvilke tips har dere til meg relatert til bitterheten min? Anonymkode: e2f79...c26
svartkatt Skrevet 17. desember 2022 #2 Skrevet 17. desember 2022 Kognitiv terapi? Endre tankemønstre. 10 5
AnonymBruker Skrevet 17. desember 2022 #3 Skrevet 17. desember 2022 Terapi og innse at livet ikke er rettferdig. At vi alle får ditt og datt i livet og at det alltid ordner seg er en illusjon vi blir matet med. Noen får alt, noen får noe og noen får ingenting. Det være seg økonomi, helse, partner osv Anonymkode: 757e1...266 8
AnonymBruker Skrevet 17. desember 2022 #4 Skrevet 17. desember 2022 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Terapi og innse at livet ikke er rettferdig. At vi alle får ditt og datt i livet og at det alltid ordner seg er en illusjon vi blir matet med. Noen får alt, noen får noe og noen får ingenting. Det være seg økonomi, helse, partner osv Anonymkode: 757e1...266 Ja, det er en interessant tanke. For det er jo slik at godt avler godt, ond avler ondt. Om en har det godt i livet, så ser en bedre ut. Om en blir akseptert av andre, så får en bedre selvtillit. Som igjen fører til at en letter får seg partner. Så den som har, den får bare mer, og den som har lite, får mindre. Anonymkode: e2f79...c26 2
AnonymBruker Skrevet 17. desember 2022 #5 Skrevet 17. desember 2022 Uff da 😔 Har du lett blant de enslige damene som også sliter med ufrivillig ensomhet? Nå er jeg sikkert veldig stygg og fordomsfull her, men du kan jo finne en sjelevenn dersom du leter blant f eks uføre og overvektige kvinner? Det er utrolig mange søte, empatiske og gode damer som går gjennom livet mens de føler seg usynlige, fordi de enslige og bitre mennene ikke klarer å fokusere på annet enn de aller fineste damene som de aldri kan få. Anonymkode: 5327f...374 9 1
AnonymBruker Skrevet 17. desember 2022 #6 Skrevet 17. desember 2022 AnonymBruker skrev (6 minutter siden): Men hvilke tips har dere til meg relatert til bitterheten min? Anonymkode: e2f79...c26 Øve på takknemlighet. Skriv en liste hver morgen og kveld med minst 20 ting du er takknemlig for. Øke den etterhvert til 200. Også tilgi deg selv og andre. Bitterhet er ikke tiltrekkende, det er det indre smil som er🤗 Anonymkode: acd99...616 7
AnonymBruker Skrevet 17. desember 2022 #7 Skrevet 17. desember 2022 AnonymBruker skrev (14 minutter siden): Hvilke tips har dere for meg, en bitter mann på 30 år, som aldri har hatt kjæreste og er i ufrivillig sølibat? Har alt fått tips om hvordan jeg skal få meg en partner. Se bedre ut ( trene, kle meg godt, bruke fuktighetskrem ol.) fokusere på å gjøre ting jeg trives med og ha det godt. Prøve meg på damer jeg liker når jeg får sjansen. Lage en god online dating profil. Men hvilke tips har dere til meg relatert til bitterheten min? Anonymkode: e2f79...c26 Hvordan er livet ditt ellers, har du gode venner du finner på hyggelige ting sammen med? Og hvordan er ditt forhold til familien din? Ikke bra å bli bitter. Jeg har blitt dårlig behandlet av menn hele livet, derfor er jeg livredd menn. Så jeg skjønner hvordan du har det! Har du blitt utsatt for mobbing og stygge kommentarer av damer, eller hva har skjedd? Hvilke type damer er det du liker? Hvis du blir avvist, er du sånn som blir fornærmet og slenger dritt til damene? For det er det verste, den type menn. "Jeg driter i at du avviser meg, du er bare en schtøgg hore og forresten er du feit og burde vært abortert fordi INGEN er glad i deg." Er det sånn du snakker til damer? Isåfall, please slutt med det. Du ødelegger oss damer psykisk med sånne kommentarer. Syns forøvrig det er synd at det blir en ond spiral med bitre folk som slenger dritt til hverandre pga negative opplevelser. Hvorfor ikke være snill? Anonymkode: f39d7...cf6 2
AnonymBruker Skrevet 17. desember 2022 #8 Skrevet 17. desember 2022 AnonymBruker skrev (6 minutter siden): Hvordan er livet ditt ellers, har du gode venner du finner på hyggelige ting sammen med? Og hvordan er ditt forhold til familien din? Ikke bra å bli bitter. Jeg har blitt dårlig behandlet av menn hele livet, derfor er jeg livredd menn. Så jeg skjønner hvordan du har det! Har du blitt utsatt for mobbing og stygge kommentarer av damer, eller hva har skjedd? Hvilke type damer er det du liker? Hvis du blir avvist, er du sånn som blir fornærmet og slenger dritt til damene? For det er det verste, den type menn. "Jeg driter i at du avviser meg, du er bare en schtøgg hore og forresten er du feit og burde vært abortert fordi INGEN er glad i deg." Er det sånn du snakker til damer? Isåfall, please slutt med det. Du ødelegger oss damer psykisk med sånne kommentarer. Syns forøvrig det er synd at det blir en ond spiral med bitre folk som slenger dritt til hverandre pga negative opplevelser. Hvorfor ikke være snill? Anonymkode: f39d7...cf6 Har greie venner, ikke super nære venner. Vi finner på ting sammen, men det er sjeldent vi er ute blant folk, slik at vi blir kjent med kvinner. Har et godt forhold med familien. Nei, jeg har aldri kallet ei kvinne stygg og kvinner jeg prøver meg på er aldri frekke. Men det har en del med hvem jeg prøver meg på. Grunnen til at jeg er singel er nervøsitet i kombinasjon med et dårlig utseende. Anonymkode: e2f79...c26
AnonymBruker Skrevet 17. desember 2022 #9 Skrevet 17. desember 2022 AnonymBruker skrev (21 minutter siden): Uff da 😔 Har du lett blant de enslige damene som også sliter med ufrivillig ensomhet? Nå er jeg sikkert veldig stygg og fordomsfull her, men du kan jo finne en sjelevenn dersom du leter blant f eks uføre og overvektige kvinner? Det er utrolig mange søte, empatiske og gode damer som går gjennom livet mens de føler seg usynlige, fordi de enslige og bitre mennene ikke klarer å fokusere på annet enn de aller fineste damene som de aldri kan få. Anonymkode: 5327f...374 Ja, jeg er absolutt åpen for dem. Problemet er at de ikke er å finne noen steder. De sitter hjemme og venter på at noen banker på. Anonymkode: e2f79...c26
AnonymBruker Skrevet 17. desember 2022 #10 Skrevet 17. desember 2022 Hvorfor så bitter? Det er vanlig å ikke ha hatt kjæreste når man er 30 år. Til referanse var jeg, pen kvinne, 29 år da jeg fikk mitt første seriøse forhold. Bitterheten din må enten komme av kvinnehat, at du ikke er fan av kvinners selvbestemmelse siden de har valgt deg bort og du ikke respekterer de for å være "slemme" fordi du mener du har rett på en kvinne. ELLER så må bitterheten din komme fra andre ting, kanskje fra omsorgssvikt, lavt selvbilde, at du påvirkes veldig av press og forventninger om å ha alt på stell i din alder, lite suksess på andre områder i livet. Uansett årsak så er det terapi som kan hjelpe deg å komme til bunns i årsaken. Bitterhet er egentlig ikke en hovedfølelse, det er en følelse som kommer for å legge lokk på en hovedfølelse, sorg, smerte, sinne etc. og en psykolog hjelper deg å få kontakt med andre følelser og gi deg verktøy til hvordan endre deg og oppfattelsen og synet ditt på det som er grunnen Anonymkode: 4b443...ce4 7 2
AnonymBruker Skrevet 17. desember 2022 #11 Skrevet 17. desember 2022 Ikke spør kvinner på kg, fleste er tapere og feminazi lol Anonymkode: e4c42...fa1 2
Rosakatt Skrevet 17. desember 2022 #12 Skrevet 17. desember 2022 Bitterheten er helt normal og vil nok forsvinne litt etter litt eller i et jafs med nye positive erfaringer som erstatter de gamle negative Det er et problem at mange som passer sammen bare vanker hjemme, og ikke tørr eller lager mentale hindringer for seg selv istede for å simpelten gå ut den døra og si hei til noen, melde seg på et kurs, gå på bar hva som helst 😅 1 1
lillevill Skrevet 17. desember 2022 #13 Skrevet 17. desember 2022 Du er jo inne på det selv TS. du kan jobbe med deg selv. Her er stegene: 1. Du kan begynne med kroppen. Du kan trene, og spise sunt, og sove. Kle deg på en måte du blir glad av er kanskje en del av dette punktet. 2. jobbe med din psyke. Du kan begynne med affirmasjoner, tenke positivt, gå til psykolog og ta terapi. Lese selvhjelpsbøker og holde det ryddig og rent rundt deg. 3. Jobbe med relasjonene rundt deg. Du kan øve deg på å se det gode i folk, tenke empatisk, med mindre bitterhet. Være en god leder, og være en god potensiell familiefar. Hvordan ta vare på andre mennesker og hvordan ta vare på en kjæreste. 3
AnonymBruker Skrevet 17. desember 2022 #14 Skrevet 17. desember 2022 En god personlighet med mye varme og humor triumfer utseendet. Og dette er noe du kan jobbe med. Anonymkode: b77a7...f22 4
AnonymBruker Skrevet 17. desember 2022 #15 Skrevet 17. desember 2022 Rosakatt skrev (42 minutter siden): Bitterheten er helt normal og vil nok forsvinne litt etter litt eller i et jafs med nye positive erfaringer som erstatter de gamle negative Det er et problem at mange som passer sammen bare vanker hjemme, og ikke tørr eller lager mentale hindringer for seg selv istede for å simpelten gå ut den døra og si hei til noen, melde seg på et kurs, gå på bar hva som helst 😅 Bitterhet mot motsatt kjønn er ikke normalt nei. Anonymkode: 4b443...ce4 6
AnonymBruker Skrevet 17. desember 2022 #16 Skrevet 17. desember 2022 AnonymBruker skrev (47 minutter siden): Ikke spør kvinner på kg, fleste er tapere og feminazi lol Anonymkode: e4c42...fa1 Jøss, kan du dokumentere at kvinnene på kvinneguiden står bak millioner av jødedrap? Eller i det hele tatt har nazistiske holdninger? De eneste jeg har sett her inne ha noe snev av det er de høyrevridde incelene som diskuterer innvandring her inne. Anonymkode: 4b443...ce4 7
AnonymBruker 42 Skrevet 17. desember 2022 #17 Skrevet 17. desember 2022 AnonymBruker skrev (3 timer siden): Men hvilke tips har dere til meg relatert til bitterheten min? Hvorfor du er bitter spiller jo en vesentlig rolle... 3
Rosakatt Skrevet 17. desember 2022 #18 Skrevet 17. desember 2022 AnonymBruker skrev (10 minutter siden): Bitterhet mot motsatt kjønn er ikke normalt nei. Anonymkode: 4b443...ce4 Åh, mener bitterhet til livssituasjon 😅 1
AnonymBruker Skrevet 17. desember 2022 #19 Skrevet 17. desember 2022 AnonymBruker skrev (3 timer siden): Terapi og innse at livet ikke er rettferdig. At vi alle får ditt og datt i livet og at det alltid ordner seg er en illusjon vi blir matet med. Noen får alt, noen får noe og noen får ingenting. Det være seg økonomi, helse, partner osv Anonymkode: 757e1...266 Kvinner bestemmer hvem som får sex. Anonymkode: 66982...77f
AnonymBruker Skrevet 17. desember 2022 #20 Skrevet 17. desember 2022 AnonymBruker skrev (16 minutter siden): Jøss, kan du dokumentere at kvinnene på kvinneguiden står bak millioner av jødedrap? Eller i det hele tatt har nazistiske holdninger? De eneste jeg har sett her inne ha noe snev av det er de høyrevridde incelene som diskuterer innvandring her inne. Anonymkode: 4b443...ce4 Kvinner her inne mener at bare 20% av menn er bra nok, resten kan bare dø ut. Men i mellomtiden må de jobbe og betale skatt for at staten kan bruke det til å dekke kvinners underskudd til staten. Anonymkode: 66982...77f
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå