Maria_Rosa Skrevet 17. desember 2022 #1 Del Skrevet 17. desember 2022 Hei! Noen som vet når jeg kan forvente positiv el test når jeg har tatt den siste Clomifen tablett 8 dager siden? El skal egentlig skje 5-10 dager etter siste tablett, men jeg tester negativ til nå. Kan jeg ha hatt el selv med negativ test? Når testet dere som har brukt Clomid positiv på el? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sofakona Skrevet 17. desember 2022 #2 Del Skrevet 17. desember 2022 El vil skje 10-25 dager etter siste pille Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mina40 Skrevet 17. desember 2022 #3 Del Skrevet 17. desember 2022 Google mener noe helt annet. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sofakona Skrevet 17. desember 2022 #4 Del Skrevet 17. desember 2022 Mina40 skrev (1 time siden): Google mener noe helt annet. Ta det fra en som var prøvd i 2 år tilsammen med clomid og fra gynekolog. Et egg vokser 1-2 mm om dagen og det trenger å bli 18-25 mm for å slippe. Og det er egget vokser hverdag ..så la oss si 2 mm om dagen...dermed si 10 pluss dager etter siste pille. Men det kan også være at et egg vokser 2 mm på 5 dager... 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå