AnonymBruker Skrevet 17. desember 2022 #1 Skrevet 17. desember 2022 Jeg har lyst på en sånn lysslynge med julelys hvor det er sånn gran eller furu innebygget. Helst en med litt lengde på (10m++), og som man plugger i stikkontakt (ikke batteri). Noen som vet hvem som har slikt? Anonymkode: f8278...705
Gullsjakal Skrevet 17. desember 2022 #2 Skrevet 17. desember 2022 (endret) Det heter Girlander. Google: Lys Girlander Da får du frem eksempler/ tilbud fra Lampehuset.. Clas Ohlson.. med flere.. Her er fra Rusta, 10 meter, inne/ute, med ledlys: https://www.rusta.com/no/no/girlander-p771714960302.aspx?gclid=CjwKCAiA7vWcBhBUEiwAXieItqmg9qbmQFhetDmALiKgahoCBQbkZaTwXw08vzQr5YvH2u_mAjvH8BoCsgYQAvD_BwE Endret 17. desember 2022 av Gullsjakal La til lenke fra Rusta. 1
skrue Skrevet 17. desember 2022 #3 Skrevet 17. desember 2022 1 hour ago, AnonymBruker said: Jeg har lyst på en sånn lysslynge med julelys hvor det er sånn gran eller furu innebygget. Helst en med litt lengde på (10m++), og som man plugger i stikkontakt (ikke batteri). Noen som vet hvem som har slikt? Anonymkode: f8278...705 Søk litt rundt, jeg har en (dvs to som er koblet sammen) som kan forlenges. Kjøpt på Jula for noen år siden.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå