Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Får mye reklame på sosiale medier fra Cider for tida, og de har en del syyykt fine plagg! Men når jeg ser prisen, blir jeg skeptisk. Det er jo så billig? Kan klærne faktisk se bra ut i virkeligheten til den prisen? Har googlet litt og ser at det sendes fra Kina, og det er også litt alarmbjeller hos meg. Noen som har bestilt derfra?

Skrevet
Catnip skrev (17 timer siden):

Får mye reklame på sosiale medier fra Cider for tida, og de har en del syyykt fine plagg! Men når jeg ser prisen, blir jeg skeptisk. Det er jo så billig? Kan klærne faktisk se bra ut i virkeligheten til den prisen? Har googlet litt og ser at det sendes fra Kina, og det er også litt alarmbjeller hos meg. Noen som har bestilt derfra?

Nei… har også sett på de lekre plaggene, og de fine prisene. Men tenker som deg, at kanskje det er kvalitet som Wish 🙈

• Hjerte 1
Skrevet

Ut i fra hva jeg har lest fra andre på reddit så er det som shein, fastfashion.

• 7 måneder senere...
AnonymBruker
Skrevet

cider er dyrt

Anonymkode: 67648...8cd

• 3 uker senere...
Skrevet

Er det toll on man bestiller fra cider? 

Skrevet

Jeg kan meddele at jeg nå har kjøpt flere plagg fra Cider. Det er overraskende god kvalitet og fine ting! 😃 ELSKER at det er så fine farger og mønstre. 

Eneste minuset er at det er stress å returnere til usa. Lønner seg ikke, må betale returen selv. Så jeg selger heller videre på Finn og Tise. 

Det er nemlig slik at noe er veldig stort i størrelse. 

• Liker 2
Skrevet
CrazyCatLady2500 skrev (2 minutter siden):

Jeg kan meddele at jeg nå har kjøpt flere plagg fra Cider. Det er overraskende god kvalitet og fine ting! 😃 ELSKER at det er så fine farger og mønstre. 

Eneste minuset er at det er stress å returnere til usa. Lønner seg ikke, må betale returen selv. Så jeg selger heller videre på Finn og Tise. 

Får du solgt klærne på Tise/Finn? Eller blir de liggende?

Skrevet
Capazitet skrev (Akkurat nå):

Får du solgt klærne på Tise/Finn? Eller blir de liggende?

Blir solgt ja 😃 men jeg legger litt omtanke  i annonsene da. Tar mål, skriver hva porto blir, beskriver materiale, passform  osv. Ikke bare hiver ut et bilde og satser på at folk biter på. 

• Liker 4
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 30.7.2023 den 21.17):

cider er dyrt

Nei, det er det virkelig ikke. Du får et skjørt eller en bukse til 300 kr. 

• Liker 2
Skrevet
CrazyCatLady2500 skrev (2 timer siden):

Hva betalte du i toll?

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (6 minutter siden):

Hva betalte du i toll?

Det lurer eg også på! Har funne ein nydeleg jumpsuit som eg sikler på.. :sjenert:

Anonymkode: 333f6...b14

Skrevet

Klær fra Cider er helt grei kvalitet. Man må jo også være inneforstått med at klærne ofte er produsert under forkastelige forhold ved fabrikker som bryter menneskerettigheter. Men dersom du ikke har noe problem med dette skal det gå fint. 

Anonymkode: 78030...51b

• Hjerte 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Hva betalte du i toll?

Ingenting ☺️

Skrevet
2 hours ago, AnonymBruker said:

Hva betalte du i toll?

2 hours ago, AnonymBruker said:

Det lurer eg også på! Har funne ein nydeleg jumpsuit som eg sikler på.. :sjenert:

Anonymkode: 333f6...b14

Toll på klær er som regel 10,7% og i tillegg kommer 25% i mva, hvis ikke nettstedet er voec registrert (gjelder kjøp under 3000 nok)

Anonymkode: d59ed...8ef

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (19 timer siden):

Toll på klær er som regel 10,7% og i tillegg kommer 25% i mva, hvis ikke nettstedet er voec registrert (gjelder kjøp under 3000 nok)

Det er jo håpløst å kjøpe fra utlandet når man må betale 500nok ekstra

Skrevet
1 hour ago, AnonymBruker said:

Tja spørs jeg hva pris og tilgjengelighet i Norge er det

Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Men jeg betalte som sagt ikke noe ekstra. Kanskje fordi jeg bare bestiller for 3-500 kr om gangen. 

• Liker 1
Skrevet

Ei jeg følger på snap sa senest i går at det er ikke toll å betale fra Cider, hun kjøper endel klær der :) 

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...