AnonymBruker Skrevet 17. desember 2022 #1 Skrevet 17. desember 2022 Seriøst, jeg plager alle rundt meg med verdens værste hoste. Jeg har infeksjonutøsende astma og får en konstant bronkitt rautende hul "kuhoste" i flere uker når blir forkjølet Ventoline tar den ikke ei heller cozylan. Noe annet som kan dempe? Anonymkode: ac6d9...b03
AnonymBruker Skrevet 17. desember 2022 #2 Skrevet 17. desember 2022 AnonymBruker skrev (7 minutter siden): Seriøst, jeg plager alle rundt meg med verdens værste hoste. Jeg har infeksjonutøsende astma og får en konstant bronkitt rautende hul "kuhoste" i flere uker når blir forkjølet Ventoline tar den ikke ei heller cozylan. Noe annet som kan dempe? Anonymkode: ac6d9...b03 Drikker du "kumelk"? Jeg hadde alltid bronkitt da jeg ble forkjølet, samme hadde datteren min. Etter jeg sluttet med kumelk, forsvant også hosten. Samme med min datter. Virket som om melka gjorde noe med slimproduksjonen i lungene/bronkiene våre, har ikke hostet på 10 år. Og jeg hadde verdens verste hoste i 30 år. Anonymkode: 7699b...445
AnonymBruker Skrevet 17. desember 2022 #3 Skrevet 17. desember 2022 Antibiotika? Anonymkode: 56b1a...289
AnonymBruker Skrevet 17. desember 2022 #4 Skrevet 17. desember 2022 AnonymBruker skrev (11 minutter siden): Antibiotika? Anonymkode: 56b1a...289 Får ikke det, har normal crp og grei form. Er bare den hosten som er så plagende. Drikker ikke kumelk heller. Anonymkode: ac6d9...b03
AnonymBruker Skrevet 17. desember 2022 #5 Skrevet 17. desember 2022 Har du prøvd slimløsende hostesaft? Cosylan er jo for tørrhoste. Anonymkode: 9abda...24f
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå