AnonymBruker Skrevet 2. januar 2023 #21 Del Skrevet 2. januar 2023 AnonymBruker skrev (5 timer siden): Jeg skjønner ikke hvordan folk klarer å stresse, med mindre man har prøvd i årevis. Hvorfor skal man hoppe rett på temping, eggløsningstester og tvangssex når man ikke sliter med infertilitet? Snakk om å skape stress for seg selv 😛 Kan som sagt forstå de som har vært prøvere lenge uten hell, da høres det jo fornuftig ut og prøve å danne seg et bilde av syklus etc. Men veldig mange jeg kjenner hamstrer jo eggløsningstester før de har sluttet på prevensjon liksom, det virker helt bakvendt for meg alle fall. Her sluttet jeg på prevensjon, og hadde sex regelmessig når vi ville det (som normalt). Ble gravid etter noen mnd. Ferdig arbeid liksom 😅 Anonymkode: 2b958...169 For min del er det fordi jeg må ha ekstra medisinsk oppfølging både før, under og etter graviditet. Det gjør gjerne at man vil bruke minst mulig tid på prøvingen. For andre kan det jo være alder. Anonymkode: c3d1c...695 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. januar 2023 #22 Del Skrevet 2. januar 2023 AnonymBruker skrev (5 timer siden): Så heldig du er! Noen har prøvd i lang tid, noen er blitt litt eldre, noen har sykdommer som gjør det vanskelig. Virkelig flott for deg at det gikk så enkelt ❤️ Anonymkode: 5e07e...516 Som sagt så forstår jeg de som stresser dersom de har en grunn. Men tror veldig mange begynner å kave med en gang beslutningen er tatt også, uten årsak. Virker som mange ikke vil prøve «naturlig» en gang før de begynner med temperatur og testing 😅 det forstår jeg virkelig ikke.. Anonymkode: 2b958...169 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå